Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

Ja, men likevel. Man har da personlige meninger. Noen menn liker brunetter, andre blondiner, da må man jo også kunne ønske å ikke ha den dame som har ligget rundt.

Isåfall burde han jo funnet ut av det FØR han "lå rundt" med henne selv, vel?

Det blir jo litt som å overtale noen til sex første kvelden, for så å dumpe dem fordi du vil ikke være sammen med noen som har sex første kveld! :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

Gjest slitern

Isåfall burde han jo funnet ut av det FØR han "lå rundt" med henne selv, vel?

Det blir jo litt som å overtale noen til sex første kvelden, for så å dumpe dem fordi du vil ikke være sammen med noen som har sex første kveld! :)

Med vennlig hilsen

Nei, synes ikke dette er noen god sammenligning. Det er da en menneskerett og ikke ønske å bli kjæreste med en jente som har hatt et utsvendende sexliv. Det er jo mange grunner til at folk ikke blir sammen og dette er kanskje en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Hei,

At hun har vært sammen med mange, behøver ikke bety at hun synes det er "greit" å ha sex med "gud og hvermann".

Og det behøver, for den saks skyld, heller ikke bety at hun hadde sex med alle de hun skal ha vært sammen med.

Jeg synes fyren virker umoden.

Med vennlig hilsen

Synes også fyre virker umoden, men umodne menn finnes og har også rett til å velge hvem de ønsker å være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er enig med deg.

Men hva om denne dama sånn rent "objektivt sett" er en sjelevenn, drømmedama eller noe annet skjebnebestemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er enig med deg.

Jeg synes han avslører et veldig slett menneskesyn, hvor et menneske er en slags "vare" som blir brukt når de (og da særlig "hun") har sex.

At han selv (slik jeg forstår det du skriver) har hatt sex med henne (uten å være gift) så dumper henne fordi hun har hatt sex med andre (uten å være gift) faller på sin egen urimelighet.

===

Jo mer jeg tenker på problemstillingen, jo mindre begrunnelse synes jeg han har.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Ja, men likevel. Man har da personlige meninger. Noen menn liker brunetter, andre blondiner, da må man jo også kunne ønske å ikke ha den dame som har ligget rundt.

Vel. Jeg synes det vitner om vesentlig verre ting en enkel personlig smak..

Jeg tror at gutter som mener denslsags gjerne besitter noen oppfatninger om hva kvinner bør og ikke bør, som de hadde hatt godt av å få plukket av seg..

Hører det inn under personlig smak å foretrekke damer som står på løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet også? Eller ville en sånn fyr ha et holdningsproblem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke dette er noen god sammenligning. Det er da en menneskerett og ikke ønske å bli kjæreste med en jente som har hatt et utsvendende sexliv. Det er jo mange grunner til at folk ikke blir sammen og dette er kanskje en av dem.

Ingen påstår at han ikke har "rett" til å slå opp. Du har "rett" til å slå opp fordi du ikke liker fargen på partnerens sokker.

Spørsmålet dreier seg vel mer om hva man mener om en fyr som synes kjæresten er "brukt opp" fordi hun har hatt sex med andre før han hadde det med henne.

Det vitner om at han ser mer på henne som en vare enn som et menneske med en historie.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her "motsier" han seg selv - du sier de blir sammen (formodentlig = sex ? ) - hvordan kan han være sammen med noen han ikke kjenner hvis han mener at man må nærmest "være gift" (ihvertfall kjenne hverandre godt) før man har sex?

Med vennlig hilsen

Jeg skjønner jo hva du skriver, men jeg er ikke sikker på om han motsier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når gutten en gang blir voksen; vil han nok tenke tilbake på denne hendelsen med rimelig stor skamfølelse...

Skamfølelse for at han har ligget med henne og derfor er "skitten"? Eller skamfølelse fordi han dumpet en bra dame fordi hun hadde ligget med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også fyre virker umoden, men umodne menn finnes og har også rett til å velge hvem de ønsker å være sammen med.

Hei,

Ingen her vil "tvangsgifte" ham med henne. Selvsagt har han "rett" - men spørsmålet var jo mer hva vi mener om en slik oppførsel.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg synes det vitner om vesentlig verre ting en enkel personlig smak..

Jeg tror at gutter som mener denslsags gjerne besitter noen oppfatninger om hva kvinner bør og ikke bør, som de hadde hatt godt av å få plukket av seg..

Hører det inn under personlig smak å foretrekke damer som står på løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet også? Eller ville en sånn fyr ha et holdningsproblem?

Så, om jeg som jente tenker at jeg nok ville opplevd det på samme måte, blir jeg da en kvinnesjovenist?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Når gutten en gang blir voksen; vil han nok tenke tilbake på denne hendelsen med rimelig stor skamfølelse...

Det får man da håpe og tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Vel. Jeg synes det vitner om vesentlig verre ting en enkel personlig smak..

Jeg tror at gutter som mener denslsags gjerne besitter noen oppfatninger om hva kvinner bør og ikke bør, som de hadde hatt godt av å få plukket av seg..

Hører det inn under personlig smak å foretrekke damer som står på løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet også? Eller ville en sånn fyr ha et holdningsproblem?

Det finnes sikkert noen damer som synes at det er greit også. Det finnes sikkert damer som ikke ønsker å bli kjæreste med en mann som har ligget med halve venninneflokken hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen påstår at han ikke har "rett" til å slå opp. Du har "rett" til å slå opp fordi du ikke liker fargen på partnerens sokker.

Spørsmålet dreier seg vel mer om hva man mener om en fyr som synes kjæresten er "brukt opp" fordi hun har hatt sex med andre før han hadde det med henne.

Det vitner om at han ser mer på henne som en vare enn som et menneske med en historie.

Med vennlig hilsen

Å si at han opplever henne som "brukt opp er vel å tillegge ham meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamfølelse for at han har ligget med henne og derfor er "skitten"? Eller skamfølelse fordi han dumpet en bra dame fordi hun hadde ligget med andre?

Skamfølelse fordi han "dumpet" henne - og ikke minst hvorfor han "dumpet" henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...