Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Åneiiiii

Jeg holder på å bli gal snart. Kjæresten min har hatt små herpesutbrudd i sjeldne tilfeller helt siden vi ble sammen. Han presterte å smitte meg for et års tid siden. Nå har vi begge herpesutbrudd til tider og da kan vi selvsagt ikke ha sex.

Men ikke nok med det! Jeg har hatt sopp et par ganger for ikke så lenge siden. Da kunne vi heller ikke ha sex. Når soppen endelig forsvinner får jeg mensen.... da kan vi ikke ha sex. Og etter mensen har vi sex kanskje en gang... så får jeg blærebetennelse. Blir gaaaaal!

Jeg HAAATER HERPES, SOPP og BLÆREBETENNELSE. Og for ikke å snakke om den hersens mensen som varer en uke av gangen.

Jeg har alltid vært veldig hygienisk og forsiktig. Så hvorfor må jeg være så uheldig.

Flere som lider????!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106770-f%C3%A5r-ikke-ha-sex-jo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke ha sex under mensen?? Og når du har sopp kan dere da ha sex om det ikke blir altfor sårt. Glidekrem... Og hvis begge har herpes fra før er vel ikke det heller noen hindring hvis det ikke blir altfor vondt? Det gjør vel kanskje det..

Er det så rart at du får lite sex når du blør da?..er ikke alle som synes det er så tennende med bløding ut fra det hullet vi skal stikke penis inn i...slutt å blø jenter!

Annonse

Er det så rart at du får lite sex når du blør da?..er ikke alle som synes det er så tennende med bløding ut fra det hullet vi skal stikke penis inn i...slutt å blø jenter!

Kva er så gale med litt blod her og der? Det er jo berre å vaske seg etterpå, og passe på at ikkje madrassen blir grisete under akten.

Gjest mai-jenta-mi

Herregud, er jo ikke akkurat sånn at det striblør hele tiden da. Og om det kommer litt blod, so? Man kan jo bare vaske snabben etterpå. Behøver jo ikke akkurat glane midt i fitta om det er under mensen da. For dem som sliter med dårlig fukt er det jo perfekt under mensen da!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...