Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ikke fra sør heller.

Det var du som etterlyste "saklighet" først.

Det er ikke noe du kan kreve fra andre, med mindre du selv er saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Jeg trakaserer ingen.

Jo, du trakasserer asylsøkere, "innvandrere", muslimer, svarte, og andre grupper.

Du tror du kan bortforklare det, og skylde på andre.

Men ansvaret for trakasseringen plasseres hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakasserer ingen.

Jeg kan kopiere denne i det uendelige :-)

Du kan påstå du er uskyldig. Det kan alle som er skyldige.

Du trakasserer folkegrupper, enten det er jøder, muslimer, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var du som etterlyste "saklighet" først.

Det er ikke noe du kan kreve fra andre, med mindre du selv er saklig.

Du har ødelagt denne debatten, ren sabotasje. Du er ikke god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et personangrep:

Muslimske stridsmenn over hele verden har drept 6 mill mennesker på 30 år i Allahs navn.

Det er en formidabel mengde døde. Tror du jeg vil gjøre hver enkelt av de andre muslimene over hele verden ansvarlig for det ? Nei, men jeg har en sterk mistanke om at koranen og dens hatefulle tekster om de vantro har en finger med i spillet. Alle som snakker pent om koranen må tåle å høre dette, selv om de tar det personlig. At de anser en slik opplysning som et personangrep, så får de bare gjøre det, men jeg mener det ikke personlig.

Det er sikkert andre som har drept flere og noen har drept færre av ulike andre årsaker opp gjennom historien, men det gjør ikke saken bedre.

Når dette presenteres som et innspill i innvandrerdebatt i Norge så er det selvsagt trakassering av uskyldige muslimer.

Videre, når du kun fokuserer på hva "muslimske fanatikere" har gjort, men overser kristne, hinduistiske, osv, så er det også trakassering.

Den jevne muslim i Norge er like uskyldig i alt det, som den jevne kristne i Norge er uskyldig i hva Hitler bedrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ødelagt denne debatten, ren sabotasje. Du er ikke god.

Spar oss for sutringen din!

Det har aldri vært noen "debatt" du la opp til, men ren trakassering av uskyldige folkegrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stoiker

Jeg synes det hadde vært veldig interresant å høre noe som kunne motbevise at somalierne er mer late enn andre.

Nå vet jeg ikke hva UIF har gjort før, og vil ikke legge meg borti det heller. Men dette blir bare for dumt, synes jeg.

Innen reklame er det ikke lov å komme med slike diffuse påstander som ikke kan bevises, type "Verdens beste pizza!" - hvordan beviser eller motbeviser man slike påstander? De er derfor ulovlige.

Å bevise eller motbevise at somaliere er late, går heller ikke an. For hva er det å være lat og hvilke somaliere er det snakk om og hvor osv. osv. osv.

Det vi diskuterer her inne nå er hvorvidt slike innlegg som dem Ulv til stadighet kommer med, og som, iflg. Ulv overhodet ikke er verken trakasserende eller rasistiske, men bare setter ugang lesernes egne fordommer så de tror de leser noe helt annet enn det Ulv har skrevet, evt. har ment.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Når dette presenteres som et innspill i innvandrerdebatt i Norge så er det selvsagt trakassering av uskyldige muslimer.

Videre, når du kun fokuserer på hva "muslimske fanatikere" har gjort, men overser kristne, hinduistiske, osv, så er det også trakassering.

Den jevne muslim i Norge er like uskyldig i alt det, som den jevne kristne i Norge er uskyldig i hva Hitler bedrev.

>>Videre, når du kun fokuserer på hva "muslimske fanatikere" har gjort, men overser kristne, hinduistiske, osv, så er det også trakassering.

Jeg tenkte meg det, så les siste avsnitt om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Spar oss for sutringen din!

Det har aldri vært noen "debatt" du la opp til, men ren trakassering av uskyldige folkegrupper.

