Gå til innhold

Hva f*** skjedde?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg blir så FORBANNA

Jeg er meget frustrert. Jeg har kjent en gutt i 5 år. Vi har tidligere arbeidet sammen.

Det har alltid vært en erotisk tiltrekning mellom oss, men vi har hatt forhold på hver vår kant. På en firmafest for 3 år siden havnet vi i køyen, men det ble hysj hysj pga at han hadde dame. Like etter mistet vi kontakten pga. at jeg fikk ny jobb.

Etter to år - nå i påsken - sendte jeg en tekstmelding. Han

ble kjempeglad, og vi innledet er forhold temmelig kjapt. Jeg hadde savnet ham, vi har alltid hatt kjempegod kontakt.

Men det skar seg ganske kjapt.

Han er veldig ustabil når det gjelder å holde avtaler. Når han først kommer, kjefter jeg på ham, og da lover han bot og bedring. Når vi er sammen, har vi det helt topp! han har flere ganger sagt at han er gal etter meg, men at han har bestemt seg for å ikke binde seg i for ung alder...

Jeg er 23 og han 21. Problemet er at jeg er blitt så glad i ham... Jeg ser for meg et alvorlig forhold mellom oss, vi har jo vært venner så lenge.

Men hva skjer?

På lørdag skulle han komme opp til meg, han dukket ikke opp. Umulig å få tak i på mobil. Traff ham tilfeldig på by'n samme kveld, da oppførte han seg litt "kaldt". Vi skulle treffes utenfor utetedet etterpå, han dukket aldri opp.

Jeg ble rasende og sendte en mail da jeg kom hjem, der jeg skrev at han fikk faen skjerpe seg, ellers var det best vi kuttet her og nå og skiltes som venner...

Jeg har ikke hørt et jævla ord siden det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107609-hva-f-skjedde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest pasa20

Jeg tenker på alle disse avtalene du prøver å prakke på din "venn" - man kan ikke styre andres tid!!!

Han trenger jo ikke å gå med på disse avtalene hvis ikke han vil.....Ingen som tvinger ham til å lage en avtale og når han først har gjort det syns jeg han bør holde det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107609-hva-f-skjedde/#findComment-633439
Del på andre sider

Gjest Men jeg tok til meg det du skrev likevel

Jeg tenker på alle disse avtalene du prøver å prakke på din "venn" - man kan ikke styre andres tid!!!

Ja ok, det er greit nok, men vi treffes faktisk ikke ofte, kanskje en gang i uken. Det bør han klare å holde. Vi har nå hatt et oppgjør. Jeg skal gjøre det slutt med min nåværende kjæreste (00ps, kanskje jeg er egoistisk likevel) og vi skal prøve å få et forhold til å fungere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107609-hva-f-skjedde/#findComment-633570
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...