Gå til innhold

Det bare kommer..

Anbefalte innlegg

Gjest misslykket gutt =(

Hei!

Jeg er en gutt på 15 år og har et VELDIG VELDIG STORT problem!! Jeg er sammen med den nydligste jenta på jord og når vi er sammen blir det selvfølgelig litt klåing her og der, men når hu vil ned i buksa på meg tar jeg bare bort hendene hennes, selvfølgelig ikke fordi jeg ikke vil, men bare vi har klina og kanskje litt mer:) så kommer det ut i boXer'n. Ikke selve utløsninga, men bare litt gjennomsiktig sperm, jeg må ikke merke at det kommer engang, men det skjer hver JÆVLA gang!! Og ereksjon får jeg bare av og holde rundt henne. DET ER HELT LATTERLIG!! Begge har lyst til å ha sex, men når det kommer langt før jeg har tatt av meg er det ganske flaut og nokså dumt!! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Burde jeg snakke med noen, gå til noen?? Vær så snill å svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har vært ung en gang..

Hei.. er ikke så unormal dette for en ung kar med løpske hormoner. Det vil nok roe seg noe etterhvert som du blir litt mere erfaren. Mitt forslag for å forsøke å hindre denne kjedelig situasjonen er at du kanskje "letter litt på trykket" på forhånd. Unnskyld deg med å måtte ta en tur på do. Ta en kjapp runk der så blir nok jr litt roligere når du kommer ut igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771323
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deppa gutt =(

Det blanke som kommer ut er bare "glidemiddel". Ikke noe å bekymre seg over. Akkurat som når jenter blir våte.

Takk for svarene=) Jeg ser dere alle skriver jeg er "normal", men som sagt skjer dette absolutt hver eneste gang vi er sammen, når det blir litt klining osv. Tenk dere selv, når dere var i den alderen, var det virkelig sånn at hver gang dere hadde vært sammen med "dama" så kom dere hjem med våt boXer?? Og en annen ting som jeg glemte å nevne: Hver gang jeg onanerer kommer "den gjennomsiktige spermen" lenge før jeg får utløsninga. Da er det ikke akkuratt så veldig smart å ligge i senga og onanere(som de aller flerste gjør)... Uff og uff :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771473
Del på andre sider

Takk for svarene=) Jeg ser dere alle skriver jeg er "normal", men som sagt skjer dette absolutt hver eneste gang vi er sammen, når det blir litt klining osv. Tenk dere selv, når dere var i den alderen, var det virkelig sånn at hver gang dere hadde vært sammen med "dama" så kom dere hjem med våt boXer?? Og en annen ting som jeg glemte å nevne: Hver gang jeg onanerer kommer "den gjennomsiktige spermen" lenge før jeg får utløsninga. Da er det ikke akkuratt så veldig smart å ligge i senga og onanere(som de aller flerste gjør)... Uff og uff :(

hmm...er det snakk om veldig mye glidemiddel som kommer ut...slik at du ikke kan runke? Det er HELT HELT HELT normalt at det kommer ut jo mer kåt du blir. Det er sånne små dråper som kommer ut...Men hvis det er så mye at det renner...hmm...da er jeg litt usikker...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771553
Del på andre sider

Hei.

Dette er ganske normalt. Hvis det er "utløsning" så er det vanlig helt enkelt forde du er såpass ung og har masse lyst.

Er det "slim"- blankt - så er det også vanlig. Mange menn får litt slik og det er mannens eget glidemiddel til kvinnen kan vi kalle det.

For å trøste deg...min siste partner på 46 fikk slik alltid når han var kåt...og det hadde ingen ting å si på senere utløsning.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771663
Del på andre sider

Du, vet du. Dette er på en måte kroppen din sin måte å fortelle deg at "Hei, du er ung, det holder lenge for meg å kysse og holde rundt dama mi, vi trenger ikke ha sex, for dette er mer enn nok fantastisk". Du har årene foran det, gå sakte frem, kos deg! Dette haster ikke, tvert imot! Kos deg med hvor kåt du blir av å ha henne tett inntil deg du, og lev på det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771806
Del på andre sider

Hei,

Jeg er homse og har kanskje sett flere ståpikker enn de fleste streite gutter (Heh... noen ganger er homoer greie å ha for streite gutter, right?). :)

Det varierer ganske mye mellom gutter hvor mye "smørevæske" som kommer ut når man er kåt (akkurat som pikker i det hele tatt varierer veldig mye med hensyn på lengde, tykkelse, om de er bøyd hit eller dit, opp og ned osv - alt er like "kult" om du vil).

