Gå til innhold

Anbefalte innlegg

roxor_boxor

Jeg leste et eldre innlegg på forumsiden, der det ble diskutert om han/hun er god i senga-kan man se dette på forhånd når man møter en ny?og er det slik at noen er dårlige og andre er gode?

Jeg ville bare få sagt at et one-night stand og et fast forhold er to forskjellige ting.Etter et one-bight stand kan man umulig slå fast om en person er god eller dårlig, fordi han/hun kan ha hatt en dårlig dag..alle med erfaring vet at slik fungerer sex.Man kan seff danne seg et bilde,på grunnlag av om personen var egoistisk eller ikke...

Men er man i et forhold, eller går inn i et nytt forhold, blir ting litt anneredes. Etter at man har blitt trygg og avslappet på hverandre, kan man slå fast om partneren er god i senga eller ei. Men det som er viktig er at man i et forhold ALLTID kan blir bedre visst begge er enige om å prøve ut nye ting, prate om hva som kan forbedres/gjøres annerledes osv. I et forhold har man alle mulighetene til å få utnyttet hverandre sitt potensiale og bli bedre sammen.

Men her møtte jeg meg selv i døra ser jeg:) For en som er god i senga er vel en som er uegoistisk og er villig til å prate og utførske for å bli bedre for partneren? På den måten kan man vel se om en er dårlig eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105490-er-hanhun-god-i-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mulig jeg har missforstått fullstendig, men hva er poenget med å "gjette" om partneren din er god i senga?

hele poenget var vel hvorvidt man kunne se det på totalt ukjente mennesker :-)

da er det jo revnende likegyldig om ens egen faste partner er dyktig eller ei... men en ting kan jeg være enig i, og det er at de som befinner seg i et forhold viser en mye større trygghet og ro enn de som er single...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105490-er-hanhun-god-i-senga/#findComment-613904
Del på andre sider

tigertrollet

mulig jeg har missforstått fullstendig, men hva er poenget med å "gjette" om partneren din er god i senga?

hele poenget var vel hvorvidt man kunne se det på totalt ukjente mennesker :-)

da er det jo revnende likegyldig om ens egen faste partner er dyktig eller ei... men en ting kan jeg være enig i, og det er at de som befinner seg i et forhold viser en mye større trygghet og ro enn de som er single...

"men en ting kan jeg være enig i, og det er at de som befinner seg i et forhold viser en mye større trygghet og ro enn de som er single... "

Høh?.. Har det noe med sex og om man er en god elsker å gjøre mener du? Eller tenker du på at personer i forhold er tilfredsstillte og dermed rolige.. det siste forutsetter et aktivt og godt sexliv vel og merke der begge er fornøyde med frekvensen og kvaliteten...

Har nesten mer inntrykk at det er seksuell frustrasjon når man er i et forhold, enn når man er singel...Et paradoks igrunn. (been there done that, du vet.)

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105490-er-hanhun-god-i-senga/#findComment-613977
Del på andre sider

"men en ting kan jeg være enig i, og det er at de som befinner seg i et forhold viser en mye større trygghet og ro enn de som er single... "

Høh?.. Har det noe med sex og om man er en god elsker å gjøre mener du? Eller tenker du på at personer i forhold er tilfredsstillte og dermed rolige.. det siste forutsetter et aktivt og godt sexliv vel og merke der begge er fornøyde med frekvensen og kvaliteten...

Har nesten mer inntrykk at det er seksuell frustrasjon når man er i et forhold, enn når man er singel...Et paradoks igrunn. (been there done that, du vet.)

nja, poenget var vel at de som er i et forhold ofte re sikrere på egne ferdigheter og dermed utviser en større ro... det er jo ingen hemmelighet at det i mange tilfeller er de "opptatte" mennene som blir sjekket opp på byen, og mye av grunner er at de ikke alltid står Desperat i panna på dem...

men for all del, det er ingen garatni for sex selv om man befinner seg i et forhold, altså forhold er ikke proposjonalt med sex...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105490-er-hanhun-god-i-senga/#findComment-614934
Del på andre sider

tigertrollet

nja, poenget var vel at de som er i et forhold ofte re sikrere på egne ferdigheter og dermed utviser en større ro... det er jo ingen hemmelighet at det i mange tilfeller er de "opptatte" mennene som blir sjekket opp på byen, og mye av grunner er at de ikke alltid står Desperat i panna på dem...

men for all del, det er ingen garatni for sex selv om man befinner seg i et forhold, altså forhold er ikke proposjonalt med sex...

.."er i et forhold ofte re sikrere på egne ferdigheter og dermed utviser en større ro..."

Jeg er enig i at de opptatte ofte viser en tiltrekkende ro. Men det sier _ingenting_ om de er gode i senga!! Det sier bare at de er fornøyde i forholdet sitt og ikke er på sjekkern. DET er attraktivt, ja. (desverre, hehe..)

De opptatte som ikke er fornøyde i forholdet sitt er de verste på byen. De er mye verre enn single! Det står "utilfredsstillt" i panna på dem. *ugh*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105490-er-hanhun-god-i-senga/#findComment-615044
Del på andre sider

.."er i et forhold ofte re sikrere på egne ferdigheter og dermed utviser en større ro..."

Jeg er enig i at de opptatte ofte viser en tiltrekkende ro. Men det sier _ingenting_ om de er gode i senga!! Det sier bare at de er fornøyde i forholdet sitt og ikke er på sjekkern. DET er attraktivt, ja. (desverre, hehe..)

De opptatte som ikke er fornøyde i forholdet sitt er de verste på byen. De er mye verre enn single! Det står "utilfredsstillt" i panna på dem. *ugh*

er det de du løper etter?

og forøvrig, ikke lag detta til en diskusjon det ikke var...

*heve øyenbrynet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105490-er-hanhun-god-i-senga/#findComment-615254
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...