Gå til innhold

Vestkantgutter er altfor lite analfikserte!

Anbefalte innlegg

Som den flyfilla jeg er så har jeg et rimelig bra erfaringsgrunnlag for den nevnte påstand.

Vestkantgutter er gjennomgående under middels opptatt av analsex.

Hvordan skal man få pult seg gjennom programmet man har klistra opp på veggen når de er så feige i senga og ikke nærmer seg toern?

De tar tar for lite initiativ og er mere skeptiske til å forsøke nye ting.

Er det fordi de ser på analsex som en litt "tabu aktivitet" og ikke vil putte sine velpleide golffingre inn der sola aldri skinner? eller hva kan det være?

;-P

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

18

• conan

8

• Altman

8

• spirito

8

Mest aktive i denne tråden

Ikke pule vestkantsgutter. *notere*

Buskerud, Trøndelag og fjelltraktene i sør-Norge er å anbefale. De er gode på oralsex også. *hjelpsom*

(men du har vel forsåvidt ordnet deg. og returretten i ditt tilfelle har nok gått ut på dato)

:)

laguna1365380434

Buskerud, Trøndelag og fjelltraktene i sør-Norge er å anbefale. De er gode på oralsex også. *hjelpsom*

(men du har vel forsåvidt ordnet deg. og returretten i ditt tilfelle har nok gått ut på dato)

Buskerud?! Trøndelag?:-o

Er det barten som appelerer eller?;)

Næsj,sexy drammensere, hønefossinger og trøndere, er ikke det sjelden vare?;o)

Huh? Hva vet du om det? *paranoid*

Annonse

Buskerud?! Trøndelag?:-o

Er det barten som appelerer eller?;)

Næsj,sexy drammensere, hønefossinger og trøndere, er ikke det sjelden vare?;o)

Trønderne er sexy når de griseprater. Man tar de uten bart. Bart = langhårete baller => uvillig mus..:-

Du skjønner det, at vi guttene fra åsen, har fått analsex litt i vrangstrupen etter våre obligatoriske opphold på kostskoler rundt om kring i denne verden.... ;-)

Pssh. Det følger vel med i enhver vestkantfamilies seksualundervisning utdeling av buttplugger til poden;-)

Annonse

Pssh. Det følger vel med i enhver vestkantfamilies seksualundervisning utdeling av buttplugger til poden;-)

Ja, nettopp. Det skal tidlig krøkes osv... Men, for mye av det gode, er for mye av det gode (og ikke bare deilig, som Mae West ville ha det til)... :-)

Jeg har hørt at homsene sliter big time på vestkanten. Gjennomsnittlig debutalder nærmer seg faretruende raskt 39 år

Vel, slikt finnes jo overalt, og alle vi guttene fra åsen husker en eller annen Kim eller noe uniseksuelt noe, som var mer opptatt av håndarbeid, og som ikke gjorde fullt så mye motstand på invielsesriutalene til de større guttene på sovesalen...

Ja, nettopp. Det skal tidlig krøkes osv... Men, for mye av det gode, er for mye av det gode (og ikke bare deilig, som Mae West ville ha det til)... :-)

Og "tjue går i åtti flere ganger enn åtti går i tjue" - sa damen som forsvar for alle de unge adonisene som frekventerte hennes sovekammer.... Jeg tror egentlig hun hadde det helt på G *s*

Og "tjue går i åtti flere ganger enn åtti går i tjue" - sa damen som forsvar for alle de unge adonisene som frekventerte hennes sovekammer.... Jeg tror egentlig hun hadde det helt på G *s*

Nei se, en østfoldberte.... ;-) (se mitt innlegg i den nestenlikelydende tråden nedenfor..) :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...