Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Martyr ? Tror ikke det.

Flott. Da er du ingen grunn til å påstå du er martyr, men kun en person som kaster dritt etter uskyldige grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Gjest psyko buster

Hvis du mener innlegget til Ulv I Faarikaal er rasistisk- Hvorfor kan du ikke bare komme med saklige begrunnelse for det, istedet for å bare slenge med dritt????

Taktiken er å straffe Ulv for at han ikke vil mene det samme som sør, og om mulig kompromittera Ulv.

Problemet er bara at Ulv aldri har skrevet noe rasistisk, det er bara noe fra sørs fantasi.

Eller så vil han ha tråden slettet, slik at han da saboterar innlegget.

Rein terror. Men det lykkes ikke. DOLs svar på Osama Bin Laden, hele opplegget er råttent og latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anstendig ? Javisst er jeg det.

Anstendige mennesker trakasserer ikke jøder, muslimer, "innvandrere" osv, slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest message in a bottle

>>Hvor er du når rasisme tas opp?

Jeg ahr vært mye til stede, men det tror ikke du på, og det gidder jeg ikke skrive om.

>>Hvor er du når rasister myrder barn?

Det har jeg ikke hørt noe om, men det har sikkert skjedd.

>>Hvor er du når hverdagsrasismen gjør at Ali ikke fikk jobben han var kvalifisert til?

Ali fikk jobb av meg, flere Ali'er og Mustafa'er. Hva andre gjør får de stå ansvarlig for.

>>Annet enn (som alltid) på samme side som rasistene....

Ikke på noens side jeg vet om, kun min egen. Vil ikke ha noe med pro eller anti.

Har alltid vært for å stille krav til mennesker, og har sett at det nytter.

Herregud, så ufattlig K*O*R*K*A du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Flott. Da er du ingen grunn til å påstå du er martyr, men kun en person som kaster dritt etter uskyldige grupper.

Martyrer har det vondt, men jeg har det godt, og er like blid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taktiken er å straffe Ulv for at han ikke vil mene det samme som sør, og om mulig kompromittera Ulv.

Problemet er bara at Ulv aldri har skrevet noe rasistisk, det er bara noe fra sørs fantasi.

Eller så vil han ha tråden slettet, slik at han da saboterar innlegget.

Rein terror. Men det lykkes ikke. DOLs svar på Osama Bin Laden, hele opplegget er råttent og latterlig.

Jeg har ingen problemer med at folk mener forskjellige ting fra det jeg gjør. Der hvor alle tenker likt, er det nemlig ingen som tenker særlig mye.

Derimot er det et problem at UiF trakasserer (i uke etter uke) uskyldige "innvandrere" og/eller muslimer. Ikke fordi de han trakasserer har gjort noe ulovlig, men fordi de er mørke i huden, eller benytter seg av religionsfrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martyrer har det vondt, men jeg har det godt, og er like blid.

Nettopp.

De som trakasserer uskyldige har det ofte "godt". Det samme kan dessverre ikke sies om dem du trakasserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Anstendige mennesker trakasserer ikke jøder, muslimer, "innvandrere" osv, slik du gjør.

Javel, det er greit.

Jeg er anstendig, så da trakasserer jeg ikke noen ?

Jøder intressererer meg ikke, bortsett fra at det er et arbeidssomt og velutdannet folk. Åneiii... der tok jeg alle over en kam gitt. Tenk om noen jøder ikke er det ? Kriiiiise !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Herregud, så ufattlig K*O*R*K*A du er!

Helt ufattelig, har du noe saklig i debatten å framføre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personangrep defineres som angrep på en person. Hvilken person ? Det må være meg eller den som svarer meg i tilfelle.

Å diskutere en hel gruppe mennesker, som f eks innvandrere eller asylsøkere er en legal del av samfunnsdebatten, selv om enkelte mener at vi ikke skal diskutere slikt, altså at ytringsfriheten skal ofres. Ytringsfriheten er en grunnpilar i vårt samfunn, og ofrer vi den er vi på vei til sensur av folks meninger. Hva blir det neste vi skal sensurere ? Blir det snart forbudt å kritisere statsministeren ? En motejournalist ble turturert og drept fordi hun kritiserte klærne som kona til Saddam gikk med, er det slik vi vil ha det ?

Pisspreik.

Det er like mye personangrep om du angriper flere personer samtidig.

