Gå til innhold

Gutt som avviser kvinnelig "rundbrenner"


pip

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Nå har denne tråden vokst seg så lang, og siden sør har ikke vært flink nok til å lage nye overskrifter, så aner jeg ikke lenger hvilket innlegg du svarte på nå ;o)

Men hva _er_ viktige egenskaper for deg?

Og hva kunne fått deg til å gjøre det slutt "hals over hodet"?

F.eks at fyren synes "hans kvinne" skal være jomfruelig og uerfaren, og at de samme reglene helt tydelig ikke gjelder for ham..

Ellers liker jeg ikke gjerrige mennesker. Jeg liker folk som er rause i personlighet og handlinger..Og at de er impulsive, og har evnen til å forandre mening..

dessuten er kjedelige og humørløse mennesker turn-off..

Sjarm og humor synes jeg er viktig.

Kom jeg på sånn i farten..

Jeg ville uansett ikke lure personer som hadde disse egenskapene til å gi meg noe, eller starte noe på falske premisser..

Det jeg mener med at sex ikke er viktig er dette: Det finnes sikkert flere milloner mennesker i verden som er atraktive, og som jeg kunne hatt sex med. det er tross alt ukomplisert. Fyren min er derimot er relativt unik. Det vi har sammen kunne jeg ikke hatt med millioner av andre. Det som er vesentlig i et forhold er ikke tuftet på det seksuelle.

Det er hyggelig tilbehør, som blir ekstra bra, fordi du har det med en slik flott fyr..

Mener jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 498
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    127

  • pip

    123

  • Goliath

    67

  • laguna1365380434

    42

Mest aktive i denne tråden

orker ikke lese alle innleggene jeg, men jeg forstår gutten litt...

hadde rett og slett blitt fra meg av sjalusi jeg, og ikke klart slutte å tenke på alle han hadde vært borti... (om han var rundbrenner og jeg var den nye kjæresten altså)

og tenkt at han ikke kunne leve med å kun ha sex med meg resten av livet, når han hadde hatt så mange før...

holder meg til de mer jomfruelige jeg, selv om man da blir redd for det motsatte, at ønsket om å ha sex med mange til slutt blir for stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om han tenkte at "slik opplever man bare en gang i livet" -og trodde det var det samme for henne?

Men da er det han som er umoden, og svært lite real.

Det er da ikke hennes "feil" at hun har opplevd det flere ganger?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting reagerer jeg på, når noen uten videre definerer dette som kvinnefientlig.

Er det en forskjell på hvem som er gutt/jente her? Hva om rollene hadde vært bytta om?

Det handler vel om mennesker, ikke om kjønn?

Eller tar jeg feil, er det en slags spesifikk kvinneforakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker ikke lese alle innleggene jeg, men jeg forstår gutten litt...

hadde rett og slett blitt fra meg av sjalusi jeg, og ikke klart slutte å tenke på alle han hadde vært borti... (om han var rundbrenner og jeg var den nye kjæresten altså)

og tenkt at han ikke kunne leve med å kun ha sex med meg resten av livet, når han hadde hatt så mange før...

holder meg til de mer jomfruelige jeg, selv om man da blir redd for det motsatte, at ønsket om å ha sex med mange til slutt blir for stort...

folk har veldig delte meninger, ser det ut til.

Men tendenesn i tråden er kanskje at de som mener at han er barnslig og umoden er de mest skråsikre?

Hva kommer det av?

At de har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun ønsker ham pokker i vold, og helst ikke vil se ham mer i det hele tatt.

Det hjelper jo at de fleste hun kjenner synes han er teit, og at hun selv tenker mer eller mindre som laguna, men ikke har vurdert å bite av ham utstyret.

Kanskje hun doler, og får et par ideer? Han har selvfølgelig et problem, og det er at han er "brukt" når han møter neste dame. Han ble vel ikke tvunget til køys? Det er kanskje ikke første gang? Hvorfor greier han ikke å holde på damene? Har han angst for å binde seg? Slenger med snabelen i hytt og pine? Hvem vet hva slags spørsmål ei fremtidig møy kan komme med.

lagunaer er ikke så farlige, de biter bare de som fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Men er det ikke viktig å synes at de samme tingene er viktige?

Jo sikkert.

Det finnes jo også folk som mener det er viktig å banke opp kona og. Synes du det er fint om han finner en partner som er enig, eller ville det være fint om han forandret mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

En ting reagerer jeg på, når noen uten videre definerer dette som kvinnefientlig.

