Gå til innhold

forelska på nett (prøver igjen)

Anbefalte innlegg

Gjest elisabeth_15

jeg har møtt en type på nett. snakket litt med han og vi møttest i sommer engang. det var veldig spennende

vi har kontakt gjennom masse kommunikasjon

problemet er at jeg er blitt forelsket i ham.

åssen skal jeg si det? forelskesle på nette er teit og kanskje han plutselig trekker seg bort.

veit jeg er rar

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121583-forelska-p%C3%A5-nett-pr%C3%B8ver-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hau hau

Hvis dere fortsatt har kontakt liker han deg antageligvis vel?

Slemme meg orker ikke ha kontakt med dem jeg ikke liker - og hvis han minner om meg kan man ergo konkludere at grunnen til at han fortsatt har kontakt med deg er at han liker deg! Det er vel ikke saa ille?

Kan dere ikke gjoere noe mer sammen da?

Men foroevrig er jeg fullstendig enig i at han kanskje blir litt skremt hvis du vil bli sammen og slikt bare paa grunlag av nettchatting. Det virker alltid litt utfriket. Men hvis dere moetes virker det vel kanskje mer naturlig?

Gjest dramakn

Hau hau

Slemme meg orker ikke ha kontakt med dem jeg ikke liker - og hvis han minner om meg kan man ergo konkludere at grunnen til at han fortsatt har kontakt med deg er at han liker deg! Det er vel ikke saa ille?

Men foroevrig er jeg fullstendig enig i at han kanskje blir litt skremt hvis du vil bli sammen og slikt bare paa grunlag av nettchatting. Det virker alltid litt utfriket. Men hvis dere moetes virker det vel kanskje mer naturlig?

Holder du til i utlandet?

Gjest humerkelige

Hau hau

jeg har møtt ham

Annonse

Hvis det er en gutt du møter ofte, så kan du etterhvert prøve å flørte litt med fingrene hans med fingrene hans, og kanskje leie ham etterhvert...

Om dere treffes veldig sjelden, og nesten all kontakt er via internett og sms og mail og sånn, så er det best dere bare er venner...

kjærester bør du nok heller bli med en du treffer litt oftere og snakker med ansikt til ansikt...

men det er gøy å være hemmelig forelsket også da, det haster jo ikke!

• 1 måned senere...

Vet hvordan du har det...

jeg møtte en fyr på nettet. han er utrolig kjekk, hyggelig, morsom og sjarmerende, og jeg ble ganske fort betatt av han, men lot ikke meg selv få følelser for han..

En vakker mai dag, møtte jeg han på fest (planlagt møte), og han var enda kjekkere i virkeligheten. Hele kvelden satt vi ute under stjernene sammen. Han holdt rundt meg og koste med meg i mange timer. Selv etter dette tillot jeg ikke meg selv å få følelser for han..

Etterhvert klarte jeg ikke å holde meg lenger... jeg ble forelska og det betaler jeg for nå. har likt han i 6 mnd, og greier ikke komme over han. han har altfor mange venner og har aldri tid til meg. det ble med det ene møtet :(

SÅ kommer poenget\!! ikkebtillat deg å få flere følelser inni bildet. han er trolig en drittsekk likevel. men prøv å møt han. se hvordan han er i virkeligheten. hard ere det kult, kan du hinte om at du vil møte han igjen. først da kan du begynne å utforske hva du føler....

• 5 måneder senere...

hvorfor ikke ta sjansen? Høres kanskje litt krasst ut, men han er jo bare en type på nett.. Er liksom litt mer flaut hvis han hadde vært en du så hver dag!!

jøss.. er dere alle så positive til og treffe en gutt fra nettet? jeg er en gutt på 17 og prøver flere timer hver dag og bli kjent med jenter og bedre kjent med andre jenter jeg har på msn osv i 14-17års aldern men det er ingen som tør og treffe meg bare fordi jeg er fra nettet lixom.. og det er så utrolig farlig som det er blitt opprykta om..

• 3 uker senere...
Gjest NorwegianButterfly

jøss.. er dere alle så positive til og treffe en gutt fra nettet? jeg er en gutt på 17 og prøver flere timer hver dag og bli kjent med jenter og bedre kjent med andre jenter jeg har på msn osv i 14-17års aldern men det er ingen som tør og treffe meg bare fordi jeg er fra nettet lixom.. og det er så utrolig farlig som det er blitt opprykta om..

Helt enig med deg der! Alle på nett er ikke idioter. Noen er kanseje bare ute etetr en ting. Men er men nøye og sjekekr opp,holder kontakt med personen lenge. Så kan det ikke være noe i ven me dog møtte fyren. men jeg ville ike møtt han/henen allene første gangen. Har selv et par jeg skulle likt og møtt. Og de vil møtte meg å,desverre er avstanden for stor. Noen utlendinger hehe. + noen norske.Jeg hadde uten problem møtt en jeg har pratta lenge me dpå msn,men sammen med envennne første gangen.

• 9 måneder senere...
Gjest marianne_io

Helt enig med deg der! Alle på nett er ikke idioter. Noen er kanseje bare ute etetr en ting. Men er men nøye og sjekekr opp,holder kontakt med personen lenge. Så kan det ikke være noe i ven me dog møtte fyren. men jeg ville ike møtt han/henen allene første gangen. Har selv et par jeg skulle likt og møtt. Og de vil møtte meg å,desverre er avstanden for stor. Noen utlendinger hehe. + noen norske.Jeg hadde uten problem møtt en jeg har pratta lenge me dpå msn,men sammen med envennne første gangen.

å møte noen på nettet. jeg har prøvd det. Du finner ut tonen i mailen hva de er ute etter. Når du møter dem finner du hvirklig ut hvordan de er. jeg har selv møtt min 16 år gamle kjæreste på nettet

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...