Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jeg oppfører meg svært pent mot de nevnte, ingen har klaget.

Jeg har gang på gang opplyst at jeg ikke bryr meg om raser, kjønn eller hudfarge.

Men det siste er åpenbart løgn.

Og jeg kommenterer ikke hvordan du er i RL, men hva du skriver av møkk og trakassering av uskyldige på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Der tenker seg vi sier stopp.

Nå er jeg blitt deltidsrasist, ny gruppe i samfunnet.

En deltidskriminell er fremdeles kriminell. Han behøver ikke bryte loven hele tiden.

Du trakasserer og mobber uskyldige mennesker. Det er intet krav om at du må gjøre dette 24 timer i døgnet for at dette skal påpekes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froskelår

Jeg oppfører meg svært pent mot de nevnte, ingen har klaget.

Jeg har gang på gang opplyst at jeg ikke bryr meg om raser, kjønn eller hudfarge.

Men hvorfro skriver du da som en gal innlegg etter innlegg om alt det dårlige ved muslimer, innvandrere, jugoslaver, somaliere, kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men det siste er åpenbart løgn.

Og jeg kommenterer ikke hvordan du er i RL, men hva du skriver av møkk og trakassering av uskyldige på DOL.

Akk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men hvorfro skriver du da som en gal innlegg etter innlegg om alt det dårlige ved muslimer, innvandrere, jugoslaver, somaliere, kvinner?

Kan du f eks legge inn et innlegg under en tråd som er representativ ? Så kanskje jeg kan svare deg på et konkret spørsmål om en konkret sak ?

Du behøver ikke lete etter rasistiske eller diskriminerende innlegg for de finnes ikke, jeg har aldri lagt ut noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nettopp.

Du sutrer over at du selv får smake den medisinen du øser ut over uskyldige mennesker.

Jeg har aldri gjort en katt fortred og ønsker alle lovlydige borgere og lovlige virksomheter vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du f eks legge inn et innlegg under en tråd som er representativ ? Så kanskje jeg kan svare deg på et konkret spørsmål om en konkret sak ?

Du behøver ikke lete etter rasistiske eller diskriminerende innlegg for de finnes ikke, jeg har aldri lagt ut noe sånt.

Pisspreiket ditt i starten av denne tråden er et eksempel.

Løgnene og insinuasjonene dine om islam forrige uke likeså.

Dine konstante trakasseringer av "innvandrere" og "muslimer"...

Og ditt patetiske "jeg har aldri mobbet noen" når du blir stilt til veggs er ynkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort en katt fortred og ønsker alle lovlydige borgere og lovlige virksomheter vel.

Men du samtidig starter tråder hvor du trakasserer innvandrere, svarte, muslimer og andre uskyldige.

Du har avslørt deg selv for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du sutrer og syter over at jeg skriver noe av det samme til deg som du plager helt uskyldige mennesker med.

Kan ikke huske å ha plaget noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Gratulerer med verdens lengste tråd!

...var vel det som var poenget? ;-)

Er det ikke morsomt ?

Nå skal jeg spille dataspill med gutta over trådløst nettverk, jeg blir skutt med den gang som regel, men når jeg har fått i dem noen øl, slår jeg dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med verdens lengste tråd!

...var vel det som var poenget? ;-)

Hensikten var nok å slenge dritt etter innvandrere, somaliere, svarte, muslimer, osv...

Det har han åpenbart gjort, men ettersom han ikke vil stå for det, må han bortforklare det...

Unnskyldningene hans har vi dessverre sett før.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke morsomt ?

Nå skal jeg spille dataspill med gutta over trådløst nettverk, jeg blir skutt med den gang som regel, men når jeg har fått i dem noen øl, slår jeg dem.

Skutt med en gang?? Det blir nok Sør glad for! ;-)

Sleng nedpå en pils eller to, du også, jeg for min del gjør som Zirine: Ut i sola med mine ariske, lyseblå legger!

*tar på solbriller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha plaget noen.

Nei, selvsagt ikke.

De fleste som trakasserer ansdre på skolen husker det heller ikke.

De bryr seg heller ikke.

MEn det betyr IKKE at trakasseringen ikke skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skutt med en gang?? Det blir nok Sør glad for! ;-)

Sleng nedpå en pils eller to, du også, jeg for min del gjør som Zirine: Ut i sola med mine ariske, lyseblå legger!

*tar på solbriller*

I VR har man evig liv, et liv etter døden. Man kan fritt plaffe ned de man ikke liker, men før de plaffer ned deg.

Jeg har en kattunge på besøk, vet ikke hvor den kom fra. Akkurat nå knasker den på en kald vienerpølse og maler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo faktisk litt annet også. Det skulle vært moro å fortelle hva jeg gjorde i dag, men da røper jeg min identitet. Du ville blitt stum, hehe.

Du skriver: "Det skulle vært moro å fortelle hva jeg gjorde i dag, men da røper jeg min identitet. Du ville blitt stum, hehe."

Det vet vi, fordi det har du allerede avslørt:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/06/28/372406.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JohnnyB

Hei,

Hvorfor skulle somaliere være forpliktet til å rette opp i andre folks fordommer?

Det er da folk som UiF som er ansvarlig for å "ordne tankene i eget hode", og ikke somaliere som plikter å gjøre det for ham.

Til sammenligning:

Det er ikke gullsmeder som plikter å oppdra folk til ikke å stjele. Det er UiFs eget ansvar at han ikke trakasserer/mobber/stjeler.

Med vennlig hilsen

"Hvorfor skulle somaliere være forpliktet til å rette opp i andre folks fordommer?"

De er selvsagt ikke forpliktet til det, men jeg tror at veldig mange av dem ønsker å gjøre det.

"Det er ikke gullsmeder som plikter å oppdra folk til ikke å stjele."

Nei. Men de ønsker utvilsomt å gjøre det de kan for å hindre at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JohnnyB

Så du mener at det er "helt tilfeldig" at Kadra (med "somalisk bakgrunn") uttaler seg om somaliere?

Hvorfor ikke ta en annen kjendis? Anne-Kat, Shabana, Kongen, osv?

Kadra får uttale seg fordi hun er kjendis, om noe man antar hun har en mening om.

De andre kjendisene du nevner, får også uttale seg innimellom. Men det finnes vel ingen som tror Anne Kat er offisiell talskvinne for alle single kvinner over 30 av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...