Gå til innhold

Hva bør vi slette?


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Jeg skriver alle pakistanere, tyrkere og marokkanere, ikke alle innvandrere. Dansker f eks er ikke slik tror jeg.

Hva så?

I Norge blir man funnet skyldig i handlinger man som INDIVID har utført, og ikke hva andre som er født i samme land har utført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 356
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    86

  • Ulv I Faarikaal

    74

  • Grip

    41

  • soleil

    29

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Nazisme er en parantes, og sammenhengen med kristendom er høyst tvilsom, til tross for Hitlers kristne symbolbruk.

Islam herjer jo med over 20% av verdens befolkning, og gjør massiv skade.

Det er maktpåliggende å hindre påvirkning av denne pesten i vårt egen land.

Hitler trodde jesus var arier og at jødene drepte han. Vet ikke om de andre kristne tolkerne er så enige i at Hitler var en ekte kristen. Så å trekke inn den lille morderen er kanskje ikke så relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snilen,

Ikke bland samme arrangerte- ekteskap og tvang-sekteskap.

Tvangsekteskap er ulovlig, både ihht norsk lov, og ihht Menneskerettighetene.

Med vennlig hilsen

ok, det er sant, ble litt revet med her, for det er jo ikke alle som blir tvangsektet, mange blir jo arrangert ektet også, og dermed er jo ikke dette noe som skjer med alle muslimske jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, jeg bare lurte på om det ble slettet, om noen skrev noe slikt liksom...

De blir nok slettet. De fleste vil reagere når de ser slike innlegg og sier da ifra. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitler trodde jesus var arier og at jødene drepte han. Vet ikke om de andre kristne tolkerne er så enige i at Hitler var en ekte kristen. Så å trekke inn den lille morderen er kanskje ikke så relevant.

Hitler kom til makten fordi mesteparten av Tysklands (kristne) befolkning støttet ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forhindrer integrasjon er de selv i mye større grad. Jeg har fått se det med egne øyne, hørt dem selv fortelle, sett jenter gråte etter at de er blitt slått av en eldre bror eller far når de ikke ivaretar familiens ære. Jeg var ikke aktør i dette, bare observatør.

Jeg ser ingen grunn til at jeg ikke skal fortelle dette til noen gjør du? Hemmeligholde det av hensyn til hvem?

At koranen har en finger med i spillet er det heller ingen tvil om. Den refereres det til flittig av dem selv for å forsvare undetrykkingen og mishandlingen.

Dine idiot-innlegg er flotte begrunnelser som enhver fundamentalist kan bruke for å hevde ovenfor sin datter at de skal holde seg vekke fra "nordmenn".

Du er fundamentalistenes beste venn - du produserer alibi for deres syke holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva så?

I Norge blir man funnet skyldig i handlinger man som INDIVID har utført, og ikke hva andre som er født i samme land har utført!

Pisspreik.

Jeg snakker om en gruppe mennesker som gjør det samme faenskapet alle sammen. De innrømmer det også når du kommer dem innpå livet. Alle innvandrere er ikke slik, bare de jeg snakker om.

Som sagt gjør ikke dansker slik, ikke finner heller, det burde være klart for alle. Må man nevne alt som er en selvfølge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitler kom til makten fordi mesteparten av Tysklands (kristne) befolkning støttet ham.

akkurat som alle kristne i verden synes at Bush representerer dem i alt han gjør. Han er jo kristen, så alt han gjør er som om de skulle gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hitler kom til makten fordi mesteparten av Tysklands (kristne) befolkning støttet ham.

Ja og hvordan kom Saddam til makten ? Hvilken religion i hans land er dominerende ? Ikke de kristne, men muslimene. Uten deres støtte hadde han ikke greid å massakrere kanskje hundre tusen.

Mange andre støttet han også, men det gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik.

Jeg snakker om en gruppe mennesker som gjør det samme faenskapet alle sammen. De innrømmer det også når du kommer dem innpå livet. Alle innvandrere er ikke slik, bare de jeg snakker om.

Som sagt gjør ikke dansker slik, ikke finner heller, det burde være klart for alle. Må man nevne alt som er en selvfølge ?

