Gjest leit Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Nå tror dere sikkert det er jeg (kvinnen) i forholdet her som har mistet lysten etter fødsel for 8 mnd siden men det er det ikke. Det er min mann. Før vi ble gravid hadde vi et kjempe bra sexliv, vi koset masse og samleie ofte, det hadde vi i begynneslsen av svangerskapet men når magen begynte å bli stor dabbet interessen hans av (jeg hadde ikke så kjempe lyst lenger jeg heller så tenkte i grunn ikke noe over det) Men etter fødselen (vaginalt med mannen til stedet) er han overhode ikke interessert. På disse 8mnd har vi hatt samleie tre ganger og nå sist ble han slapp mens vi holdt på! Alle vet jo at det er slitsomt å ha barn så han kunne likspom skjult seg bak det men denne babyen vår har sovet natten gjenom fra den var 3 mnd og nå legges den 19.30 på kvelden og sover til 0700 på morgenen så det er IKKE mangel på søvn her i gården. Jeg tror rett og slett han ikke tenner på meg lenger! Jeg trener og mangler 7kg før jeg er tilbake til sånn jeg var før jeg ble gravid men huden på maven er jo slapp da! Har spurt om hvorfor vi ikke har sex lenger og om han ikke tenner på meg mer osv men han sier bare han er sliten og nekter for at han ikke tenner på meg. (jeg tror ikke på han men sier ikke det da) En ting til, jeg er temmelig sikker på at han ikke er utro! Jeg er bare kjempe trist og frustrert! Noen som har opplevd det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det er mange menn som ikke "tåler" å se fødselen, at hele underlivet revner.. De klarer ikke å tenne lenger, de ser ikke på underlivet på samme måte etter fødselen. Veit om ei som absolutt ville ha med mannen sin under fødselen, selv om han ikke ville. han klarte ikke å ligge med henne etter det... Så kan være han ikke tenner på deg lenger. Sett av en kveld og prat med han, si at du vil ha klarhet i rpobelmet, for et problem er det åpentbart! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-623148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leit Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det er mange menn som ikke "tåler" å se fødselen, at hele underlivet revner.. De klarer ikke å tenne lenger, de ser ikke på underlivet på samme måte etter fødselen. Veit om ei som absolutt ville ha med mannen sin under fødselen, selv om han ikke ville. han klarte ikke å ligge med henne etter det... Så kan være han ikke tenner på deg lenger. Sett av en kveld og prat med han, si at du vil ha klarhet i rpobelmet, for et problem er det åpentbart! Takk for ett svar! Han påstår at det ikke er pga selve fødselen (trøtt og sliten sier han men det tror jeg ikke på) Dette startet også når magen begynte å bli stor og jeg sa han kunne slippe å være med på fødselen om han ikke ville det, men nei da, det skulle han så det var hans valg. Har prøvd å spørre men når liksom ikke frem han er bare trøtt Huff, takk for et svar i allefall skal prøve å spørre han igjen. Men om det er det som er problemet ..... hva skal jeg få gjort med det da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-623190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysteria Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvis han er så sliten som du sier, så kan dere jo prioritere dere selv og reise bort ei helg/uke alene uten barn.. Ikke sikkert det løser alt, men kan jo være en begynnelse.. Mange par som sliter etter at en har fått barn.. En glemmer liksom det å være par.. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-623443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Takk for ett svar! Han påstår at det ikke er pga selve fødselen (trøtt og sliten sier han men det tror jeg ikke på) Dette startet også når magen begynte å bli stor og jeg sa han kunne slippe å være med på fødselen om han ikke ville det, men nei da, det skulle han så det var hans valg. Har prøvd å spørre men når liksom ikke frem han er bare trøtt Huff, takk for et svar i allefall skal prøve å spørre han igjen. Men om det er det som er problemet ..... hva skal jeg få gjort med det da? Hmm.. Da vet jeg sannerlig ikke! Det er det bare han som vet egentlig, derfor må du prate med han om det.. Legger ved en kjempefin link om komminikasjon som redda forholdet mitt faktisk! jeg skrev ut artikkelen og leste den for samboern min, så prøvde vi å ha det i bakhodet hele tiden. Etter et langt forhold dabber lysten enten man har barn eller ei. Hva med å spørre hva han ønsker? kanskje han synes sexen er kjedelig rutinesex? Kjøp inn noe leketøy og sexy undertøy... Det du må gjøre først er jo å prate med han og få grunnen til at han ikke vil.. Kanskje du kan foreslå at dere reiser bort en helg ute barnet og får frisket opp i gamle aktiviteter? : ) Overrask han med noe stilig, catsuit eller noe undertøy som er litt kinky. Hva med at du er litt "frekk" en kveld og kaster deg over han, og suger han til det går for han? Liker han ikke DET, da vet jeg i hvert fall ikke... Hvis han prøver å skyve deg vekk da, så stå på ditt og be han slappe av og la deg prøve.. Blir nok andre bollder når du først setter i gang. Du får