Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

Takk

Ellers vil jeg bare si at han absolutt mener at de samme kravene gjelder for ham. At denne fyren, som er flott, var jomfru i en alder av noen og tyve kom av et bevist valg, ikke av mangel på muligheter.

og det er stor forskjell på å ha hatt sex en gang, og ha hatt sex en gang i uken i årevis eksempel da...

jeg kysser ikke gutter jeg ikke vil etablere et seriøst forhold til engang jeg... ser ikke på det som uproblematisk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

Gjest thunderlips

Nei, jeg synes ikke det er realt..

Jeg synes vitner om at han er lite åpen og tolerant, til og med til en slik grad at han kaste vrak på ei jente han i utgangspunktet var interessert i..

Jeg synes det er trist at sex fortsatt, blandt noen blir betraktet som noe skittent, som kan ødelegge en persons "markedsverdi".. Og dette gjelder stadig mest jentene..

Hun bør prise seg lykkelig over at han kom med såpass klar tale helt i starten.

Så du vil helst bestemme hva mennesker skal føle? Har du ikke fått med deg at følelser har man i veldig liten grad herredømme over? Hvis han føler det sånn, så er det bare sånn, og det er ikke noe han kan forandre på uten videre. Følelser er pr definisjon reale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe helt annet, enn å ha sex med henne først, for så å dumpe henne fordi hun har hatt sex med for mange andre før!

Med vennlig hilsen

har visste det jo ikke! og var for naiv og godtroende og blind til å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har veldig delte meninger, ser det ut til.

Men tendenesn i tråden er kanskje at de som mener at han er barnslig og umoden er de mest skråsikre?

Hva kommer det av?

At de har rett?

Hei,

Jeg tror det er vesentlig at han har hatt sex med henne selv. Da blir det dobbelmoral å dumpe henne pga at hun har gjort det samme før.

Videre, at han innledet et forhold uten å "advare" henne.

Jeg tror også at folk reagerer på at han dumpet henne for noe hun ikke KAN "gjøre noe med" - uansett hvor mye hun måtte ønske det. Ingen kan endre fortiden.

Men han kan endre sin oppførsel i nåtiden.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I prinsippet burde det vært det samme.

Men vi lever i et samfunn som er gjennomsyret med restene etter "hore eller madonna" bilder av kvinner. Hvor kvinners seksualitet knapt eksisterte offentlig for 100 år siden.

Et samfunn som har et ord for "jomfru" men ikke noe ord for en mann som ikke har hatt sex.

Et samfunn hvor det finnes en god del mennesker som ser på kvinner som et objekt.

Hva som er sannheten for akkurat det individet du tenker på, vet vi selvsagt ikke. Men når han dumper henne med en slik begrunnelse, er det meget nærliggende å tro at ihvertfall en god del av årsaken er et slett syn på kvinners seksualitet.

Med vennlig hilsen

Det du skriver nå er jo mannssjovinsime?

Jeg har lov til å si det han sier uten å bli stemplet som sjovinist, men han skal trekkes i tvil?

"Svenn" er forøvrig navnet på en mann som ikke har hatt sex.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har visste det jo ikke! og var for naiv og godtroende og blind til å spørre...

Jo, men når han har sex med henne uten å gidde og spørre først, så kan han jo ikke kritisere henne for å gjøre det samme!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thunderlips

Det synes jeg er et tema du bør ta opp før du kommer ned dit..

Han fyren synes tydeligvis ikke det var eklere enn at han klarte å gjennomføre ting med henne..

P.S De er vaskbare..

really.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Å banke opp noen er ulovlig og skadelig. Som sør ynder å si.

Å mene at sex er for viktig til å nytes med alle man skulle tenne på, er vel neppe det?

Det er en holdning som kan være svært skadelig.

Den har, foreksempel, medført ar mange opp igjennom tidene har måttet leve med skamfølelse og komplekser. Kun fordi de har nytt hva naturen ga de muligheter til å nyte..

Men for all del, om to stykker, og da mener jeg begge, bestemmer seg for å hause opp vesentligheten av sex, og ikke more seg i det hele tatt før ekteskap e.l, så gjerne for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er stor forskjell på å ha hatt sex en gang, og ha hatt sex en gang i uken i årevis eksempel da...

jeg kysser ikke gutter jeg ikke vil etablere et seriøst forhold til engang jeg... ser ikke på det som uproblematisk altså.

