Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

Kan vel fort bli en del det ja....

Når gutter henger seg opp i falske idealer, har de en tendens til å dyrke disse idealene ganske lenge.

Og blir svært dyktige til å se flisen i andres øyne, men blinde for å se trehuset i sitt eget...(fritt etter Bibelen).

Kanskje han er snekker? ;)

Det er nok en del (av begge kjønn) som sliter med merkelige "idealer", ja. Ikke minst mange kvinner som ser ned på seg selv fordi de har hatt "over median" av sex-partnere.

Mange glemmer at 50% av befolkningen har hatt "over median" av sex-partnere! :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

Har du lagt noen egg i dag?

:o)

Nei, men jeg lurte på om dette er et kontroversielt tema, og om det var noen forståelse å få. Er et tabu å mene at folks tidligere sexerfaringer gjør noe med senere forhold? Er det tabu å ville ha noen med nogenlunde lik (manglende) sexerfaring?

Å mene at at hva slags sexliv en har hatt sier noe om hva slags person en er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk skjønne det jeg. Det blir litt at man har forskjellig holdninger til saker og ting som kanskje er veldig viktig for han.

Og han må da få gjøre slutt på "forholdet" av hvilken grunn som helst...

...syns jeg

Men hvis man har slike ekstrem-holdninger så bør man da være ærlig nok til å advare om det FØR man innleder et forhold (og lar henne forelske seg), og før man har sex!

Blir for dumt å komme trekkende med det som unnskyldning for å dumpe noen.

Men selvsagt har man "rett" til å dumpe folk, om det så var fordi de spiser salami til lunsj!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk skjønne det jeg. Det blir litt at man har forskjellig holdninger til saker og ting som kanskje er veldig viktig for han.

Og han må da få gjøre slutt på "forholdet" av hvilken grunn som helst...

...syns jeg

Ja, ikke sant?

For han er sex viktig, noe som ikke skal deles med så mange. Hun har det ikke sånn. Har i alle fall ikke tenkt slik tidligere.

Det må da si noe vesentlig om de to, og at de sannsynligvis ikke passer sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man har slike ekstrem-holdninger så bør man da være ærlig nok til å advare om det FØR man innleder et forhold (og lar henne forelske seg), og før man har sex!

Blir for dumt å komme trekkende med det som unnskyldning for å dumpe noen.

Men selvsagt har man "rett" til å dumpe folk, om det så var fordi de spiser salami til lunsj!

Med vennlig hilsen

Er du sikker på at dette er så ekstreme holdninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her diskuterer vi en anonym person. Det blir som å diskutere "Moral og Etikk" - diskusjonen er interessant i seg selv.

Jeg tviler på at Pip kommer til å stene fyren hvis vi bedømmer at han ikke burde dumpet henne!

Pip? Lover du? ;)

Med vennlig hilsen

Hehe, jeg kommer selvfølgelig til å stille meg forann fyren og si:

Den som er fri for personlige motsetninger og ukorekte politiske holdinger kan kaste den første sten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Er du sikker på at dette er så ekstreme holdninger?

Jeg synes i allefall det..

Jeg håper iallefall at den type arkaiske holdninger pr.nå blir betegnet som ekstreme og at de er sjeldne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker? Jeg tenker at han var himla glad han fikk seg et nyp, men erobrerstatusen/gleden falmet kraftig da han fikk vite at det ikke var HAN som var unik. At andre har vært like "unike". Så ble han litt sur og deppa. Du får hilse og si at det er bra dama har fått litt trening, det var sikkert derfor han hadde det så bra til å begynne med. Og så er det greit å stole på folk. At hun kan umulig være så gæærn, ellers ville han fått et ballespark for lenge siden. At det å slå opp over telefon er lavmåls. At han nok kommer til å angre.

Jeg går ut fra at hun er fin? Ser hun ut som ei søppelkasse, så kan du hilse og så at han gjør det eneste rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i allefall det..

Jeg håper iallefall at den type arkaiske holdninger pr.nå blir betegnet som ekstreme og at de er sjeldne..

Hvorfor håper du det? Er det ikke greit å se forskjellig på dette også, som andre viktige ting her i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker? Jeg tenker at han var himla glad han fikk seg et nyp, men erobrerstatusen/gleden falmet kraftig da han fikk vite at det ikke var HAN som var unik. At andre har vært like "unike". Så ble han litt sur og deppa. Du får hilse og si at det er bra dama har fått litt trening, det var sikkert derfor han hadde det så bra til å begynne med. Og så er det greit å stole på folk. At hun kan umulig være så gæærn, ellers ville han fått et ballespark for lenge siden. At det å slå opp over telefon er lavmåls. At han nok kommer til å angre.

