Gå til innhold

Hjelp meg litt her a.....

Anbefalte innlegg

Gjest en gammel en:-)

For å gjøre en lang historie litt kortere......

Søstern til min såkalte kjæreste har 3 unger som hun er alene med.....og hun utnytter kjæresten min noe sinnsykt i forhold til at han skal hjelpe henne med disse ungene..(syns jeg da)..Hun er såkalt syk, med angst og deprisjoner...dvs...dette har hun hele uka.....åsså fester hun i helgen.....så er hun dårlig på søndag igjen...

Akkurat nå har hun ikke noe sted å bo, så hun flyttet inn til kjæresten min. Siden hun ikke har noe sted å bo, så ser det nå ut som at hun skal bo der permanent, og han finne seg en liten hybel....Er jo såååå mye lettere for han som er alene enn henne med tre unger...Han må nå hjelpe henne med å legge ungene nesten hver kveld, samt ringe rundt å fikse barnevakt for henne....når hun ikke orker å ha ungene sine...og han ikke kan...Hente og bringe i div barnehager og skole..osv osv..

Er det bare jeg som syns dette er sinnsykt??

Er det noe videre smart av meg å utvikle dette forholdet tror dere??....Begynner å få kalde føtter jeg..

Kan jo legge til at jeg er en venninde av søstern oxo da.......bare for å gjøre alt litt vaskligere...:-((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119778-hjelp-meg-litt-her-a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en gammel en:-)

Snakk med henne, ikke finn deg/dere i det! Slikt går ikke an; hun er barnslig og utnytter ham!!! Hvorfor skal han styre sånn på for henne, og flytte? Hun er jammen ikke lite frekk!!! Si nei. Ellers baler det på seg.

Jeg mener oxo at hun er super frekk...og jeg ville personlig aldri funnet meg i noe sånt...

Men tror kanskje det alltid har vært sånn i den familien...for tror han ble litt sur på meg når jeg ymtet frempå at han kanskje skulle sette ned foten....han mener at det er helt naturlig at han skal stille opp for henne....at hun aldri gjør noe igjen betyr liksom ikke noe.....følte meg nesten litt smålig når jeg tok dette opp jeg...

Jeg ser på hele dama som en utnytter....og desverre...snart kjæresten min som en dott...og hvem vil vell ha en kjæreste som er dott.......iallefall mot andre damer.....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119778-hjelp-meg-litt-her-a/#findComment-724925
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...