Gå til innhold

Hva bør vi slette?


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Ulv I Faarikaal

    74

  • Grip

    41

  • soleil

    29

Mest aktive i denne tråden

Ingenting av det du skriver endrer på det faktum at islam er en totalitær og svinsk religion/kultur, og at alle land hvor den dominerer lider under den.

Ingenting du skriver endrer det faktum at kristendommen er akkurat lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

En gruppe mennesker INNENFOR den muslimske delen av innvandrere i Norge!!! formuler det slik, og du får sikkert lov å si hva du vil, og vi er enige.

Det er kanskje mer luftig. Når jeg nevner tre land, så er det fordi de som kommer derfra er de som nesten kosnekvent gjør dette faenskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De fleste" motorsyklister kjører for fort. Skal vi straffe dem alle sammen?

Du forsøker å vri deg unna disse ubehagelig kjennsgjerninger gjennom forvrøvlig, og det er greit nok.

De tusener at jenter som blir tvangsgiftet og tvangspult vil sikkert takke deg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrep i Pakistan forsvarer ikke overgrep i Norge.

Det er ufattelig at vi tillater systematiske overgrep mot generasjoner av unge jenter, bare fordi de har foreldre eller besteforeldre som er låst i svinsk islamisme.

Hvor tillater vi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

og de kristne i Norge stemte frem Bondevik, flott jobbet!

Hehe.

En amerikaner jeg kjenner ble faktisk litt forskrekket da jeg sa at statsministeren er prest. Han så for seg andre regimer i verden med prester i styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ditt resonnement er riktig, innebærer det at alle muslimer i Norge p.t. er fundamentalister.

Islam er en fundamentalistisk religion, og alle muslimer er ut fra våre standarder, fundamentalister.

Nei - det innebærer at holdninger som dine og UiFs er med på å gi "føde" til fundamentalister, fordi dere nekter vanlige ikke-fundamentalistiske muslimer en normal posisjon i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting du skriver endrer det faktum at kristendommen er akkurat lik.

Vel, du har bestemt deg for at du ikke ønsker å ta inn over deg disse ubehagelig kjennsgjerninger, og det har jeg forståelse for.

Begynner man å tenke på at slike overgrep foregår i et slikt omfang i vårt eget land, kan man jo bli dårlig.

Behold skylappene på du, sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du har bestemt deg for at du ikke ønsker å ta inn over deg disse ubehagelig kjennsgjerninger, og det har jeg forståelse for.

Begynner man å tenke på at slike overgrep foregår i et slikt omfang i vårt eget land, kan man jo bli dårlig.

Behold skylappene på du, sør.

Flere bortforklaringer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, du snakker om "muslimer" generelt, selv om de fleste muslimer overhodet ikke gjør slikt.

Jeg har nevnt grupper som gjør dette og det står jeg for. At det finnes muslimer som ikke gjør det er selvsagt. Det var dette med alle selvfølgelighetene igjen. Nå har jeg ganske konkret avgrenset gruppen, og at det finnes enkelte unntak både utenfor og innenfor er også selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste muslimer i Norge "gjør slikt".

Jeg tror du snakker om en muslimsk gruppe i Norge. Med norges innvandringspolitikk har en hel haug innvandrere blitt plassert på Haugenstua eksempel. Det er klart de da har problemer med å integrere seg, og det er lett å holde seg til "sine egne" med mennesker som snakker samme språk og kommer fra samme kultur. Dermed er det lett å ikke få satt seg inn i norsk kultur og tradisjon, og stille seg uforstående til dette. Det er også lett at holdninger sprer seg innen dette miljøet som blir lukket, og tvangsekteskap kan bli sett på som normalt og akseptert.

Møter du en muslimsk familie på landet foreksempel, regner jeg med at disse har fått en bedre velkomst, blitt lettere integrert og fått større forståelse og respekt både for sine landsmenn og norsk kultur.

møtes man med rasistiske holdnigner og fordommer som de du har, er det også lettere å føye seg etter disse, du tror jo de er slik uansett, så da kan de likegodt være slik, de har ikke noe å bevise ovenfor deg...

små lukkede miljøer er aldri noe bra, det ser du både i kristne bygder, nazistmiljøet, blitz, motorsykkelmiljøer ogsåvidere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik.