Er det en forskjell på hvem som er gutt/jente her? Hva om rollene hadde vært bytta om?

Det handler vel om mennesker, ikke om kjønn?

Eller tar jeg feil, er det en slags spesifikk kvinneforakt?

Det er helt det samme om du bytter kjønn på aktørene.. Det blir fortsatt like galt, dog i praksis er det mer sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

folk har veldig delte meninger, ser det ut til.

Men tendenesn i tråden er kanskje at de som mener at han er barnslig og umoden er de mest skråsikre?

Hva kommer det av?

At de har rett?

Jepp;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks at fyren synes "hans kvinne" skal være jomfruelig og uerfaren, og at de samme reglene helt tydelig ikke gjelder for ham..

Ellers liker jeg ikke gjerrige mennesker. Jeg liker folk som er rause i personlighet og handlinger..Og at de er impulsive, og har evnen til å forandre mening..

dessuten er kjedelige og humørløse mennesker turn-off..

Sjarm og humor synes jeg er viktig.

Kom jeg på sånn i farten..

Jeg ville uansett ikke lure personer som hadde disse egenskapene til å gi meg noe, eller starte noe på falske premisser..

Det jeg mener med at sex ikke er viktig er dette: Det finnes sikkert flere milloner mennesker i verden som er atraktive, og som jeg kunne hatt sex med. det er tross alt ukomplisert. Fyren min er derimot er relativt unik. Det vi har sammen kunne jeg ikke hatt med millioner av andre. Det som er vesentlig i et forhold er ikke tuftet på det seksuelle.

Det er hyggelig tilbehør, som blir ekstra bra, fordi du har det med en slik flott fyr..

Mener jeg:o)

Takk

Ellers vil jeg bare si at han absolutt mener at de samme kravene gjelder for ham. At denne fyren, som er flott, var jomfru i en alder av noen og tyve kom av et bevist valg, ikke av mangel på muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thunderlips

Det får man da håpe og tro!

Synes ikke det er så rart at mennesker reagerer negativt på at partneren har hatt mange sexpartnere. Jeg liker heller ikke tanken på at mange ti-talls andre mennesker har spruta sæd inni der. Det er godt å føle seg litt spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

Nei, men jeg lurte på om dette er et kontroversielt tema, og om det var noen forståelse å få. Er et tabu å mene at folks tidligere sexerfaringer gjør noe med senere forhold? Er det tabu å ville ha noen med nogenlunde lik (manglende) sexerfaring?

Å mene at at hva slags sexliv en har hatt sier noe om hva slags person en er?

Hei,

Du skriver: "Å mene at at hva slags sexliv en har hatt sier noe om hva slags person en er?"

Det sier *muligens* noe om hva slags person man *var*.

Det sier kanskje noe om personen tok forhold "seriøst", men slikt endrer seg.

===

Mest synes jeg at personen som mener slike ting er lite "vis", og veldig umoden/naiv. Ikke noen menneskekjenner.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

Nei, men jeg lurte på om dette er et kontroversielt tema, og om det var noen forståelse å få. Er et tabu å mene at folks tidligere sexerfaringer gjør noe med senere forhold? Er det tabu å ville ha noen med nogenlunde lik (manglende) sexerfaring?

Å mene at at hva slags sexliv en har hatt sier noe om hva slags person en er?

nei, jeg er enig jeg...

stakkaren trodde hun var omtrent like jomfruelig som seg selv, og at de sammen kunne utforske seksualiteten. hun er allerede mer enn ferdig utlært, dermed føler han at hun vil måtte lære opp ham, og han vil aldri kunne nå opp til hennes forventninger, da hun har så mye å sammenlikne med, og han ikke...

han trodde han hadde møtt prinsessen, og fant ut hun hadde ligget med halve kongeriket. han føler det nesten som om han har gått til ei hore, for å bli kvitt jomfrudommen... og leter nå etter ei å leve det uskyldige "prøv og feile" sexlivet med.

sex er jo tydligvis veldig viktig for henne sant... han vet dette aldri kommer til å funke, og trekker seg ut.

det er selvfølgelig fordeler med å miste jomfrudommen til ei jente som er litt mer erfaren, men om hun har ligget med så mange? jeg tror han gjør hva som er best for ham jeg, han vil aldri klare slutte tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo sikkert.

Det finnes jo også folk som mener det er viktig å banke opp kona og. Synes du det er fint om han finner en partner som er enig, eller ville det være fint om han forandret mening?

