Gå til innhold

penis forlengede piller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Kontakt produsenteren eller distributøren og be om medisinsk dokumentasjon og testresultater fra offentlig godkjente undersøkelser som viser en positiv effekt.

Tipper du ikke får svar.

f eks

Please send me medical documentation that this method successfully enlarges a penis. And results of medical studies verifying the success of the product.

Du får neppe noe, da det ikke fins.

Kontakt produsenteren eller distributøren og be om medisinsk dokumentasjon og testresultater fra offentlig godkjente undersøkelser som viser en positiv effekt.

Tipper du ikke får svar.

f eks

Please send me medical documentation that this method successfully enlarges a penis. And results of medical studies verifying the success of the product.

Du får neppe noe, da det ikke fins.

Hvis en svarer på slik junk-mail er ikke det en fin måte å være sikker på å bli bombardert med mer junk-mail?

Du bekrefter jo da at du gidder å åpne OG lese junk-mail?

Ulv I Faarikaal

Hvis en svarer på slik junk-mail er ikke det en fin måte å være sikker på å bli bombardert med mer junk-mail?

Du bekrefter jo da at du gidder å åpne OG lese junk-mail?

Det er nok en ide, men litt paranoid kanskje. Jeg får tydelig færre når jeg svarer neitakk.

Annonse

petter smart

Selsvagt vil ikke disse virke. Dersom noen hadde oppdaget en pillekur som forstørret mannens penis ville det ha kommet på førstesiden i alle verdens aviser - og Nobelprisen hadde vært sikret.

Nobelprisen hadde nok ikke blitt sikret da denne kun går til personer som ikke tjener penger på sin oppdagelse (men jeg skjønner hva du mener).

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Beklager, men jeg har enda ikke funnet noen piller som gir god dokumentasjon på ønsket virkning. Finner du det vil det være en verdenssensasjon som vil kommenteres i pressen.

Hva de egentlig lager disse pillene av, varierer fra merke til merke. Noen har som bivirkning at de gir en viss avkjølende effekt, som for eksempel Mentolatum. Andre kan gjøre deg mer oppkvikket, om de for eksempel inneholder store nok doser Ginseng, men at det samtidig skal fungere bra på sexlivet har jeg ennå ikke sett dokumentert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...