Gå til innhold

Røa sosialkontor - enslig adopsjon

Anbefalte innlegg

Gjest er i tvil

Jeg står i ferd med å flytte til Røa-Hovseter området. Samtidig har jeg tenkt å starte en adopsjonsprosess. Nå har jeg fått vite at sosialkontoret der er kjent for å være særdeles negative til enslige adoptivsøkere.

Er det noen her som vet om dette stemmer? Eller om det har forandret seg? Kanskje jeg ikke burde flytte dit likevel?

Det er kanskje vanskelig å svare her på nettet, så send meg en mail til [email protected]

(Hvis du ikke selv har adoptert derfra men kjenner andre som har erfaring med det, så gi gjerne min e-mail adresse videre!)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119057-r%C3%B8a-sosialkontor-enslig-adopsjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommuner som har slike rykter på seg. Ærlig talt så er de pålagt med lov om å skrive disse rapportene så da får de også gjøre det uavhengig om det er enslige eller ektefeller som trenger slike rapporter. Men jeg skjønner deg veldig godt. Og jeg håper du får positive svar som slår ihjel disse ryktene og at du kan flytte med glede (c:

I min kommune er adopsjonssøknader generelt nedprioriter pga .....

Lykke til med prosessen!

vennlig hilsen

Hei,

Synes dette høres merkelig ut. Jeg er ikke enslig adoptant, men vi har hatt veldig god kontakt - og erfaring med Røa barnevernkontor i forbindelse med vår adopsjonsprosess. De ansatte der er dyktige, kunnskapsrike, åpne og varme mennesker som jeg har vanseklig for å tro skal ha motforestillinger til enslige adoptanter. Ta en telefon til dem for en prat, du! Lederen der er en kjmpehyggelig dame!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...