Tror du liksom at det er "galt" hvis man angriper 1 person, men "OK" hvis du angriper 60 000 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nettopp.

De som trakasserer uskyldige har det ofte "godt". Det samme kan dessverre ikke sies om dem du trakasserer.

Jeg trakasserer ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ufattelig, har du noe saklig i debatten å framføre ?

Du skriver: "har du noe saklig i debatten å framføre ?"

Vel, UiF - vi venter på ditt svar...

Vi har ikke sett noe saklig fra deg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakasserer ingen.

Jo, du trakasserer asylsøkere, "innvandrere", muslimer, svarte, og andre grupper.

Du tror du kan bortforklare det, og skylde på andre.

Men ansvaret for trakasseringen plasseres hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, det er greit.

Jeg er anstendig, så da trakasserer jeg ikke noen ?

Jøder intressererer meg ikke, bortsett fra at det er et arbeidssomt og velutdannet folk. Åneiii... der tok jeg alle over en kam gitt. Tenk om noen jøder ikke er det ? Kriiiiise !

Nei, du er ikke anstendig. Du trakasserer folkegrupper, enten det er jøder, muslimer, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicia24

Jeg har ingen problemer med at folk mener forskjellige ting fra det jeg gjør. Der hvor alle tenker likt, er det nemlig ingen som tenker særlig mye.

Derimot er det et problem at UiF trakasserer (i uke etter uke) uskyldige "innvandrere" og/eller muslimer. Ikke fordi de han trakasserer har gjort noe ulovlig, men fordi de er mørke i huden, eller benytter seg av religionsfrihet.

Jeg synes det hadde vært veldig interresant å høre noe som kunne motbevise at somalierne er mer late enn andre.

Nå vet jeg ikke hva UIF har gjort før, og vil ikke legge meg borti det heller. Men dette blir bare for dumt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Pisspreik.

Det er like mye personangrep om du angriper flere personer samtidig.

Tror du liksom at det er "galt" hvis man angriper 1 person, men "OK" hvis du angriper 60 000 ?

Er dette et personangrep:

Muslimske stridsmenn over hele verden har drept 6 mill mennesker på 30 år i Allahs navn.

Det er en formidabel mengde døde. Tror du jeg vil gjøre hver enkelt av de andre muslimene over hele verden ansvarlig for det ? Nei, men jeg har en sterk mistanke om at koranen og dens hatefulle tekster om de vantro har en finger med i spillet. Alle som snakker pent om koranen må tåle å høre dette, selv om de tar det personlig. At de anser en slik opplysning som et personangrep, så får de bare gjøre det, men jeg mener det ikke personlig.

Det er sikkert andre som har drept flere og noen har drept færre av ulike andre årsaker opp gjennom historien, men det gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "har du noe saklig i debatten å framføre ?"

Vel, UiF - vi venter på ditt svar...

Vi har ikke sett noe saklig fra deg enda.

Ikke fra sør heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært veldig interresant å høre noe som kunne motbevise at somalierne er mer late enn andre.

Nå vet jeg ikke hva UIF har gjort før, og vil ikke legge meg borti det heller. Men dette blir bare for dumt, synes jeg.

Du skriver: "Jeg synes det hadde vært veldig interresant å høre noe som kunne motbevise at somalierne er mer late enn andre."

Hvorfor skulle man "motbevise" det? Ingen har bevist det, så det er intet å "motbevise".

Og hva så om du fant 78 "late somaliere"?

Saken er den at i Norge har vi noe som heter en rettsstat, og der er prinsippet at:

1) Man er lik foran loven.

2) Man er uskyldig inntil det motsatte er bevist.

Og dette gjelder på INDIVIDUELT nivå. Så selv om de ANDRE som bor i samme bygd som deg er "kriminelle" så blir ikke du dømt for kriminalitet med mindre du personlig er funnet skyldig.

Var det vanskelig?

Somaliere har like mye rett til å bli betraktet som individer som det du og jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jo, du trakasserer asylsøkere, "innvandrere", muslimer, svarte, og andre grupper.

Du tror du kan bortforklare det, og skylde på andre.

Men ansvaret for trakasseringen plasseres hos deg.

Jeg trakaserer ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, du er ikke anstendig. Du trakasserer folkegrupper, enten det er jøder, muslimer, osv.

Jeg trakasserer ingen.

Jeg kan kopiere denne i det uendelige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...