Gjest repeat Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Når jeg skal slå av maskinen (via start, slå av) så restarter den istedet. Må dra ut ledningen for å få stoppet den. Hva kommer det av? Noen innstillinger i systemet som kan forandres eller må hele os'et (win xp pro) innstalleres på nytt? 0 Siter
Gjest er det sånn? Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Når du velger avslutt, får du et nytt vindu hvor du trykker ok - eller? I så fall, så har du flere alternativer i det vinduet, du må velge avslutt istedet for restart.... 0 Siter
Gjest repeat Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Når du velger avslutt, får du et nytt vindu hvor du trykker ok - eller? I så fall, så har du flere alternativer i det vinduet, du må velge avslutt istedet for restart.... Selvfølgelig trykker jeg "slå av". Men maskina restarter uansett. 0 Siter
citoyen Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Selvfølgelig trykker jeg "slå av". Men maskina restarter uansett. 1. Last ned det du finner av oppdateringer på Windows Update (ikke bare sikkerhetsoppdateringer, men andre som virker relevante også) 2. Gå til control panel > system > advanced > startup and recovery, klikk settings, ta bort haken ved "automatically restart". 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 *skjønner ikke problemstillingen* Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.