Gå til innhold

verdens deiligste jente, men men

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Jeg har verdens deiligste jente. Vi har vært sammen i to år, og gjort det omtrendt overalt. i skogen, i sentrum, og på broer. Hun er mere kåt en meg neste, og vil at jeg skal daske henne hele tiden. så som dere kanskje skjønner så har jeg vært i himmelen i snart to år. Men en ting har jeg aldri fått lov til, å kjøre hun analt. Er det godt? Dewt virker da ikke at det er det for det er jo så jævli trangt.Og har dere noen gode råd til meg og eventuelle teknikker på dette området?

PS: Hun får alltid utslett hver gang hun barberer seg i skrittet, er det no hun kan gjøre for å forhindre dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10884-verdens-deiligste-jente-men-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Rosanna, jeg forstår ikke hvorfor du alltid svarer på spm. om analsex, når du ikke har peil what so ever, og ellers bare svarer teit!

Nei seriøst. Hvordan er ANAlsex. Er det godt for gutta? lønner det seg å bruke dong? Den som har gjort dette før, svar seriøst på smp mitt.

TAKK

analsex - bruk kondom, hvis ikke, må du vaske deg godt før du puttern inni rekti hull igjen. masse bakterier og stæsj vettu... Jenta MÅ slappe helt av, og du må ta det med ro... hvis hun ikke slapper av, eller du er litt for brå, kan det ødelegge endetarmen... (yæk) Om gutter syns det er digg eller ikke, det kan jeg ikke svare på, det er sikkert forskjellig fra person til person...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Når dere har det så bra, hvorfor da mase om dette med anale samleier. Du bare risikerer å ødelegge forholdet mellom dere.

Hun har ikke lyst til at du skal stikke penis opp i hennes rektum. Kanskje syns hun det er flaut hvis det kommer avføring på pikken din, at det skal lukte etc.

La henne være i fred og gled deg med det du har av nytelse med henne.

analsex - bruk kondom, hvis ikke, må du vaske deg godt før du puttern inni rekti hull igjen. masse bakterier og stæsj vettu... Jenta MÅ slappe helt av, og du må ta det med ro... hvis hun ikke slapper av, eller du er litt for brå, kan det ødelegge endetarmen... (yæk) Om gutter syns det er digg eller ikke, det kan jeg ikke svare på, det er sikkert forskjellig fra person til person...

Men hva med deg da Åsemor? liker du det? er det vondt første gangen?

Men hva med deg da Åsemor? liker du det? er det vondt første gangen?

det er ikke spesielt behagelig nei, ekkelt første gangene.... begynn med en finger du... ellers er jeg enig med det Berthold Grunfeld sier her... Ikke nødvendig å drive å styre med dette anale greine... iallefall ikke hvis dama ikke vil...

det er ikke spesielt behagelig nei, ekkelt første gangene.... begynn med en finger du... ellers er jeg enig med det Berthold Grunfeld sier her... Ikke nødvendig å drive å styre med dette anale greine... iallefall ikke hvis dama ikke vil...

det kjennes igrunn ut som om en sitter på do og driter... og det er jo av og til digg det da... men sex? veit ikke om jeg vil kalle det det...

det kjennes igrunn ut som om en sitter på do og driter... og det er jo av og til digg det da... men sex? veit ikke om jeg vil kalle det det...

Jaså, gjør det det. Takk for opplysningen. er det noen gutter som vil ta ordet nå, og fortelle om deres ANAL-liv?

Annonse

Jaså, gjør det det. Takk for opplysningen. er det noen gutter som vil ta ordet nå, og fortelle om deres ANAL-liv?

Jeg har bare lyst til å prøve ut noe nytt. Men hun vil ikke. Hun sier det gjør vondt, for jeg har hatt inne en finger der før. Men jeg er så nyskjerrig.

Jeg har bare lyst til å prøve ut noe nytt. Men hun vil ikke. Hun sier det gjør vondt, for jeg har hatt inne en finger der før. Men jeg er så nyskjerrig.

hvis hun syns at det gjør vondt med en finger, da blir anal-sex MISLYKKET uansett... det kan ikke bli bra... fortsett med en finger (gjerne smurt med fittesaft) en del ganger til.. innimellom, ikke hver gang...

Så, om en stund kanskje hun syns det er dødsopphissende å få noe i rompa, så kanskje hun vil prøve.

Hvis hun sier hun ikke vil, er du nødt til å respektere det :)

Nei seriøst. Hvordan er ANAlsex. Er det godt for gutta? lønner det seg å bruke dong? Den som har gjort dette før, svar seriøst på smp mitt.

TAKK

Bohemen, anal sex er, hvis gjordt på en ordentelig måte sinnsykt deiligt og intenst. Både for deg og for henne.

"Rett måte" betyr at det er frivillig fra begge parter og at man er godt forberedt, med tanke på smøring... og plenty med kos.

Hos de fleste jenter (og gutter) er anus sinnsykt trangt, det KAN absolutt trenes opp til å bli mere fleksibelt, ikke løsere, men mere fleksibelt, det er en stor forskjell.

Noen har tidligere på denne tråden sagt at hvis det er vondt med en finger så er det ihvertfall vondt med penis, det er feil - og det har jeg fra kvinnemunn.

Blir også skuffet over så ekstremt konservative og gammeldagse holdninger hos Dr G, sant nok er enhver berettiget sin egen mening og den skal respekteres men i den posisjonen Berthold er i synes jeg det er helt feil å uttale seg så bastant negativt om noe som er en smaks-sak.

Det er mennesker som trenger et godt og nøytralt råd, som bohemen, og da blir det feil å bare få svar fra dem som er negative, og i enkelte tilfeller en fordømmende/aggresiv negativitet.

Det var alt

Du sier at du er så nysgjerrig på dette med anal-sex, og at du har lyst til å prøve noe nytt. Hvis jenta ikke vil - så vil hun ikke - ferdig med det. Dersom du fremdeles ønsker å utforske dette så foreslår jeg at du kjøper deg en buttplug og har analsex med deg selv. Men la nå for all del jenta være!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...