Noen produserer nesten ingen slik smøring, og ulempen da kan være at det glir dårlig både når du ronker og når du har sex med andre (og dermed må mange bruke f.eks. glidemiddel eller spytt).

Det er (som alle andre her har skrevet - inklusive jentene) over hodet ingenting å bekymre seg over. Tvert i mot. Neste gang dere er sammen leger dere "doktor". Du er pasient, og dama di skal undersøke kroppen din. :) Hvis hun mener å oppdage noe "rart" er det bare å forklare henne at dette faktisk er sånn gutter "forbereder seg" til å ha sex (si at du har sjekka på Dr. Online). :)

Og ja: Mange gutter har nok gått hjem med temmelig våte underbukser etter noen timer med "klåing" på dama (eller typen...) sin. Hver jævla gang. :)

Du er mao. ikke "misslykket" - du er i grunnen ekstremt VELLYKKET som har dame og gode greier.

Skjønner ikke helt hva problemet er med å ronke i senga. Det er vel bare å ha ei t-skjorte, en sokk, litt dasspapir, et håndkle eller noe annet i nærheten, er det ikke det da? Sånn har i hvert fall millioner av gutter gjort det før deg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771812
Del på andre sider

Gjest Dum gutt!

Hei,

Jeg er homse og har kanskje sett flere ståpikker enn de fleste streite gutter (Heh... noen ganger er homoer greie å ha for streite gutter, right?). :)

Det varierer ganske mye mellom gutter hvor mye "smørevæske" som kommer ut når man er kåt (akkurat som pikker i det hele tatt varierer veldig mye med hensyn på lengde, tykkelse, om de er bøyd hit eller dit, opp og ned osv - alt er like "kult" om du vil).

Noen produserer nesten ingen slik smøring, og ulempen da kan være at det glir dårlig både når du ronker og når du har sex med andre (og dermed må mange bruke f.eks. glidemiddel eller spytt).

Det er (som alle andre her har skrevet - inklusive jentene) over hodet ingenting å bekymre seg over. Tvert i mot. Neste gang dere er sammen leger dere "doktor". Du er pasient, og dama di skal undersøke kroppen din. :) Hvis hun mener å oppdage noe "rart" er det bare å forklare henne at dette faktisk er sånn gutter "forbereder seg" til å ha sex (si at du har sjekka på Dr. Online). :)

Og ja: Mange gutter har nok gått hjem med temmelig våte underbukser etter noen timer med "klåing" på dama (eller typen...) sin. Hver jævla gang. :)

Du er mao. ikke "misslykket" - du er i grunnen ekstremt VELLYKKET som har dame og gode greier.

Skjønner ikke helt hva problemet er med å ronke i senga. Det er vel bare å ha ei t-skjorte, en sokk, litt dasspapir, et håndkle eller noe annet i nærheten, er det ikke det da? Sånn har i hvert fall millioner av gutter gjort det før deg....

Fortsatt tusen takk for kjempe gode svar!!