Sør saboterer, hvis du kommer til makten i et land ville du straks sette i gang å kvitte deg med "uønskede elementer", akkurat som flere andre i historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen reklame er det ikke lov å komme med slike diffuse påstander som ikke kan bevises, type "Verdens beste pizza!" - hvordan beviser eller motbeviser man slike påstander? De er derfor ulovlige.

Å bevise eller motbevise at somaliere er late, går heller ikke an. For hva er det å være lat og hvilke somaliere er det snakk om og hvor osv. osv. osv.

Det vi diskuterer her inne nå er hvorvidt slike innlegg som dem Ulv til stadighet kommer med, og som, iflg. Ulv overhodet ikke er verken trakasserende eller rasistiske, men bare setter ugang lesernes egne fordommer så de tror de leser noe helt annet enn det Ulv har skrevet, evt. har ment.

Skjønner?

Hei,

Enig.

Det er helt på sin plass å saklig debattere f. eks. "muslimsk fundamentalisme".

Men når man omtrent *kun* kaster dritt på muslimer (uavhengig av om de er praktiserende eller ei), samtidig som man totalt overser like grove overtramp begått av "våre egne", så er det ikke "saklig debatt", men trakassering.

Når det på toppen av det hele kun er 1,3% av befolkningen som er muslimer (og en liten brøkdel av disse som er fundamentalister), så er det åpenbart at det er trakassering av uskyldige vi snakker om.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

>>Videre, når du kun fokuserer på hva "muslimske fanatikere" har gjort, men overser kristne, hinduistiske, osv, så er det også trakassering.

Jeg tenkte meg det, så les siste avsnitt om igjen.

Hva så? Du skriver innlegg etter innlegg med usaklig og løgnaktig drittkasting mot innvandrere og muslimer, og tror at det er "OK" fordi du nevner at "andre også har vært slemme"?

Det du bedriver er personangrep mot uskyldige. Trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør saboterer, hvis du kommer til makten i et land ville du straks sette i gang å kvitte deg med "uønskede elementer", akkurat som flere andre i historien.

Du forhindrer debatt ved å trakassere og spre hat, i innlegg etter innlegg.

Din mobbing av uskyldige mennesker er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stoiker

Hei,

Enig.

Det er helt på sin plass å saklig debattere f. eks. "muslimsk fundamentalisme".

Men når man omtrent *kun* kaster dritt på muslimer (uavhengig av om de er praktiserende eller ei), samtidig som man totalt overser like grove overtramp begått av "våre egne", så er det ikke "saklig debatt", men trakassering.

Når det på toppen av det hele kun er 1,3% av befolkningen som er muslimer (og en liten brøkdel av disse som er fundamentalister), så er det åpenbart at det er trakassering av uskyldige vi snakker om.

Med vennlig hilsen

Nettopp!

Ønsker deg en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga opp.

Selvsagt gir du opp. Du har ikke noe forsvar, fordi det du bedriver er vitterig å trakassere og mobbe uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JohnnyB

Hei,

Ved å bruke Kadra som sannhetsvitne (basert på at hun er somalisk) så gjør man jo implisitt det.

Med vennlig hilsen

"Ved å bruke Kadra som sannhetsvitne (basert på at hun er somalisk) så gjør man jo implisitt det."

Men det er det ingen som har gjort. Hun har derimot i kraft av sin status som kjendis fått lov til å ytre sin personlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ved å bruke Kadra som sannhetsvitne (basert på at hun er somalisk) så gjør man jo implisitt det."

Men det er det ingen som har gjort. Hun har derimot i kraft av sin status som kjendis fått lov til å ytre sin personlige mening.

Hei,

Hennes ytring er gjengitt fordi hun var/er somalier, og ikke fordi hun er en tilfeldig kjendis.

Det ligger implisitt at hun liksom skal være en autoritet på dette.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...