Å banke opp noen er ulovlig og skadelig. Som sør ynder å si.

Å mene at sex er for viktig til å nytes med alle man skulle tenne på, er vel neppe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har veldig delte meninger, ser det ut til.

Men tendenesn i tråden er kanskje at de som mener at han er barnslig og umoden er de mest skråsikre?

Hva kommer det av?

At de har rett?

jeg er skråsikker på at jeg ville dumpet henne om jeg var gutt iallfall... men så hadde jeg ikke ligget med noen før jeg visste om bakgrunnen dems da, så her hadde jeg dumpet før vi kom så langt. han skulle vært rimelig eksepsjonell i så tilfelle, men jeg er sikker på at en person som hadde ligget med så mange hadde et helt annet verdisyn, holdninger og livsstil enn meg, og dermed ikke ville passet sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting reagerer jeg på, når noen uten videre definerer dette som kvinnefientlig.

Er det en forskjell på hvem som er gutt/jente her? Hva om rollene hadde vært bytta om?

Det handler vel om mennesker, ikke om kjønn?

Eller tar jeg feil, er det en slags spesifikk kvinneforakt?

Hei,

I prinsippet burde det vært det samme.

Men vi lever i et samfunn som er gjennomsyret med restene etter "hore eller madonna" bilder av kvinner. Hvor kvinners seksualitet knapt eksisterte offentlig for 100 år siden.

Et samfunn som har et ord for "jomfru" men ikke noe ord for en mann som ikke har hatt sex.

Et samfunn hvor det finnes en god del mennesker som ser på kvinner som et objekt.

Hva som er sannheten for akkurat det individet du tenker på, vet vi selvsagt ikke. Men når han dumper henne med en slik begrunnelse, er det meget nærliggende å tro at ihvertfall en god del av årsaken er et slett syn på kvinners seksualitet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Synes ikke det er så rart at mennesker reagerer negativt på at partneren har hatt mange sexpartnere. Jeg liker heller ikke tanken på at mange ti-talls andre mennesker har spruta sæd inni der. Det er godt å føle seg litt spesiell.

Det synes jeg er et tema du bør ta opp før du kommer ned dit..

Han fyren synes tydeligvis ikke det var eklere enn at han klarte å gjennomføre ting med henne..

P.S De er vaskbare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Ellers vil jeg bare si at han absolutt mener at de samme kravene gjelder for ham. At denne fyren, som er flott, var jomfru i en alder av noen og tyve kom av et bevist valg, ikke av mangel på muligheter.

Sa mamma!

Prhæhæhæhæhæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er skråsikker på at jeg ville dumpet henne om jeg var gutt iallfall... men så hadde jeg ikke ligget med noen før jeg visste om bakgrunnen dems da, så her hadde jeg dumpet før vi kom så langt. han skulle vært rimelig eksepsjonell i så tilfelle, men jeg er sikker på at en person som hadde ligget med så mange hadde et helt annet verdisyn, holdninger og livsstil enn meg, og dermed ikke ville passet sammen med meg.

Det er jo noe helt annet, enn å ha sex med henne først, for så å dumpe henne fordi hun har hatt sex med for mange andre før!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg er enig jeg...

stakkaren trodde hun var omtrent like jomfruelig som seg selv, og at de sammen kunne utforske seksualiteten. hun er allerede mer enn ferdig utlært, dermed føler han at hun vil måtte lære opp ham, og han vil aldri kunne nå opp til hennes forventninger, da hun har så mye å sammenlikne med, og han ikke...

han trodde han hadde møtt prinsessen, og fant ut hun hadde ligget med halve kongeriket. han føler det nesten som om han har gått til ei hore, for å bli kvitt jomfrudommen... og leter nå etter ei å leve det uskyldige "prøv og feile" sexlivet med.

sex er jo tydligvis veldig viktig for henne sant... han vet dette aldri kommer til å funke, og trekker seg ut.

det er selvfølgelig fordeler med å miste jomfrudommen til ei jente som er litt mer erfaren, men om hun har ligget med så mange? jeg tror han gjør hva som er best for ham jeg, han vil aldri klare slutte tenke på det...

det er faktisk et interesant spørsmål her (beklager at jeg trekker tråder til andre inlegg, selv om du ikke har lest dem):

Du sier at sex er viktig for henne, en del av debatten har dreid seg om at sex er viktig for ham, men ikke for henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...