Skal vi fortsatt sitte å se på at jenter blir behandlet slik ?

Har de ingen rettigheter ?

Er de ikke mennesker ?

De er ikke bare noen få, de er flere tusen. I tillegg kommer guttene som blir utsatt for tvangsgifte, men ikke samme innelåsingen.

Altså en form for massiv undertykking vi ikke har hatt i dette landet på et par hundre år, skal vi tilbake til gamle dager ?

selvfølgelig skal dette slås ned på, og det jobbes det da med? det er jo forbudt i Norge... er noen uenig i dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik.

Skal vi fortsatt sitte å se på at jenter blir behandlet slik ?

Har de ingen rettigheter ?

Er de ikke mennesker ?

De er ikke bare noen få, de er flere tusen. I tillegg kommer guttene som blir utsatt for tvangsgifte, men ikke samme innelåsingen.

Altså en form for massiv undertykking vi ikke har hatt i dette landet på et par hundre år, skal vi tilbake til gamle dager ?

Du er vel den på DOL som gir best alibi til fundamentalistene. Du er åpenbart på "deres side".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - det innebærer at holdninger som dine og UiFs er med på å gi "føde" til fundamentalister, fordi dere nekter vanlige ikke-fundamentalistiske muslimer en normal posisjon i samfunnet.

Jeg skjønner at du vil skyve ansvaret for tvangsgiftingen over på meg og andre nordmenn. Det er nok å begynne i feil ende.

Inntil muslimer slutter med å mishandle norske borgere i sitt eget land, og kan fremvise belegg for dette, er det all grunn til å holde avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

hadde de ikke støttet ham hadde de blitt drept... og noen ganger finnes det ikke bedre alternativer...

Det er nok adskillig mer komplisert og det er flere folkegrupper i det landet som går i totta på hverandre hvert øyeblikk. Saddam har manipulert dem i årtier.

Han skrev koranen med blod for at en gruppe skulle gjøre opprør så han kunne massakrere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt grupper som gjør dette og det står jeg for. At det finnes muslimer som ikke gjør det er selvsagt. Det var dette med alle selvfølgelighetene igjen. Nå har jeg ganske konkret avgrenset gruppen, og at det finnes enkelte unntak både utenfor og innenfor er også selvfølgelig.

Du våser og lyver.

Du nevner alle "muslimer", selv om dette (som du nå innrømmer) var løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsøker å vri deg unna disse ubehagelig kjennsgjerninger gjennom forvrøvlig, og det er greit nok.

De tusener at jenter som blir tvangsgiftet og tvangspult vil sikkert takke deg for det.

Du svarte ikke på spørsmålet.

Skal motorsyklister utsettes for samme rettsløshet som du vil utsette innvandrere for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje mer luftig. Når jeg nevner tre land, så er det fordi de som kommer derfra er de som nesten kosnekvent gjør dette faenskapet.

Likevel sverter du uskyldige muslimer, f. eks. fra Indonesia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

selvfølgelig skal dette slås ned på, og det jobbes det da med? det er jo forbudt i Norge... er noen uenig i dette da?

Noen vil legge lokk på det fordi det kan føre til mer fremmedhat i Norge. Om unge jenter og gutter lider er det ikke så mange som bryr seg om.

Tvangsgiftingen dreier seg kun om penger, det er regelrett slavehandel mener jeg. Noen har fått øynene opp, men jeg ville helst sett kvinnegruppene rekruttere eldre innvandrerkvinner og se å få kalt en spade for en spade. Jentene og guttene selv er redde og avhengige av familiene og dennes ære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du vil skyve ansvaret for tvangsgiftingen over på meg og andre nordmenn. Det er nok å begynne i feil ende.

Inntil muslimer slutter med å mishandle norske borgere i sitt eget land, og kan fremvise belegg for dette, er det all grunn til å holde avstand.

Ok, du høres ut som min gamle farfar. Han mener også at alle homofile bør holde seg langt unna militæret, de har ikke noe der å gjøre, og er der bare for å ligge med guttene. Jenter derimot er helt greit.

du er rasist, og dermed også blind for vår innlegg, akkurat som de fundamentalistiske muslime er blinde for at deres syn og holdninger er gale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...