Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nei. Hvis du ikke liker at du får svar på innleggene dine, får du heller slutte å poste innlegg her.

Aha !

Jeg venta på det. Kvitte seg med uønska elementer ?

Stalin om igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Gå vekk.

Igjen - hvis du ikke liker deg her (og ikke liker at folk svarer på dine innlegg) så står du helt fritt til å finne et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, heldigvis, men DU ligger veldig tett opptil betegnelsen

Du blir ikke kvitt meg. Jeg har ikke gjort noe galt, det er sør som får deg til å tro det. Mannen er gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen - hvis du ikke liker deg her (og ikke liker at folk svarer på dine innlegg) så står du helt fritt til å finne et annet sted.

Jeg liker meg her, og jeg elsker å erte deg. Jeg liker meg faktisk bedre og bedre, dette må vi få mer av.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha !

Jeg venta på det. Kvitte seg med uønska elementer ?

Stalin om igjen ?

Neida - du er her helt frivillig. Du poster her helt frivillig.

Og du sutrer når andre påpeker at du har avslørt deg selv.

Helt frivillig.

Som sagt, det er ditt valg. Men hvis du forblir her må du regne med svar på det vrøvlet du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg her, og jeg elsker å erte deg. Jeg liker meg faktisk bedre og bedre, dette må vi få mer av.

:-)

Du erter ikke meg. Jeg synes bare du er en idiot.

Derimot trakasserer du helt uskyldige mennesker med dine personangrep på innvandrere, muslimer, asylsøkere, osv.

Drittsett-oppførsel mot uskyldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Så er spørsmålet : hva er galt med å si slikt når det er sant, og tallene viser det ?"

Fordi det er misbruk av statistikk. Han hadde vel ikke dokumentert at ALLE innvandrere var slik han påstod ? (JohnnyB sin link - http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=65656 viser eksempel på unntak fra påstanden.)

Problemet med å bruke statistikk på den måten er at man ser bort fra variasjon. De innvandrere som ikke er krimminelle eller late, og kanskje trenger opphold en periode i Norge for egen trygghet, vil rammes av et slikt grovmasket tiltak for begrensning av innvandring.

De krimminelle må lukes ut hva hva de gjør galt, ikke ut fra etnisk tilhørighet, språk, hudfarge, livssyn, kjønn osv. Fordi det ikke finnes entydig korrelasjon mellom disse parameterene og krimminalitet, er de ubrukelige til å luke ut krimminelle.

En periode under krigen i Jugoslavia omtalte media at det var overhyppighet av innsatte jugoslavere i norske fengsler. Det var ikke så rart, fordi mange krimminelle ble løslatt fra jugoslaviske fenglser som et ledd i krigføringen. Så stakk de over alle hauger, bl.a. til Norge, fortsatte med samme handlinger her og kom i fengsel. Men det betyr ikke at alle jugoslavere i Norge utenfor fengsler er sannsynlige krimminelle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Neida - du er her helt frivillig. Du poster her helt frivillig.

Og du sutrer når andre påpeker at du har avslørt deg selv.

Helt frivillig.

Som sagt, det er ditt valg. Men hvis du forblir her må du regne med svar på det vrøvlet du skriver.

Jeg kaller ikke dette svar, men sabotasje av et ellers godt forum.

Gud, hvor du må hate ?

Jeg venter på kollapsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bli mer enig med deg, og at slike debatter må holdes i det offentlige rom, slik at evt misforståelser kan oppklares og vi kan se de som uttaler seg. Feil opplysninger kan bli korrigert og sannheten kan eksponeres.

Nå er det ikke sikkert at alle aktører er så interesert i sannheten, hvis sannheten er negativ.

Jeg stoler på det norske folks intelligens og tror at de forstår at ikke alle i en gruppe er like.

Men noen mener tydeligvis at nordmenn er for dumme til å skjønne noe som helst og er redd for at vi vil misforstå.

En gruppe i dette landet anser nordmenn som tilbakestående rasister, men alle nordmenn er ikke det.

Du skriver: "slik at evt misforståelser kan oppklares"

Hvilke "misforståelser"?

Dine løgnaktige påstander om "asylsøkere", "muslimer", og "innvandrere"?

Hvorfor skulle noen måtte "motbevise" løgnene dine. De er selvsagt uskyldige inntil det motsatte er bevist, og behøver ikke forsvare seg eller oppklare noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du erter ikke meg. Jeg synes bare du er en idiot.

Derimot trakasserer du helt uskyldige mennesker med dine personangrep på innvandrere, muslimer, asylsøkere, osv.

Drittsett-oppførsel mot uskyldige!

Kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke dette svar, men sabotasje av et ellers godt forum.

