Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gøy hele dagen

Vi er musikere, og har det gøy når vi skriver og lager musikk. Vi har det egentlig gøy nesten hele dagen, det blir mye flørting, erting, lekeslåssing og gjøre seg til-moro. Ellers, helt konkret, er det gøy med et artig brettspill, se film, lese aviser og kommentere i det vide og brede det vi leser, sitte på kjøkkenet og røyke og drikke kaffe.. etc.

Vi er ganske kreative og spontane av oss, så det blir liksom gøy uansett hva vi holder på med, om det er å lage middag eller sitte på hver sin maskin og surfe på nettet.

Hm - vi er ganske heldige som har hverandre, vi!

Tja, dette er kanskje ikke så spennende, men jeg og samboeren er i alle fall lykkelige - så jeg kan jo dele "hemmelighetene":-) :

- Vi har akkurat meldt oss på dansekurs sammen, noe som er utrolig morsomt.

- Ellers trener vi kampsport begge to, og det er jo både gøy, og gir en form for fellesskapsfølelse.

- For ikke så lenge siden kom han hjem med tre lydbøker, så nå ligger vi tett omslynget på sofaen om kveldene og hører på dem som et alternativ til å sløve foran tv'n

Der har du i alle fall noen eksempler på hva vi gjør! :-)

Håper det hjalp litt..?

Suss fra

alle de små tingene mest, igår begynte vi plutselig å plystre en slags duett sammen under oppvasken foresksempel... veldig morsomt...

ellers ser vi enkelte faste Tv-serier sammen, som vi synes er morsomme, og setter av ordentlig tid til dem.

Vi spiller spill, jogger en tur, går på kafe, lager noe god mat, forteller hverandre om en drøm, ser fotball sammen, går ut med felles venner, drar på teater, danser til en CD midt på morgenen en vanlig tirsdag, spiller playstation, lekeslåss, koser...

små sprø inpulsive infall er også kjærkomne hendelser vi flirer av lenge etterpå...

Vi har en felles hobby ; darten ;o)

Så hver kveld etter ungene har lagt seg spiller vi noen timer sammen.

Hver mandag spiller vi i klubb , ellers reiser vi et par ganger i året på turneringer.

Begge liker også å lage mat , så i helgene står vi gjerne sammen i flere timer og lager nye spennende retter.

Elers blir det å finne på noe gøy sammen med ungene ;o)

Vi er ikke så veldig kreative på hverdagene, da vi begge er ganske slitne og han jobber mye. Sex er viktig på disse dagene, leke med hverandre og bruke fantasien. Vi lager middag sammen og han holder meg med selskap på kjøkkenet mens jeg baker. Blir mye gøy ut av det :) Nå skal vi også begynne å trene sammen med et vennepar.

I helgene går vi på utstillinger, ser en god film, diskuterer, treffer familie sammen og tar vare på hverandre.

Generelt så herjer vi mye, erter, flørter og ler sammen. Å lese avisen sammen om morgenen er alltid givende, det gir oss mange nye samtaleemner og masse nytt å more oss over i fellesskap.

Annonse

Vi ler sinnssykt mye sammen. Tror aldri jeg har ledd så mye sammen med noen som med han. Og det gjør godt for forholdet :)

Vi har veldig lik humor på mange områder, selv om han syns at jeg er litt vel grotesk i humoren min innimellom, og han vel også har ting han syns er kuult som ikke jeg syns er morsomt. Men herlighet, det er det ikke noe galt i da, heller motsatt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...