Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva som er best for deres barn, er det ingen her som vet bedre enn deg, og barnas far.

Personlig lar jeg heller barnet mitt bo hos faren enn å ha delt omsorg. Barnet mitt er ikke en gjenstand som kan deles i to deler, slik at det blir rettferdig for de voksne. Men det er min mening.

serendipity

Som Atene sier så er det du og barnas far som vet dette best. Men ettersom de er så små ville jeg nok valgt en løsning som gjør at den ene har hovedomsorg og den andre vanlig samværsrett. Når barna blir eldre kan man evt. ha en annen løsning.

Min venninnne og hennes x-mann har barna annenhver uke. De er nå 9 og 12, var 6 og 9 da foreldrene ble skilt. De ordnet så de bor like vedhverandre, 3 min å gå. I hver sin erkekhus leil. i hver sin gate i samme borettslag. Barna har dermed de samme vennene og bor i samme miljø hele tiden.

Nå må det også sies at selv om de hadde et brudd som var litt konflikt fylt, så har de hele tiden fungert utmerket som foreldre og hold fokus på barnas beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...