Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ditt hat mot innvandrere og muslimer skyldes sannsynligvis at du engang ble angrepet av et par drittsekker.

Men det begrunner åpenbart IKKE din trakassering og mobbing av uskyldige!

Jeg hater ingen. Selv ikke de som angrep meg. De har fått sin straff, jeg tror de ble sendt hjem til opprinnelselandet etterpå. De hadde begått flere ran i Norge og Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Nå er det like før det rabler for sør.

Enda et patetisk forsøk på å flytte fokus vekk fra din trakassering og ditt hat mot uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Enda et patetisk forsøk på å flytte fokus vekk fra din trakassering og ditt hat mot uskyldige mennesker.

Jeg hverken hater eller trakasserer, så det er ikke noe å flytte fokus vekk fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din trakassering er kun trakassering.

Selv om det var trakassering er det ikke trakassering av uskyldige, men av en person som skriver hat-innlegg etter hat-innlegg mot uskyldige "innvandrere", muslimer og asylsøkere.

JEg skriver til DEG; du trakasserer totalt ukjente folk basert på hudfargen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hverken hater eller trakasserer, så det er ikke noe å flytte fokus vekk fra.

Dine hat-innlegg mot asylsøkere, muslimer og innvandrere er, som andre har påpekt, en ukentlig hendelse på DOL.

Du bedriver trakassering, selv om du gjør som om du er uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Selv om det var trakassering er det ikke trakassering av uskyldige, men av en person som skriver hat-innlegg etter hat-innlegg mot uskyldige "innvandrere", muslimer og asylsøkere.

JEg skriver til DEG; du trakasserer totalt ukjente folk basert på hudfargen deres.

Du innrømmer trakassering altså, men hva har jeg gjort for noe galt da, som fortjener denne harde fordømmelsen i dette råtne filleforumet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ingen. Selv ikke de som angrep meg. De har fått sin straff, jeg tror de ble sendt hjem til opprinnelselandet etterpå. De hadde begått flere ran i Norge og Sverige.

Ja, og jeg er glad for at de ble tatt og straffet.

Men det berettiger IKKE ditt hat mot ANDRE innvandrere, og dine evinnelige pisspreik om muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dine hat-innlegg mot asylsøkere, muslimer og innvandrere er, som andre har påpekt, en ukentlig hendelse på DOL.

Du bedriver trakassering, selv om du gjør som om du er uskyldig.

Jeg er uskyldig, later ikke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du innrømmer trakassering altså, men hva har jeg gjort for noe galt da, som fortjener denne harde fordømmelsen i dette råtne filleforumet ?

JEg skrev: "Selv om det var" trakassering.

Jeg skriver som en reaksjon på DIN trakassering av uskyldige.

Selv om du føler det jeg gjør er å trakassere deg, er det IKKE VERRE enn det du gjør i dine innlegg mot totalt uskyldige individer.

Du har INGEN grunn til å klage - du får smake din egen medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uskyldig, later ikke som.

Du bedriver knapt annet enn trakassering og mobbing av uskyldige innvandrere og muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, og jeg er glad for at de ble tatt og straffet.

Men det berettiger IKKE ditt hat mot ANDRE innvandrere, og dine evinnelige pisspreik om muslimer.

Det fins ikke noe hat å berettige. Jeg ansatte flere utlendinger etter den episoden. Det fins selvsagt idioter som mener at jeg burde være rasist som ble behandlet på den måten. Blant andre du.

Men du tar også feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

JEg skrev: "Selv om det var" trakassering.

Jeg skriver som en reaksjon på DIN trakassering av uskyldige.

Selv om du føler det jeg gjør er å trakassere deg, er det IKKE VERRE enn det du gjør i dine innlegg mot totalt uskyldige individer.

Du har INGEN grunn til å klage - du får smake din egen medisin.

Klage ? Har aldri klaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage ? Har aldri klaget.

Du sutrer og syter over at jeg skriver noe av det samme til deg som du plager helt uskyldige mennesker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du bedriver knapt annet enn trakassering og mobbing av uskyldige innvandrere og muslimer.

Jo faktisk litt annet også. Det skulle vært moro å fortelle hva jeg gjorde i dag, men da røper jeg min identitet. Du ville blitt stum, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ikke noe hat å berettige. Jeg ansatte flere utlendinger etter den episoden. Det fins selvsagt idioter som mener at jeg burde være rasist som ble behandlet på den måten. Blant andre du.

Men du tar også feil.

At du er rasist har du klargjort i mange innlegg her. Det er ikke engang til debatt.

Poenget er heller hvorfor du oppfører deg som en total drittsekk mot uskyldige innvandrere, muslimer og asylsøkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo faktisk litt annet også. Det skulle vært moro å fortelle hva jeg gjorde i dag, men da røper jeg min identitet. Du ville blitt stum, hehe.

Neppe.

Du blir ikke mindre rasist/mobber av at du ikke bedriver det hele tiden.

En narkolanger er fremdeles en narkolanger, selv om han ikke selger narko 24 timer i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

At du er rasist har du klargjort i mange innlegg her. Det er ikke engang til debatt.

Poenget er heller hvorfor du oppfører deg som en total drittsekk mot uskyldige innvandrere, muslimer og asylsøkere.

Jeg oppfører meg svært pent mot de nevnte, ingen har klaget.

Jeg har gang på gang opplyst at jeg ikke bryr meg om raser, kjønn eller hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Neppe.

Du blir ikke mindre rasist/mobber av at du ikke bedriver det hele tiden.

En narkolanger er fremdeles en narkolanger, selv om han ikke selger narko 24 timer i døgnet.

Der tenker seg vi sier stopp.

Nå er jeg blitt deltidsrasist, ny gruppe i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...