Ja, jeg synes det er en stor forskjell.

Det må da vel sør og laguna være enige i også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jo, men når han har sex med henne uten å gidde og spørre først, så kan han jo ikke kritisere henne for å gjøre det samme!

Med vennlig hilsen

Og det er skremmende at det ikke er innlysende..:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thunderlips

Vel. Jeg synes det vitner om vesentlig verre ting en enkel personlig smak..

Jeg tror at gutter som mener denslsags gjerne besitter noen oppfatninger om hva kvinner bør og ikke bør, som de hadde hatt godt av å få plukket av seg..

Hører det inn under personlig smak å foretrekke damer som står på løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet også? Eller ville en sånn fyr ha et holdningsproblem?

Det er faktisk lov å ha oppfatninger om hva kvinner bør og ikke bør. På samme måte som det er lov å mene det samme om menn. Som pip sier: Det er helt realt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men når han har sex med henne uten å gidde og spørre først, så kan han jo ikke kritisere henne for å gjøre det samme!

Med vennlig hilsen

Så det er ikke forskjell på å gjøre noe slikt en gang, og mange ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver nå er jo mannssjovinsime?

Jeg har lov til å si det han sier uten å bli stemplet som sjovinist, men han skal trekkes i tvil?

"Svenn" er forøvrig navnet på en mann som ikke har hatt sex.

;o)

Men at jeg ikke engang kjente til det ordet brukt på den måten, sier jo at samfunnet er mer opphengt i kvinners jomfruelighet enn menns ..øh.... "svennelighet"?

===

Jeg påpeker bare hvordan samfunnet er, og bedømmer personen (som for meg er anonym) basert på antagelser og den informasjonen du skrev.

Jeg vet ikke om han:

1) er håpløst naiv og umoden

2) er en religiøs fanatiker som har middelalderske idéer om "rene kvinner"

3) har et utrolig kynisk menneskesyn

Eller en kombinasjon av overstående! ;)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

og det er stor forskjell på å ha hatt sex en gang, og ha hatt sex en gang i uken i årevis eksempel da...

jeg kysser ikke gutter jeg ikke vil etablere et seriøst forhold til engang jeg... ser ikke på det som uproblematisk altså.

Så fint for deg.. Personlig puler jeg til og med gutter jeg ikke har tenkt å innlede et seriøst forhold til..

Jeg ser ikke på dette som problematisk altså..:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at jeg ikke engang kjente til det ordet brukt på den måten, sier jo at samfunnet er mer opphengt i kvinners jomfruelighet enn menns ..øh.... "svennelighet"?

===

Jeg påpeker bare hvordan samfunnet er, og bedømmer personen (som for meg er anonym) basert på antagelser og den informasjonen du skrev.

Jeg vet ikke om han:

1) er håpløst naiv og umoden

2) er en religiøs fanatiker som har middelalderske idéer om "rene kvinner"

3) har et utrolig kynisk menneskesyn

Eller en kombinasjon av overstående! ;)

Med vennlig hilsen

Finnes det ingen postive muligheter for hva han er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ja, jeg synes det er en stor forskjell.

Det må da vel sør og laguna være enige i også?

Nei. Vrang som svarte...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke forskjell på å gjøre noe slikt en gang, og mange ganger?

Poenget må vel være hvor høy/lav terskelen for å ha sex er?

Husk at "god moral" er bare et ord for "manglende anledninger"! ;)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for deg.. Personlig puler jeg til og med gutter jeg ikke har tenkt å innlede et seriøst forhold til..

Jeg ser ikke på dette som problematisk altså..:-O

Hva ville du tenkt/følt/gjort om du forsto at en av de du hadde hatt noe med, men ikke ville ha noe mer med, var svenn, trodde dette var begynnelsen på noe stort, og i det hele tatt var på en annen planet enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ingen postive muligheter for hva han er??

Jeg sliter med å si noe positivt om en person som dumper noen for dette ETTER at de har innledet forholdet.

Jeg kan ha forståelse for personer som vil velge sin utkårede (må være jomfru/svenn) FØR de innleder et forhold.

===

Og jeg tenker også på kvinnen han implisitt stempler som "hore".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...