Jeg går ut fra at hun er fin? Ser hun ut som ei søppelkasse, så kan du hilse og så at han gjør det eneste rette.

Enig i at det ikke var helt bra å gjøre noe slikt over telefon.

Han har skjønt det også, og prøver å finne en måte å gjøre det godt igjenn. Forslaget lyder på å avtale et måte, ha med blomster, og en forklaring, om hun er interesert i å høre på. Og å høre på henne, om hun er interesert i å si noe.

Det kan vel være at hun ber ham dra pokker i vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvorfor håper du det? Er det ikke greit å se forskjellig på dette også, som andre viktige ting her i livet?

Jeg synes ikke det er viktig..Massevis av kjipe ting kunne vært ungått om folk sluttet å blåse opp hvor viktig sex er..

Hvor mange partnere typen/damen har hatt burde for tenkende mennesker ikke være vesentlig i det hele tatt..

Kan komme på ørten ting jeg ville lagt mer vekt på hos en kommende partner, og det mener jeg er et sunnhetstegn.

Hvis en fyr hadde pult meg, nytt det, og etterpå dumpet meg fordi jeg ikke var jomfruelig nok for ham hadde jeg bitt av ham ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er viktig..Massevis av kjipe ting kunne vært ungått om folk sluttet å blåse opp hvor viktig sex er..

Hvor mange partnere typen/damen har hatt burde for tenkende mennesker ikke være vesentlig i det hele tatt..

Kan komme på ørten ting jeg ville lagt mer vekt på hos en kommende partner, og det mener jeg er et sunnhetstegn.

Hvis en fyr hadde pult meg, nytt det, og etterpå dumpet meg fordi jeg ikke var jomfruelig nok for ham hadde jeg bitt av ham ting.

Nå har denne tråden vokst seg så lang, og siden sør har ikke vært flink nok til å lage nye overskrifter, så aner jeg ikke lenger hvilket innlegg du svarte på nå ;o)

Men hva _er_ viktige egenskaper for deg?

Og hva kunne fått deg til å gjøre det slutt "hals over hodet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det ikke var helt bra å gjøre noe slikt over telefon.

Han har skjønt det også, og prøver å finne en måte å gjøre det godt igjenn. Forslaget lyder på å avtale et måte, ha med blomster, og en forklaring, om hun er interesert i å høre på. Og å høre på henne, om hun er interesert i å si noe.

Det kan vel være at hun ber ham dra pokker i vold.

Man tar ikke med blomster når man skal dumpe noen, man tar med blomster når man skal gjøre det godt igjen. Såpass får du fortelle guttungen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er viktig..Massevis av kjipe ting kunne vært ungått om folk sluttet å blåse opp hvor viktig sex er..

Hvor mange partnere typen/damen har hatt burde for tenkende mennesker ikke være vesentlig i det hele tatt..

Kan komme på ørten ting jeg ville lagt mer vekt på hos en kommende partner, og det mener jeg er et sunnhetstegn.

Hvis en fyr hadde pult meg, nytt det, og etterpå dumpet meg fordi jeg ikke var jomfruelig nok for ham hadde jeg bitt av ham ting.

Men er det ikke viktig å synes at de samme tingene er viktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar ikke med blomster når man skal dumpe noen, man tar med blomster når man skal gjøre det godt igjen. Såpass får du fortelle guttungen din.

Han har allerede dumpa. Han vil si unnskyld, selv om han tenker at det nok ikke går å gjøre det godt igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er viktig..Massevis av kjipe ting kunne vært ungått om folk sluttet å blåse opp hvor viktig sex er..

Hvor mange partnere typen/damen har hatt burde for tenkende mennesker ikke være vesentlig i det hele tatt..

Kan komme på ørten ting jeg ville lagt mer vekt på hos en kommende partner, og det mener jeg er et sunnhetstegn.

Hvis en fyr hadde pult meg, nytt det, og etterpå dumpet meg fordi jeg ikke var jomfruelig nok for ham hadde jeg bitt av ham ting.

Riktig, for deg er det ikke viktig, men det vil jo ikke si at det ikke er viktig for han det var snakk om her. Og selv om han reagerer på en annen måte enn deg og meg og mange andre vil jo ikke det si at det er noe verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har allerede dumpa. Han vil si unnskyld, selv om han tenker at det nok ikke går å gjøre det godt igjenn.

Og hva tror du frøknen tror når hun ser han komme trippende med blomsterbuketten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva tror du frøknen tror når hun ser han komme trippende med blomsterbuketten?

Jeg tror hun ønsker ham pokker i vold, og helst ikke vil se ham mer i det hele tatt.

Det hjelper jo at de fleste hun kjenner synes han er teit, og at hun selv tenker mer eller mindre som laguna, men ikke har vurdert å bite av ham utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...