Gjest simlen Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Vet ikke helt hvor denne skal plasseres, prøver her.. Saken er den at jeg har i lengere tid vært kjempe betatt av en gutt. Dette har jeg ikke fortalt til noen, og langt i fra til min venninnen, fordi jeg rett og slett tror hun også har eller har vært foresket i han. Så til sakens kjerne: Vi, venninnen min og jeg kom i prat om denne gutten. (koselig det da, men livredd for at hun skulle oppdage min iver;) Og det hun hadde å fortelle var at han er psykopat og det som værre er! Gjett om jeg fikk sjokk, og hadde det bare vært det, men hun hadde så mange motargumenter på alt jeg hadde å si! Hva betyr dette, hvorfor si noe så nedlatende om en annen? Kan det være det at hun er forelsket i han, og vil på denne måten få meg til å holde meg langt borte fra hennes "frukt"? Tilslutt, er det kanskje hun som er pyskopat, som tørr å påstå noe slikt om andre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Man skal være litt forsiktig med psykopat slenging, uansett! Om denne venninnen din kjenner gutten bedre enn deg, gir det henne ikke rett til å kalle ham en psykopat om han ikke er det, om hun sier det bare for at du skal holde deg unna merker du også det fort! Hva med å gjøre sine egne erfaringer, men husk at en Psykopat kan ta ÅR før de avslører sitt virkelige jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-626109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simlen Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Man skal være litt forsiktig med psykopat slenging, uansett! Om denne venninnen din kjenner gutten bedre enn deg, gir det henne ikke rett til å kalle ham en psykopat om han ikke er det, om hun sier det bare for at du skal holde deg unna merker du også det fort! Hva med å gjøre sine egne erfaringer, men husk at en Psykopat kan ta ÅR før de avslører sitt virkelige jeg! Er nesten sikker på at hun sier det, fordi hun selv skal få han! Og om den dagen kommer at det blir dem, tviler jeg sterkt på jeg er i hennes vennekrets (det ville mest sannsynlig vært uholdbart for henne, å omgåes venninnen sin med en psykopat som partner?!) Om mine misstanker er feil, hvordan tegn er det på psykopati? Enda jeg tviler på det da (kjenner han litt..og langt i fra de sidene som hun forteller om!)..men bare for sikkerhetsskyld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-626178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Slik jeg tolker det kjenner ikke din venninne denne gutten spesielt godt. Hvordan hun da kan vite at han er psykopat skjønner jeg ikke. Kanskje har hun prøvd seg på han og blitt avvist. Noen trenger ikke mer enn det før de stempler noen som psykopat (eller homo). Det virker lite sannsynlig at hun sier dette for å få han for seg selv, men det er jo mulig. Det er også mulig at hun kjenner han eller har hørt ting fra andre som kjenner han og dermed vet at han er psykopat (eller i alle fall en drittsekk). Mange jenter nekter å høre på andres råd om at en gutt er lite å satse på. Kanskje du bør vurdere om det er noe i det hun sier. Kjenner flere kvinner som ikke klarer å innse at kjærestene deres er drittsekker og det som verre er, uansett hva de gjør og vi andre sier. Pass deg så du ikke blir såret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-626197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hooohoi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Er nesten sikker på at hun sier det, fordi hun selv skal få han! Og om den dagen kommer at det blir dem, tviler jeg sterkt på jeg er i hennes vennekrets (det ville mest sannsynlig vært uholdbart for henne, å omgåes venninnen sin med en psykopat som partner?!) Om mine misstanker er feil, hvordan tegn er det på psykopati? Enda jeg tviler på det da (kjenner han litt..og langt i fra de sidene som hun forteller om!)..men bare for sikkerhetsskyld. For det første er vel ikke hun dum nok til at hun kaller en hun er interessert i for psykopat. Det er jo ikke bare respektløst i seg selv (-dersom det ikke er sant-), men heller ikke akkurat noe sjekketriks. For det andre, TRO MEG, 95% av psykopatene SER du det ikke på!!! Det FINNES ingen ting å avsløre dem på til å begynne med. Du må kanskje oppleve en på sine verste sider, og så - hvis du ikke ligger på psyk resten av livet - får du overfinjustert antennene dine sånn at du merker det minste lille tegn. Anbefales ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-627278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Er nesten sikker på at hun sier det, fordi hun selv skal få han! Og om den dagen kommer at det blir dem, tviler jeg sterkt på jeg er i hennes vennekrets (det ville mest sannsynlig vært uholdbart for henne, å omgåes venninnen sin med en psykopat som partner?!) Om mine misstanker er feil, hvordan tegn er det på psykopati? Enda jeg tviler på det da (kjenner han litt..og langt i fra de sidene som hun forteller om!)