En gruppe mennesker INNENFOR den muslimske delen av innvandrere i Norge!!! formuler det slik, og du får sikkert lov å si hva du vil, og vi er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er sant, ble litt revet med her, for det er jo ikke alle som blir tvangsektet, mange blir jo arrangert ektet også, og dermed er jo ikke dette noe som skjer med alle muslimske jenter...

Hei,

Nei, selvsagt ikke.

Problemet er reelt nok, og det blir gjort enda vanskeligere av diverse "idiot-innlegg" under her, av personer som forfekter "oss og dem" holdninger for å forhindre integrasjon.

Ved å forhindre integrasjon (og gi alibi til fundamentalistene) gjør de at små grupper blir isolert, og gjør det lettere for middelalder-holdninger å overleve.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine idiot-innlegg er flotte begrunnelser som enhver fundamentalist kan bruke for å hevde ovenfor sin datter at de skal holde seg vekke fra "nordmenn".

Du er fundamentalistenes beste venn - du produserer alibi for deres syke holdninger.

Hvis ditt resonnement er riktig, innebærer det at alle muslimer i Norge p.t. er fundamentalister.

Islam er en fundamentalistisk religion, og alle muslimer er ut fra våre standarder, fundamentalister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvordan kom Saddam til makten ? Hvilken religion i hans land er dominerende ? Ikke de kristne, men muslimene. Uten deres støtte hadde han ikke greid å massakrere kanskje hundre tusen.

Mange andre støttet han også, men det gjør ikke saken bedre.

og de kristne i Norge stemte frem Bondevik, flott jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pisspreik.

Jeg snakker om en gruppe mennesker som gjør det samme faenskapet alle sammen. De innrømmer det også når du kommer dem innpå livet. Alle innvandrere er ikke slik, bare de jeg snakker om.

Som sagt gjør ikke dansker slik, ikke finner heller, det burde være klart for alle. Må man nevne alt som er en selvfølge ?

Nei, du snakker om "muslimer" generelt, selv om de fleste muslimer overhodet ikke gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvordan kom Saddam til makten ? Hvilken religion i hans land er dominerende ? Ikke de kristne, men muslimene. Uten deres støtte hadde han ikke greid å massakrere kanskje hundre tusen.

Mange andre støttet han også, men det gjør ikke saken bedre.

hadde de ikke støttet ham hadde de blitt drept... og noen ganger finnes det ikke bedre alternativer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du snakker om "muslimer" generelt, selv om de fleste muslimer overhodet ikke gjør slikt.

De fleste muslimer i Norge "gjør slikt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvordan kom Saddam til makten ? Hvilken religion i hans land er dominerende ? Ikke de kristne, men muslimene. Uten deres støtte hadde han ikke greid å massakrere kanskje hundre tusen.

Mange andre støttet han også, men det gjør ikke saken bedre.

*Ateisten* Saddam kom til makten (og beholdt makten) gjennom det SEKULÆRE Ba'ath partiet, og gjennom støtte fra USA.

Ingen av dem er spesielt "muslimske"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat som alle kristne i verden synes at Bush representerer dem i alt han gjør. Han er jo kristen, så alt han gjør er som om de skulle gjort det selv.

Bush har vel gjort en rimelig bra jobb, selv om du er lei deg for at Saddam er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dine idiot-innlegg er flotte begrunnelser som enhver fundamentalist kan bruke for å hevde ovenfor sin datter at de skal holde seg vekke fra "nordmenn".

Du er fundamentalistenes beste venn - du produserer alibi for deres syke holdninger.

Pisspreik.

Skal vi fortsatt sitte å se på at jenter blir behandlet slik ?

Har de ingen rettigheter ?

Er de ikke mennesker ?

De er ikke bare noen få, de er flere tusen. I tillegg kommer guttene som blir utsatt for tvangsgifte, men ikke samme innelåsingen.

Altså en form for massiv undertykking vi ikke har hatt i dette landet på et par hundre år, skal vi tilbake til gamle dager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ateisten* Saddam kom til makten (og beholdt makten) gjennom det SEKULÆRE Ba'ath partiet, og gjennom støtte fra USA.

Ingen av dem er spesielt "muslimske"!

Ingenting av det du skriver endrer på det faktum at islam er en totalitær og svinsk religion/kultur, og at alle land hvor den dominerer lider under den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...