Gå til innhold

Anbefalte innlegg

leimeg1365380518

For 6 mnd siden ble det slutt mellom meg og samboeren min. Han hadde vært på helgetur og vært utro. Jeg var villig til å tilgi men nei den dama var han forelsket i og ville satse alt på(hun var gift). Vi har en datter på snart 4 år. Han var villig til å bli med på mekling på famrådg.kontoret men ladet opp med å overnatte hos sin nye kjærlighet. Problemet er jeg klarer ikke glemme han og vil fortsatt ha han tilbake.

Jeg klarer ikke å hate han men henne derimot.... Nå har han atpåtil flyttet sammen med henne og etter at datteren vår har sett henne to ganger tar han henne med på overnatting dit. Før det har han bodd hos foreldrene sine og hatt unga der han har også unger fra et tidligere forhold. Jeg blir helt syk av at datteren min skal være sammen med den nye dama hans. og jeg skulle så gjerne glemme han men jeg klarer ikke jeg er så glad i han og vil så gjerneha han tilbake. jeg har det så tøfft at jeg nesten ikke orker mere. Samtidig som fornuften min sier at jeg er helt idiot som ikke klarer å koble han ut. Er jeg unormal er det andre som reagerer på samme måten?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106326-helt-spr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xdama

Jeg har samme følelsen i forhold til min x.

Det er omtrent et halvt år siden det ble slutt.

Mentalt kan jeg tenke at det ville aldri fungert mellom oss igjen, men hjertet tenker annerledes.

Jeg drømmer om han om natten og savner han.

Han er i et nytt forhold og har sendt meldinger hvor han gjør det klart at han ikke vil ha mer med meg å gjøre, så vi har ikke hatt kontakt på noen måneder, verken på meldinger eller telefon.

Jeg kjenner meg igjen i hatet mot _henne_, enda jeg ikke har blitt utsatt for utroskap.

Det beste er nok å prøve å komme over det, alt annet er selvplaging.

Jeg syns det er egoistisk å involvere barn i helt nye forhold som en ikke vet hvordan går. Dama kunne dratt bort når han hadde barnet.

Mener

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106326-helt-spr%C3%B8/#findComment-620267
Del på andre sider

Jeg har samme følelsen i forhold til min x.

Det er omtrent et halvt år siden det ble slutt.

Mentalt kan jeg tenke at det ville aldri fungert mellom oss igjen, men hjertet tenker annerledes.

Jeg drømmer om han om natten og savner han.

Han er i et nytt forhold og har sendt meldinger hvor han gjør det klart at han ikke vil ha mer med meg å gjøre, så vi har ikke hatt kontakt på noen måneder, verken på meldinger eller telefon.

Jeg kjenner meg igjen i hatet mot _henne_, enda jeg ikke har blitt utsatt for utroskap.

Det beste er nok å prøve å komme over det, alt annet er selvplaging.

Jeg syns det er egoistisk å involvere barn i helt nye forhold som en ikke vet hvordan går. Dama kunne dratt bort når han hadde barnet.

Mener

kjære deg...

reaksjonen din er ikke unormal i det hele tatt, så får hvem som helst si og mene at du burde være sint på ham, glemme ham osv.

Jeg forstår du har det vondt og jeg vil påstå at det vil gå over etter en tid, men det er tydelig du virkelig var glad i ham, det skal mye til og tilgi utroskap..

Fakta er vel at du må godta situasjonen som den er, vond eller ikke, mitt råd vil vel være og ta deg tid til å huske hva han virkelig har gjort mot deg, ikke hvordan det var da alt var fint mellom dere, det er så typisk at vi tenker på den måten.

rett deg i ryggen og vær sikker på at sår vil gro med tiden. Jeg var vel ikke i samme situasjon som deg, men tilnærmet lik, etter at jeg bevisst jobbet med måten jeg tenkte og forestilte ham på gikk det raskt bedre...

Du går ikke under og du orker dette vær du sikker, tro på deg selv at en mye bedre kjærlighet venter på deg der ute, ett eller annet sted:-)

Klem....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106326-helt-spr%C3%B8/#findComment-620487
Del på andre sider

Du reagerer vel ikke unormalt, men jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor du er sint på henne da. Det er da han som var utro mot deg og han som gikk fra deg. Og hva vet vel du om hva hun nye har blitt fortalt om deg? Det er nok mer enn en som har fått høre at "Min kone/samboer forstår meg ikke" bla bla.

Når det er sagt ..jeg ser egentlig ikke noe galt i at datteren deres blir presentert for hun nye dama til faren heller jeg da.

Syns nesten det er bedre at ungen får være en del av farens nye liv. Men det var nok ikke det du ville høre..

Ellers håper jeg at du etterhvert klarer å se videre, og at du også vil få det bedre enn du har det nå.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106326-helt-spr%C3%B8/#findComment-620830
Del på andre sider

Gjest schmack!!

kjære deg...

reaksjonen din er ikke unormal i det hele tatt, så får hvem som helst si og mene at du burde være sint på ham, glemme ham osv.

Jeg forstår du har det vondt og jeg vil påstå at det vil gå over etter en tid, men det er tydelig du virkelig var glad i ham, det skal mye til og tilgi utroskap..

Fakta er vel at du må godta situasjonen som den er, vond eller ikke, mitt råd vil vel være og ta deg tid til å huske hva han virkelig har gjort mot deg, ikke hvordan det var da alt var fint mellom dere, det er så typisk at vi tenker på den måten.

rett deg i ryggen og vær sikker på at sår vil gro med tiden. Jeg var vel ikke i samme situasjon som deg, men tilnærmet lik, etter at jeg bevisst jobbet med måten jeg tenkte og forestilte ham på gikk det raskt bedre...

Du går ikke under og du orker dette vær du sikker, tro på deg selv at en mye bedre kjærlighet venter på deg der ute, ett eller annet sted:-)

Klem....

Hvorfor svarer du xdama, og ikke leimeg????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106326-helt-spr%C3%B8/#findComment-620920
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...