Gå til innhold

Hva bør vi slette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

86

• Ulv I Faarikaal

74

• Grip

41

• soleil

29

Mest aktive i denne tråden

Gjest SynesNåJeg

I og med at dere tidligere har sletta innlegg som er personfokuserende, synes jeg det er helt greit at disse trådene slettes på lik linje.

"Personfokuserende"... Alle her er jo anonyme og blir ikke direkte rammet av kritikk. Jeg synes slike innlegg bør få stå. For kjente personer (kjendiser) får man diskutere både i det vide og det brede her.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Syntes det dunsta øl av den rapen jeg :)

*skål*

Det smakte mer.

Skål.

Er det noe som heter ølboksfinger ? Smerter i ytterste leddet på høyre pekefinger.

Drikker smuglerøl. Disse trailersjåføra. Han jeg kjøper av har bygd hus av smuglerpenger. Øl, røyk og konjakk.

"Personfokuserende"... Alle her er jo anonyme og blir ikke direkte rammet av kritikk. Jeg synes slike innlegg bør få stå. For kjente personer (kjendiser) får man diskutere både i det vide og det brede her.

Men det er jo personer som blir diskutert, dah, selv om de er "gjemt" bak et nick. Siden policyen tidligere har vært å slette angrep på enkeltpersoner, mener jeg det er helt greit å slette den type innlegg webbis sikter til.

Annonse

Gjest SynesNåJeg

Det var et angrep på innleggene til personen, - ikke personen i seg selv. (?)

Hva i f*** er forskjellen? Det er jo utifra det personene her skriver at de også blir "dømt". Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Hva i f*** er forskjellen? Det er jo utifra det personene her skriver at de også blir "dømt". Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Det er forskjell på å si at: "Du er en rasist" og "Det du skrev oppfatter jeg som rasisme"

Eller?

Ulv I Faarikaal

>>Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Jo, det er det skjønner du.

Gjest SynesNåJeg

Det er forskjell på å si at: "Du er en rasist" og "Det du skrev oppfatter jeg som rasisme"

Eller?

Nei... Om noen skriver "Jeg liker ikke pakkiser og synes de burde hute seg dit de kom fra", så sier ikke jeg "Det du sa nå hørtes litt rasistisk ut". Da kan man like godt si "Du er en rasist!". Må man virkelig legge ti fingre mellom hver gang man skal si noe her?

Gjest SynesNåJeg

>>Det er jo ingen som kritiserer noen som skriver saklige og ordentlige innlegg.

Jo, det er det skjønner du.

Men da er det innleggene med uverdig kritikk som burde slettes. Jeg har sett mye "god" kritikk (som absolutt har vært på sin plass) her som har blitt slettet etter en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...