Gjest Canesten Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Kan jeg bruke Canesten når jeg har mensen? 0 Siter
tiliti Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Kun av praktiske grunner er det anbefalt å ikke kombinere det med mens. Men det er ikke farlig. 0 Siter
molli Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Det er ikke noe i veien for det, men den virker jo ikke stort, da....Det er for bløtt der nede, så du får vente til du er ferdig, tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Det er ikke noe i veien for det, men den virker jo ikke stort, da....Det er for bløtt der nede, så du får vente til du er ferdig, tror jeg. Bruker man tamponger så er det ikke videre vått? 0 Siter
molli Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Bruker man tamponger så er det ikke videre vått? Vel, soppen kommer jo ovenfra....den gror og trives lenger oppe i slimhinnene i skjeden, selv om vi ikke ser den før den har vandret helt ned og er på vei ut. Og da synes jeg ikke akkurat å stenge igjen med en tampong er særlig glupt...det gjør IKKE saken særlig bedre. Vi ser jo ikke soppen før den drives helt ned og ut. Men det er altså ikke blant hudfoldene ved utgangen den har sin "opprinnelse". 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Vel, soppen kommer jo ovenfra....den gror og trives lenger oppe i slimhinnene i skjeden, selv om vi ikke ser den før den har vandret helt ned og er på vei ut. Og da synes jeg ikke akkurat å stenge igjen med en tampong er særlig glupt...det gjør IKKE saken særlig bedre. Vi ser jo ikke soppen før den drives helt ned og ut. Men det er altså ikke blant hudfoldene ved utgangen den har sin "opprinnelse". Ah! Jeg har aldri hatt sopp så jeg aner ikke hvordan det arter seg. Hos de søte små har det jo bare artet seg som røde prikker i bleieområdet (det ble i alle fall konstantert som sopp av pleierne på barneklinikken). 0 Siter
soleil Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hvis det er skikkelig plagsomt så stapp inn en stikkpille. Om natta blør du vel ikke så mye? Anbefaler bind istedenfor tampong om du skal ta en stikkpille. 0 Siter
Babette Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Bruker man tamponger så er det ikke videre vått? Jeg vil sterkt fraråde å bruke tampong når man har sopp. Det gjør vondt verre, og det brenner og svir som i helvete når man setter den inn og trekker den ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.