Gå til innhold

Billig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det nettstedet du refererer til er neppe det smarteste stedet å handle. Etter hva jeg kan se er svært mange av produktene hentet fra Cupido og Kondomeriet, og prisene er uten unntak rimeligere begge steder!

I tillegg synes jeg webstedet du refererer til virker svært hjemmesnekret...men det er nå min mening da. Samme gjelder for førstegangs kjøp av leketøy: Smak og behag er forskjellig...du må selv finne ut hva du kunne tenke deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770001
Del på andre sider

Gjest erfarenhvertfall

Det nettstedet du refererer til er neppe det smarteste stedet å handle. Etter hva jeg kan se er svært mange av produktene hentet fra Cupido og Kondomeriet, og prisene er uten unntak rimeligere begge steder!

I tillegg synes jeg webstedet du refererer til virker svært hjemmesnekret...men det er nå min mening da. Samme gjelder for førstegangs kjøp av leketøy: Smak og behag er forskjellig...du må selv finne ut hva du kunne tenke deg.

Når det gjelder hva du skal kjøpe må du nesten ta utgangspunkt i hva du liker. Disse roterende vibratorene er jo i skuddet da. men som kjerringskinn sier- det ser ut som en hjemmesnekret side, men du skal ikke se bort ifra at det er en av deres salgskonsulkenter.Dette er varer hentet fra Fristelser og som jeg ser (har erfaringer både fra kondomeriet og fristelser) så er dette firmaet billigere. Bare loveswingen hos kondomeriet koster 1700kroner og den er for én.:0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770004
Del på andre sider

Gjest carammba

Heyhey,hehe. Dette er siden min.*S* Ja, den er hjemmelaget, men jeg er salgskonsulent for fristelser. Hvis du er usikker på om du vil ha et sexleketøy i utgangspunktet mener jeg du ikke trenger å legge i så mange kroner.Men de billigste holder som regel ikke i mange år heller. Skal man ha kvalitet og gjerne noe som ser innbydende ut, anbefaler jeg at du legger i noen kroner.Å da har du masse muligheter. Mange begynner å utforske sin seksualitet i dusjen, så hvorfor ikke velge en som er vanntett!? Ellers er jo "black tarzan" ganske liten( en av hi techene)

Må jo si etter kjerringskinns kommentar at jeg har masse saker som er billigere enn både kondomeriet og cupido.Men så har de også enkelte varer som kan være billigere. Er det ikke sånn med alt da? Du kan faktisk finne samme tingen billigere et annet sted enn Europris/Ikea/Nille o.l. Det er jo derfor det heter "konkurranse".

Og takk til erfaren, som også påpeker det.Kan jo samtidig si at ingen i norge har de samme massasjeoljene etc som vi, og de er godkjent av norsk legemiddeltilsyn. Tviler på at alle oljene hos kondomeriet er det.*SS* Anbefaler Thats all you need etter intimbarbering (for å forebygge/slippe røde kviser nupper). Personlig erfaring synes jeg den er bedre enn babyolje eller aloe vera.

Jaja, det var jo mitt syn. Mulig jeg er inhabil!?*S*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770140
Del på andre sider

Gjest sliten i øyet

Heyhey,hehe. Dette er siden min.*S* Ja, den er hjemmelaget, men jeg er salgskonsulent for fristelser. Hvis du er usikker på om du vil ha et sexleketøy i utgangspunktet mener jeg du ikke trenger å legge i så mange kroner.Men de billigste holder som regel ikke i mange år heller. Skal man ha kvalitet og gjerne noe som ser innbydende ut, anbefaler jeg at du legger i noen kroner.Å da har du masse muligheter. Mange begynner å utforske sin seksualitet i dusjen, så hvorfor ikke velge en som er vanntett!? Ellers er jo "black tarzan" ganske liten( en av hi techene)

Må jo si etter kjerringskinns kommentar at jeg har masse saker som er billigere enn både kondomeriet og cupido.Men så har de også enkelte varer som kan være billigere. Er det ikke sånn med alt da? Du kan faktisk finne samme tingen billigere et annet sted enn Europris/Ikea/Nille o.l. Det er jo derfor det heter "konkurranse".

Og takk til erfaren, som også påpeker det.Kan jo samtidig si at ingen i norge har de samme massasjeoljene etc som vi, og de er godkjent av norsk legemiddeltilsyn. Tviler på at alle oljene hos kondomeriet er det.*SS* Anbefaler Thats all you need etter intimbarbering (for å forebygge/slippe røde kviser nupper). Personlig erfaring synes jeg den er bedre enn babyolje eller aloe vera.

Det er utrolig slitsomt å lese mørkerød skrift på sort bunn. Kanskje du burde endre på det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770156
Del på andre sider

Ville bare si meg enig at fargene på siden er litt slitsomme for øyet.

Den dragen med rosen var snerten..flott tatuering det der... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126645-billig/#findComment-770170
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...