Gå til innhold

Har det ikke bra nå

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 24 år, er samboer og vi fikk et barn for 1 1/2 år siden. Etter det har sexlysten min forsvunnet totalt! Samboeren vil ha sex så og si hver kveld og jeg føler meg ekkel hver gang jeg avviser han. Og når vi har sex ligger jeg bare å venter på at han skal bli ferdig, det bruker å gå ganske fort... Hva skal jeg gjøre for å få tilbake lysten, når jeg nesten ikke klarer at han tar borti meg?

En annen ting er at jeg er så sur og irritert for tida. Selvfølgelig på samboeren min. Han er så utrolig glemsk og jeg føler at det er jeg som må ordne alt i forhold til barnet vårt. Pusse tenner, lage matpakke, pakke sekken osv. Jeg kan gå å irritere meg hele dagen, og når jeg er sur blir han sur og jeg blir enda surere! Vi snakker nesten ikke sammen lenger, bare slenger sure kommentarer til hverandre. Jeg blir lei meg. Hva skal jeg gjøre? Prøver å si til meg selv at det er ikke så viktig at han har glemt jakken i barnehagen osv. Men så går det ei stund så er det noe nytt!

Jeg vil jo være snill og ha god sex og være sammen med han. Men noen ganger lurer jeg på hvordan dette skal ende...

Noen kommentarer?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/119963-har-det-ikke-bra-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormoner kan være årsaken til mye vondt. Bruker du p-piller? I så fall kan du prøve å kutte ut for å se om lysten øker. Hormonspiral kan også drepe sexlysten.

Når det gjelder din mann og hans inkompetanse er det nok bare å akseptere at menn ikke klarer slike ting....

Kjære deg!

Hvordan kan du forvente at du skal ha lyst på sex med en mann du bare er irritert på?

Tror dere må ta dette fra en kant, begynn med å ta opp med ham hvordan du har det i hverdagen og si at slik kan det ikke fortsette.

Og slutt å ha sex med ham når du ikke har lyst! Det høres da forferdelig ubehagelig ut, forresten?

Hormoner kan være årsaken til mye vondt. Bruker du p-piller? I så fall kan du prøve å kutte ut for å se om lysten øker. Hormonspiral kan også drepe sexlysten.

Når det gjelder din mann og hans inkompetanse er det nok bare å akseptere at menn ikke klarer slike ting....

Du skriver :

Dette må jo være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Selvfølgelig er jo en mann like mye i stand til å gjøre slike ting som kvinner. De må bare få lov til å gjøre det - og få sjanse til å lære seg det - OG bli stilt krav til om å gjøre det. Skulle jo tro at en normal mann er interessert i å bli kjent med og ta seg av sitt eget barn forresten. Hvis ikke er det bare latskap.

Gjest håper det ordner seg

Kanskje du er litt deprimert?

Det er litt av en omveltning å få barn sammen, og ingenting blir som før. Da gjelder det å snakke sammen, samarbeide, være ekstra påpasselig med å holde forholdet ved like. Kanskje dere skulle hatt dere en liten weekend sammen, bare du og han?

Eller kanskje du kunne hatt godt av en weekend helt for deg selv, eller sammen med en god venninne?

Du er sikkert bare sliten, og litt deppa.

Annonse

Gjest hjem uten matboks

Du skriver :

Dette må jo være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Selvfølgelig er jo en mann like mye i stand til å gjøre slike ting som kvinner. De må bare få lov til å gjøre det - og få sjanse til å lære seg det - OG bli stilt krav til om å gjøre det. Skulle jo tro at en normal mann er interessert i å bli kjent med og ta seg av sitt eget barn forresten. Hvis ikke er det bare latskap.

Min mann glemmer også jakke, sekk og matboks når han henter i barnehagen... Sikker på at det ikke ligger i deres natur?

Min mann glemmer også jakke, sekk og matboks når han henter i barnehagen... Sikker på at det ikke ligger i deres natur?

Neida, det ligger ikke i deres natur. Det er først når det får konsekvenser for dem at de husker.

Helgepappaer som har stått opprådd uten gummistøvler, ytterjakke, lue og matboks på mandag morgen lærer etter hvert å se etter at alt er med.

Gnålet vårt virker ikke, fordi det oftest er mammaen som må finne nødløsninger fordi pappaen har glemt å ta med noe. La han selv ordne opp så husker han kanskje neste gang?

Enig med ukemamma under her - de glemmer fordi de innerst inne vet at mammaen passer på.

Man har noen små unger og noen sture unger *S*

Det er noe med å klare å tenke litt lenger enn her og nå som så mange menn ikke klarer...de klarer ikke å tenke på at de trenger den jakka og matboksen i kveld eller neste dag...skjønner?

Og skrekkelig ergelig er det!

Neida, det ligger ikke i deres natur. Det er først når det får konsekvenser for dem at de husker.

Helgepappaer som har stått opprådd uten gummistøvler, ytterjakke, lue og matboks på mandag morgen lærer etter hvert å se etter at alt er med.

Gnålet vårt virker ikke, fordi det oftest er mammaen som må finne nødløsninger fordi pappaen har glemt å ta med noe. La han selv ordne opp så husker han kanskje neste gang?

Bravo! Slik er det!

Annonse

Det er ikke bare mennene som er den store svarte ulven i alle forhold. Dere kvinner har ofte den holdningen til ting at det skal forgå på den måten som dere mener er best. Og når vi menn etter mange irettesettelser og avbrytelser føler at ting er uholdbar så legger vi inn årene. Dvs. vi mister intr. fordi samme hva vi gjør så blir det feil. Dermed får man den holdningen som dere kaller likegyldighet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...