Gå til innhold

Et tonn

Anbefalte innlegg

Gjest et tonn tyngre

Jeg har aldri skjønt hva jeg hadde. Det hele startet med at jeg møtte en herlig jente. Hun er snill, pen , inteligent og morsom. Hun er virkelig et vakker menneske. Jeg derimot, var inneslutta, kald, dårlig selvtillit eller strake motsetning fra henne. vi var i sammen i tre herlig år.

Etterhvert som forholdet utviklet seg fikk hun se mørke siden min.

jeg ble adoptert til norge i relativt gammel alder. Så jeg hadde med "problemer" til norge. Deriblant innsluttsomhet.

Hun maste på at jeg hadde problemer med mine følelser. eller jeg viste ikke kjærlighet ovenfor henne. jeg forklarte henne om min tragiske barndommen. uti fra det kunne jeg ikke "åpne" meg. Dette resultert at

forholdet sprakk.

Jeg har fått faghjelp over et år. Det har hjulpet meg mye. Jeg har blitt mer åpen menneske. Den prosessen jeg gjennomgår nå er meget tungt. Så jeg spørte exen min om hun kunne være tilstede for meg. Fordi jeg oppdager meg "selv" stadig . jeg skal reise en tur til fødelandet i nær fremtid. jeg gleder meg. men når jeg skal dele denne gleden med andre,føler jeg at det mangler en. Ex min. Jeg spørte om hun kunne være en slags venn,men hun er meget usikker. Det virker som om hun vil glemme meg raskt. Det forstår jeg meget godt. men jeg ønsker at hun kan være en del av livet mitt. Men det virker ikke slik. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg

glemme henne? eller.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106564-et-tonn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...