Gud, hvor du må hate ?

Jeg venter på kollapsen.

Stakkars deg. Fikk du trakasseringen din ødelagt?

Fikk du ikke mobbe uhemmet?

Også var det noen som var slemme med lilledutten og skrev lignende ting til deg som du skrev til helt uskyldige mennesker...

Dattal liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest message in a bottle

Du blir ikke kvitt meg. Jeg har ikke gjort noe galt, det er sør som får deg til å tro det. Mannen er gal.

Det er ingen tvil om hvem som er gal på dol. sør er det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på.

Jeg forblir her, og du kan like det eller la være.

Din trakassering er ikke noe annet enn det: trakassering av uskyldige.

Ditt hat mot innvandrere, som formodentlig skyldes hendelsen du var utsatt for, er sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir ikke kvitt meg. Jeg har ikke gjort noe galt, det er sør som får deg til å tro det. Mannen er gal.

Ditt hat mot innvandrere og muslimer skyldes sannsynligvis at du engang ble angrepet av et par drittsekker.

Men det begrunner åpenbart IKKE din trakassering og mobbing av uskyldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Så er spørsmålet : hva er galt med å si slikt når det er sant, og tallene viser det ?"

Fordi det er misbruk av statistikk. Han hadde vel ikke dokumentert at ALLE innvandrere var slik han påstod ? (JohnnyB sin link - http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=65656 viser eksempel på unntak fra påstanden.)

Problemet med å bruke statistikk på den måten er at man ser bort fra variasjon. De innvandrere som ikke er krimminelle eller late, og kanskje trenger opphold en periode i Norge for egen trygghet, vil rammes av et slikt grovmasket tiltak for begrensning av innvandring.

De krimminelle må lukes ut hva hva de gjør galt, ikke ut fra etnisk tilhørighet, språk, hudfarge, livssyn, kjønn osv. Fordi det ikke finnes entydig korrelasjon mellom disse parameterene og krimminalitet, er de ubrukelige til å luke ut krimminelle.

En periode under krigen i Jugoslavia omtalte media at det var overhyppighet av innsatte jugoslavere i norske fengsler. Det var ikke så rart, fordi mange krimminelle ble løslatt fra jugoslaviske fenglser som et ledd i krigføringen. Så stakk de over alle hauger, bl.a. til Norge, fortsatte med samme handlinger her og kom i fengsel. Men det betyr ikke at alle jugoslavere i Norge utenfor fengsler er sannsynlige krimminelle !

Mye bra her, men jeg vet faktisk at ikke alle jugoslavere er kriminelle, og det tror jeg alle andre vet også, så det er ikke problemet.

Problemet er at vi ikke kan diskutere i det offentlige rom uten at alle blir mistenkt for rasisme og sabotert slik vi ser her på forumet i dag. Alle som åpner kjeften om dette emnet blir druknet i beskyldinger og fordømming, og toleransen er ikkeeksisterende. En gruppe i dette landet tror at problemer forsvinner om vi ikke snakker om dem, og at hverdagsrasisme kan bekjempes med slag og spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Stakkars deg. Fikk du trakasseringen din ødelagt?

Fikk du ikke mobbe uhemmet?

Også var det noen som var slemme med lilledutten og skrev lignende ting til deg som du skrev til helt uskyldige mennesker...

Dattal liten...

Nå er det like før det rabler for sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg forblir her, og du kan like det eller la være.

Din trakassering er ikke noe annet enn det: trakassering av uskyldige.

Ditt hat mot innvandrere, som formodentlig skyldes hendelsen du var utsatt for, er sykt.

Din trakassering er kun trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra her, men jeg vet faktisk at ikke alle jugoslavere er kriminelle, og det tror jeg alle andre vet også, så det er ikke problemet.

Problemet er at vi ikke kan diskutere i det offentlige rom uten at alle blir mistenkt for rasisme og sabotert slik vi ser her på forumet i dag. Alle som åpner kjeften om dette emnet blir druknet i beskyldinger og fordømming, og toleransen er ikkeeksisterende. En gruppe i dette landet tror at problemer forsvinner om vi ikke snakker om dem, og at hverdagsrasisme kan bekjempes med slag og spark.

Du skriver: "og at hverdagsrasisme kan bekjempes med slag og spark."

Hverdagsrasismen kan bekjempes ved at du slutter å trakasseres helt uskyldige mennesker, istedet for å gråte dine falske krokodilletårer for dem.

Du er faktisk enda mindre overbevisende enn Vidar Kleppe i et antirasismetog!

====

Din konstante fokusering på "oss" og "dem" skaper KUN splid, og ingen integrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...