Gå til innhold

Gjoere ting for foerste gang

Anbefalte innlegg

Gjest ilvetau

Sitter ved siden av den perfekte gutten, kysser osv. Foeler meg helt klar til aa ha sex med ham. Men saa fort jeg skal til aa i det hele tatt ta ham paa de "edlere deler", faar jeg panikk og vet plutselig ikke hva jeg skal gjoere!

Jeg var saann naar det gjaldt mitt foerste kyss osv ogsaa, altid redd for foerste gangen, men i denne situasjonen aner jeg bare ikke hva jeg skal gjoere.

Er vel egentlig to ting jeg trenger noen tips til; hvordan overkomme angsten for aa gjoere forskjellige seksuelle ting for foerste gang, og hva gjoer man egentlig med penisen hans, dersom man ikke suger ham?

Dette er et skikkelig teit innlegg, men jeg mener det helt saerioest, er litt nybegynner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107057-gjoere-ting-for-foerste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest erfaren

Har ingen gode råd til hvordan du skal overkomme "angsten" for å gjøre noe første gang. Kanskje du bare skal fokusere på at når første gang er over, så går alt så mye bedre.

Når det gjelder menns edlere deler så liker de fleste menn å bli kost forsiktig på ballene. Stryk forsiktig rundt omkring, og du vil merke at ballesekken trekker seg sammen (i nytelse).

Selve penis kan du også kose med. Ta tak rundt penis og dra litt forsiktig opp og ned over glans. Vær forsiktig så du ikke tar direkte på glans, da den kan være ganske ømfintlig. Du merker fort om han liker det du gjør eller ikke. De fleste menn liker det aller meste vi gjør med understellet deres, så du behøver ikke være redd.

Du kan veksle litt på med å dra penis og stryke på ballene. Innimellom kan du dra penis litt mer heftig - da blir han skikkelig kåt. Faren er da at han ønsker å gå enda lenger, og du bør vurdere om du er med på de notene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...