..men bare for sikkerhetsskyld. Finnest mange tegn på psykopater, men det har likhetstrekk med det å være manisk deppresiv og andre psykiske lidelser, for meg som har vokst opp med psykopat som stefar, tar det meg bare minutter å skjønne en psykopats tankegang, kansje fordi jeg "druknet" meg i sykdommen for å finne ut Hvorfor... Det er bedre om du spør NHD om symptonene og definisjone av en man kan kalle psykopat, fordi der er så mange kjennetegn.... Noe annet er det sjeleløse blikket, som jeg ALDRI har tatt feil av, det er noe spesiellt i øynene deres, men det skal et godt øye til for å se det.... Men dette er ikke symptoner men egne erfaringer som jeg har gjort... Har hatt både venner og familiemedlemmer som psykopater, og også kollegaer ol... det overrasker meg aldri når det kommer for en dag åssen de har behandlet familie og barn osv.... Men spør NHD, han er utdannet til å svare på slike spm. PS; Er vennskaptet virkelig så lite værdt at en gutt kan ødeligge det, da var ikke dere ordentlige venner fra starten av! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-627507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg ser det Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Finnest mange tegn på psykopater, men det har likhetstrekk med det å være manisk deppresiv og andre psykiske lidelser, for meg som har vokst opp med psykopat som stefar, tar det meg bare minutter å skjønne en psykopats tankegang, kansje fordi jeg "druknet" meg i sykdommen for å finne ut Hvorfor... Det er bedre om du spør NHD om symptonene og definisjone av en man kan kalle psykopat, fordi der er så mange kjennetegn.... Noe annet er det sjeleløse blikket, som jeg ALDRI har tatt feil av, det er noe spesiellt i øynene deres, men det skal et godt øye til for å se det.... Men dette er ikke symptoner men egne erfaringer som jeg har gjort... Har hatt både venner og familiemedlemmer som psykopater, og også kollegaer ol... det overrasker meg aldri når det kommer for en dag åssen de har behandlet familie og barn osv.... Men spør NHD, han er utdannet til å svare på slike spm. PS; Er vennskaptet virkelig så lite værdt at en gutt kan ødeligge det, da var ikke dere ordentlige venner fra starten av! Du beskriver 'det sjeleløse blikket, som jeg ALDRI har tatt feil av, det er noe spesiellt i øynene deres'. Jeg er også i stand til å 'se' dette på øynene til det som kalles psykopater, men jeg klarer ikke å forklare hva jeg egentlig ser. Kan du prøve å forklare? Jeg er godt voksen og har bena på jorda, men når jeg ser øynene til en person som er gæærn i hue og sier ifra om det, så blir jeg ikke trodd før andre har erfart det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-627533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du beskriver 'det sjeleløse blikket, som jeg ALDRI har tatt feil av, det er noe spesiellt i øynene deres'. Jeg er også i stand til å 'se' dette på øynene til det som kalles psykopater, men jeg klarer ikke å forklare hva jeg egentlig ser. Kan du prøve å forklare? Jeg er godt voksen og har bena på jorda, men når jeg ser øynene til en person som er gæærn i hue og sier ifra om det, så blir jeg ikke trodd før andre har erfart det. Det er det som er mitt problem også, jeg blir ikke trodd, men jeg er og veldig forsiktig med å hvem jeg sier det til og hvordan.... mange som er i ens psykopats klør er forsåvidt ute av stand til å se dette før det er forseint, og det er blitt så gla i vedkommende at de ikke ser tegnene.... Det eneste vi kan gjøre er å advare på vårt beste og la andre gjøre sine erfaringer på områdetet... desverre Åssen jeg ser det vet jeg ikke, men øynene sier ALT det er der følelsesspeilet ligger og har ikke øynene følelser for andre enn seg selv..... Ærlig; Jeg vet ikke.... Bare være gla for at det er slik... kansje 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106925-lurer-litt/#findComment-631275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.