redd fisk 20 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 For en stund tilbake gjorde X det slutt med meg etter over to års forhold. Det kom som et slag i ansiktet siden jeg måtte finne det ut selv og hun bekreftet det... Hun hadde fått noen følelser for noen andre!..men hun sa at det var meg hun elsket.. Det gikk en stund før vi snakket sammen igjen og da hadde hun fått følelser for en helt annen person igjen... Så jeg gjorde alt for å glemme henne ved å bli bedre kjent med en gammel skole-venninne... Ble litt betatt av henne så vi var en god del sammen i sommer.. En dag så ringte X og ville prate med meg for å si at det var kun meg hun hadde følelser for, og at hun ville prøve på nytt.. Det passet veldig dårlig akkurat da siden venninna var hos meg den uka... Da hun reiste hadde X greid å få noen følelser for en tredje person på kort tid... Det tok ikke lange tiden før jeg fant ut at hun hadde løyet for meg om en ting som betyr mye for meg!! Så flyttet venninna mi og det tok vel en måned før jeg skulle besøke Henne. noen dager før jeg skulle reise, bare for å komme meg vekk litt, sa jeg til X at jeg skulle til Henne og hun ble fryktelig lei seg! Da hadde hun bare følelser for meg.. Jeg reiste og fant ut mens jeg var hos Henne at jeg ville ha X tilbake.. Ringte X og sa at det var kun ho jeg ville ha!! Jeg kom hjem og vi holdt på i en ukes tid og jeg trodde alt ville bli bra igjen... Men nei, jeg visste jo at de var gode venner men jeg fant ut at når ho var hos han så drev de å kysset litt på hverandre... etter hvert greide jeg ikke tanken på det å sa til henne at ho fikk ringe når hun hadde bestemt seg for hva hun ville... Hva skal jeg gjøre?? skal jeg fortsette å ikke ha noe med henne å gjøre eller skal jeg være med henne så mye som mulig?? Det eneste jeg vil er å få henne tilbake, men jeg forstår ikke åssen kvinner tenker og hva de vil... Jeg elsker henne av hele mitt hjerte, så jeg håper det er noen som kan gi meg noen råd... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121559-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gørrsinna Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hjelpe meg! Dette hadde jeg aldri klart gitt! En som vingler sånn, mener jeg! Jeg hadde ei slik venninne i slutten av tenårene, men gikk aldri i klinsj med henne. Sa vi fikk vente og se.. noe jeg var glad for siden. Hun sa jo at hun elsket meg og alt det der, men jeg ville ikke tro på henne (i mitt hjerte). Hun ble ulykkelig gift, med en fyr som slo henne gitt! Og såvidt meg bekjent er hun der fremdeles. For meg høres det ut som, selv om du elsker henne av hele hjertet, at du absolutt ikke må satse på henne. Havet er fullt opp med fisk, og denne fisken du her snakker om vil før eller siden gleppe ut av hendene dine. Hun holder seg nok aldri til en. Om hun er aldri så søt og god.. Nei, ligg unna, velg noe annet! Hun virker litt horete. Husker ei jente fra tenårene som vi sa akkurat det om. Vel, hun ble ikke hore da, men det gikk troll i ord. Noen få jenter er slik. Det er vel mere vanlig at gutter ikke er til å stole på - på en måte? Det er sagt mye om dette i litteraturen, og jeg støtter det fullt ut. Men denne jenta her?? Nei, jeg betakker meg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121559-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-736089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odette Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 X virker ganske barnslig og teit. Dropp henne. Du har det bedre sammen med den andre venninna di. Du har det også bedre alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121559-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-736091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
reena Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Oj! for meg høres det ut som denne frøken X ikke er så mye eldre enn vel 14 år. hun minner meg litt om hvordan jeg selv var på barneskolen, stadig vekk forelsket i tre gutter samtidig. hun har tydelig problemer med å binde seg, og dette problemet blir selvfølgelig vanskelig for dere begge. mitt råd til deg er: ikke sats på henne før du er 100% sikker på at det er deg hun vil ha! og da mener jeg 100%... ustabile mennesker er aldri lett å ha med å gjøre. som en annen skrev til deg, det er mange fisker i havet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121559-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-736583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.