Gå til innhold

FU :Ville du ha kjøpt en begravelsesbil?


Iznowgood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Iznowgood

    14

  • Reg@l

    6

  • Dorthe

    5

  • Goliath

    5

Mest aktive i denne tråden

jeg ville ikke. Fordi jeg har sett Åndenes makt..... spooky

Å? Det er jo ingen som har dødd i en lik-bil... Dessuten er de pent kjørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Det er jo ingen som har dødd i en lik-bil... Dessuten er de pent kjørt :-)

Ikke dødd i den, men fraktet. Sikkert en del sjeler som har fulgt med. Men spøk til side, det får man vurdere selv utifra stand og andre ting som når man vurderer andre bruktbiler. Men er de i bedre stand enn andre da? Ville tro den hadde gått langt-men til gjengjeld kanskje veldig sakte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dødd i den, men fraktet. Sikkert en del sjeler som har fulgt med. Men spøk til side, det får man vurdere selv utifra stand og andre ting som når man vurderer andre bruktbiler. Men er de i bedre stand enn andre da? Ville tro den hadde gått langt-men til gjengjeld kanskje veldig sakte??

Jeg tror og håper inderlig at en begravelsesbil er i god stand. Skulle tatt seg ut om de måtte ringe etter Falken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

Vi bor ved siden av kirkegården... :-O

Jeg kjører forbi den et par ganger om dagen og synes faktisk det er litt spooky. Har gått gjennom om natta også men ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører forbi den et par ganger om dagen og synes faktisk det er litt spooky. Har gått gjennom om natta også men ......

Du skriver:"Jeg kjører forbi den.."

Samme kirkegård?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likbiler er ikke akkurat korte.

Litt kortere enn den mannen min har. Like artig å parkere hver gang. Jeg må beregne ekstra tid på å finne en parkeringsplass dersom jeg bruker bilen på lørdager i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...