Gjest hva mener du Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Billig eller dyrt? Bør man legge i noen kroner når man først skal kjøpe seg noe? Hva ville du anbefalt hvis man skal ha sexleketøy for første gang? http://www.mamut.com/fristelser 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerringskinn Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det nettstedet du refererer til er neppe det smarteste stedet å handle. Etter hva jeg kan se er svært mange av produktene hentet fra Cupido og Kondomeriet, og prisene er uten unntak rimeligere begge steder! I tillegg synes jeg webstedet du refererer til virker svært hjemmesnekret...men det er nå min mening da. Samme gjelder for førstegangs kjøp av leketøy: Smak og behag er forskjellig...du må selv finne ut hva du kunne tenke deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfarenhvertfall Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det nettstedet du refererer til er neppe det smarteste stedet å handle. Etter hva jeg kan se er svært mange av produktene hentet fra Cupido og Kondomeriet, og prisene er uten unntak rimeligere begge steder! I tillegg synes jeg webstedet du refererer til virker svært hjemmesnekret...men det er nå min mening da. Samme gjelder for førstegangs kjøp av leketøy: Smak og behag er forskjellig...du må selv finne ut hva du kunne tenke deg. Når det gjelder hva du skal kjøpe må du nesten ta utgangspunkt i hva du liker. Disse roterende vibratorene er jo i skuddet da. men som kjerringskinn sier- det ser ut som en hjemmesnekret side, men du skal ikke se bort ifra at det er en av deres salgskonsulkenter.Dette er varer hentet fra Fristelser og som jeg ser (har erfaringer både fra kondomeriet og fristelser) så er dette firmaet billigere. Bare loveswingen hos kondomeriet koster 1700kroner og den er for én.:0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carammba Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Heyhey,hehe. Dette er siden min.*S* Ja, den er hjemmelaget, men jeg er salgskonsulent for fristelser. Hvis du er usikker på om du vil ha et sexleketøy i utgangspunktet mener jeg du ikke trenger å legge i så mange kroner.Men de billigste holder som regel ikke i mange år heller. Skal man ha kvalitet og gjerne noe som ser innbydende ut, anbefaler jeg at du legger i noen kroner.Å da har du masse muligheter. Mange begynner å utforske sin seksualitet i dusjen, så hvorfor ikke velge en som er vanntett!? Ellers er jo "black tarzan" ganske liten( en av hi techene) Må jo si etter kjerringskinns kommentar at jeg har masse saker som er billigere enn både kondomeriet og cupido.Men så har de også enkelte varer som kan være billigere. Er det ikke sånn med alt da? Du kan faktisk finne samme tingen billigere et annet sted enn Europris/Ikea/Nille o.l. Det er jo derfor det heter "konkurranse". Og takk til erfaren, som også påpeker det.Kan jo samtidig si at ingen i norge har de samme massasjeoljene etc som vi, og de er godkjent av norsk legemiddeltilsyn. Tviler på at alle oljene hos kondomeriet er det.*SS* Anbefaler Thats all you need etter intimbarbering (for å forebygge/slippe røde kviser nupper). Personlig erfaring synes jeg den er bedre enn babyolje eller aloe vera. Jaja, det var jo mitt syn. Mulig jeg er inhabil!?*S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sliten i øyet Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Heyhey,hehe. Dette er siden min.*S* Ja, den er hjemmelaget, men jeg er salgskonsulent for fristelser. Hvis du er usikker på om du vil ha et sexleketøy i utgangspunktet mener jeg du ikke trenger å legge i så mange kroner.Men de billigste holder som regel ikke i mange år heller. Skal man ha kvalitet og gjerne noe som ser innbydende ut, anbefaler jeg at du legger i noen kroner.Å da har du masse muligheter. Mange begynner å utforske sin seksualitet i dusjen, så hvorfor ikke velge en som er vanntett!? Ellers er jo "black tarzan" ganske liten( en av hi techene) Må jo si etter kjerringskinns kommentar at jeg har masse saker som er billigere enn både kondomeriet og cupido.Men så har de også enkelte varer som kan være billigere. Er det ikke sånn med alt da? Du kan faktisk finne samme tingen billigere et annet sted enn Europris/Ikea/Nille o.l. Det er jo derfor det heter "konkurranse". Og takk til erfaren, som også påpeker det.Kan jo samtidig si at ingen i norge har de samme massasjeoljene etc som vi, og de er godkjent av norsk legemiddeltilsyn. Tviler på at alle oljene hos kondomeriet er det.*SS* Anbefaler Thats all you need etter intimbarbering (for å forebygge/slippe røde kviser nupper). Personlig erfaring synes jeg den er bedre enn babyolje eller aloe vera. Jaja, det var jo mitt syn. Mulig jeg er inhabil!?*S* Det er utrolig slitsomt å lese mørkerød skrift på sort bunn. Kanskje du burde endre på det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Heyhey,hehe. Dette er siden min.*S* Ja, den er hjemmelaget, men jeg er salgskonsulent for fristelser. Hvis du er usikker på om du vil ha et sexleketøy i utgangspunktet mener jeg du ikke trenger å legge i så mange kroner.Men de billigste holder som regel ikke i mange år heller. Skal man ha kvalitet og gjerne noe som ser innbydende ut, anbefaler jeg at du legger i noen kroner.Å da har du masse muligheter. Mange begynner å utforske sin seksualitet i dusjen, så hvorfor ikke velge en som er vanntett!? Ellers er jo "black tarzan" ganske liten( en av hi techene) Må jo si etter kjerringskinns kommentar at jeg har masse saker som er billigere enn både kondomeriet og cupido.Men så har de også enkelte varer som kan være billigere. Er det ikke sånn med alt da? Du kan faktisk finne samme tingen billigere et annet sted enn Europris/Ikea/Nille o.l. Det er jo derfor det heter "konkurranse". Og takk til erfaren, som også påpeker det.Kan jo samtidig si at ingen i norge har de samme massasjeoljene etc som vi, og de er godkjent av norsk legemiddeltilsyn. Tviler på at alle oljene hos kondomeriet er det.*SS* Anbefaler Thats all you need etter intimbarbering (for å forebygge/slippe røde kviser nupper). Personlig erfaring synes jeg den er bedre enn babyolje eller aloe vera. Jaja, det var jo mitt syn. Mulig jeg er inhabil!?*S* Ville bare si meg enig at fargene på siden er litt slitsomme for øyet. Den dragen med rosen var snerten..flott tatuering det der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.