fortelle hvordan det gikk.. HVis sexlivet er dødt, dør forholdet til slutt også.. Lykke til i hvert fall, og se om du kan bruke linken under. http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124263 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-623484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilsen frustrert mann på 35 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hmm.. Da vet jeg sannerlig ikke! Det er det bare han som vet egentlig, derfor må du prate med han om det.. Legger ved en kjempefin link om komminikasjon som redda forholdet mitt faktisk! jeg skrev ut artikkelen og leste den for samboern min, så prøvde vi å ha det i bakhodet hele tiden. Etter et langt forhold dabber lysten enten man har barn eller ei. Hva med å spørre hva han ønsker? kanskje han synes sexen er kjedelig rutinesex? Kjøp inn noe leketøy og sexy undertøy... Det du må gjøre først er jo å prate med han og få grunnen til at han ikke vil.. Kanskje du kan foreslå at dere reiser bort en helg ute barnet og får frisket opp i gamle aktiviteter? : ) Overrask han med noe stilig, catsuit eller noe undertøy som er litt kinky. Hva med at du er litt "frekk" en kveld og kaster deg over han, og suger han til det går for han? Liker han ikke DET, da vet jeg i hvert fall ikke... Hvis han prøver å skyve deg vekk da, så stå på ditt og be han slappe av og la deg prøve.. Blir nok andre bollder når du først setter i gang. Du får fortelle hvordan det gikk.. HVis sexlivet er dødt, dør forholdet til slutt også.. Lykke til i hvert fall, og se om du kan bruke linken under. http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124263 "Artig" lesing.... les mitt spørsmål med tittel "Hvor ofte? Maser jeg??" Her er det omvendt problemstilling! Jeg kjenner meg igjen og deler din frustrasjon! Det er vel som alle sier "gi det tid så ordner det seg".....(jeg venter og håper fortsatt). Personlig synes jeg det er trist å se at ektefeller ikke kommuniserer bedre - hva, hvor, hvorfor ikke, hva kan gjøres osv.? Det er tydelig at også du ikke har fått besvart disse spørsmål. Jeg sitter med en følse at det er min skyld. Er det meg h*n ikke tenner på? hva gjør jeg galt? Jeg har spurt og gravd for å finne svar uten hell. Det er blitt ansett som "Masing" og også det har jeg sluttet med. Dersom man ikke kan kommunisere hva er det igjen av et ekteskap da? Vil uansett ønske deg lykke til. En liten trøst er at det er flere med samme problem ;-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-624321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leit Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 "Artig" lesing.... les mitt spørsmål med tittel "Hvor ofte? Maser jeg??" Her er det omvendt problemstilling! Jeg kjenner meg igjen og deler din frustrasjon! Det er vel som alle sier "gi det tid så ordner det seg".....(jeg venter og håper fortsatt). Personlig synes jeg det er trist å se at ektefeller ikke kommuniserer bedre - hva, hvor, hvorfor ikke, hva kan gjøres osv.? Det er tydelig at også du ikke har fått besvart disse spørsmål. Jeg sitter med en følse at det er min skyld. Er det meg h*n ikke tenner på? hva gjør jeg galt? Jeg har spurt og gravd for å finne svar uten hell. Det er blitt ansett som "Masing" og også det har jeg sluttet med. Dersom man ikke kan kommunisere hva er det igjen av et ekteskap da? Vil uansett ønske deg lykke til. En liten trøst er at det er flere med samme problem ;-( hei like frustret Jeg synes over 8 mnd er å gi det tid jeg da! Og dette med kommunikasjonen...... synes jeg prøver jeg, og vi har det knall fint på alle områder ellers! Vi trives kjempe godt i hverandres selskap. Jeg tror nok at han ikke tenner på meg lenger også tror jeg han ikke vil si det for han er redd for å såre meg. Men det er så trist så trist for man må jo ha sex også. Håper det løser seg med partneren din da! (leste inlegget) Det er til å bli gal av sant? Man blir bare tristere og tristere for hver dag som går 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-624554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilsen frustrert mann på 35 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hei like frustret Jeg synes over 8 mnd er å gi det tid jeg da! Og dette med kommunikasjonen...... synes jeg prøver jeg, og vi har det knall fint på alle områder ellers! Vi trives kjempe godt i hverandres selskap. Jeg tror nok at han ikke tenner på meg lenger også tror jeg han ikke vil si det for han er redd for å såre meg. Men det er så trist så trist for man må jo ha sex også. Håper det løser seg med partneren din da! (leste inlegget) Det er til å bli gal av sant? Man blir bare tristere og tristere for hver dag som går Hei leit, Ja det blir tristere og tristere for hver dag :-( Vi får "henge i stroppen" og håpe at det ordner seg alle sier i hvertfall at det gjør det med tiden.... Sex er noe jeg i hvertfall ikke kan leve uten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106602-mistet-lysten-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-625590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.