Har akkuratt kommet hjem fra dama, der skjedde det noe nytt, VELDIG dumt, deilig, og latterlig. Vi driver å klår på hverandre med buksene på resten av. Som vanlig kommer det ut mens vi holder på, merker det ik, men kjenner at det blir litt vått.. Så fingrer jeg hu, men fortsatt med buksa på. Og etter at jeg har fingret henne en stund vil hu nedi nuksa på meg(der hvor det er vått) jeg sier jeg bare må sjekke no først, tar vekk litt "slim" med henda og bare tørker det på sengeklær'ne hennes uten at hu merker meg(latterlig dumt).. Så drar jeg den ut, later som jeg tar spytt på den bare fordi hu ik skal tro det er no annet og runker meg litt.. Og etter litt så kjenner jeg det, det er på vei! Jeg bare tar vekk fingrene hennes fort, holder rundt penisen og kniper igjen, FOR DET HAR KOMMET. Jeg går bare fort ut av senga og sier jeg må sjekke no, jeg står med ryggen til og der står jeg med masse sperm i hånda og i buksa(FY FAEN). Så sier jeg bare at jeg må hjem fordi jeg skal øve til en prøve(noe som jeg faktisk skulle) men jeg hadde jo tenkt til å være der litt lenger, men kunne selvfølgelig ik det. Jeg bare tørket av meg på buksa og på bokser'n. Og gikk ut. Når jeg kom hjem og gikk rett inn på badet var det det største klisseriet jeg noen gang har sett!! DETTA VAR SÅ PINLIG!! Heldigvis så merket ik henne no, men neste gang kan det gå ennå mer galt!! Alle som leser dette sitter nok i stolen og ler seg i hjæl(som selvfølgelig ik er rart). Noen som har noen gode råd, kommentarer om dette??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771841
Del på andre sider

Har akkuratt kommet hjem fra dama, der skjedde det noe nytt, VELDIG dumt, deilig, og latterlig. Vi driver å klår på hverandre med buksene på resten av. Som vanlig kommer det ut mens vi holder på, merker det ik, men kjenner at det blir litt vått.. Så fingrer jeg hu, men fortsatt med buksa på. Og etter at jeg har fingret henne en stund vil hu nedi nuksa på meg(der hvor det er vått) jeg sier jeg bare må sjekke no først, tar vekk litt "slim" med henda og bare tørker det på sengeklær'ne hennes uten at hu merker meg(latterlig dumt).. Så drar jeg den ut, later som jeg tar spytt på den bare fordi hu ik skal tro det er no annet og runker meg litt.. Og etter litt så kjenner jeg det, det er på vei! Jeg bare tar vekk fingrene hennes fort, holder rundt penisen og kniper igjen, FOR DET HAR KOMMET. Jeg går bare fort ut av senga og sier jeg må sjekke no, jeg står med ryggen til og der står jeg med masse sperm i hånda og i buksa(FY FAEN). Så sier jeg bare at jeg må hjem fordi jeg skal øve til en prøve(noe som jeg faktisk skulle) men jeg hadde jo tenkt til å være der litt lenger, men kunne selvfølgelig ik det. Jeg bare tørket av meg på buksa og på bokser'n. Og gikk ut. Når jeg kom hjem og gikk rett inn på badet var det det største klisseriet jeg noen gang har sett!! DETTA VAR SÅ PINLIG!! Heldigvis så merket ik henne no, men neste gang kan det gå ennå mer galt!! Alle som leser dette sitter nok i stolen og ler seg i hjæl(som selvfølgelig ik er rart). Noen som har noen gode råd, kommentarer om dette??

Sjarmerende innlegg :)

Som jeg har forstått så er dette helt normalt, og det vil dama di også forstå.

Du trenger ikke være redd for å vise kroppens reaksjoner. Det er jo et tegn på opphisselse, og dama di synes sikkert det er godt å også se denne bekreftelsen på at du tenner på henne.

Neste gang noe slikt skjer, så si det som det er; at det er helt naturlig. Du kan jo eventuelt beklage lett og si at du synes det er litt pinlig, men strengt tatt så er det ikke nødvendig.

Slapp av er mitt råd :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771843
Del på andre sider

Annonse

Jeg får veldig assosiasjoner til American Pie-filmene.. Beklager! hehe :)

Godt du tar det litt med humor. Den kommentaren med "Jeg må bare sjekke no'" kan bli litt treig i lengden.

Hvis dama reagerer på at du får utløsning av å kjæle med henne kan du si at hun er så deilig, sexy og opphissende at du ikke klarer å holde igjen. Er ikke det et bra kompliment så vet ikke jeg. :)

Jeg tror du får det mye bedre etterhvert når du klarer å slappe av med din egen kropp og du stoler på at hun ikke reagerer negativt på hva som skjer med kroppen din.

Det tar litt tid å få den selvtilliten og den tilliten i forholdet som skal til for å føle seg trygg og å ha det bra seksuelt. Derfor syns jeg det er fornuftig å ikke gå for fort fram, slik som snilen antyder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771848
Del på andre sider

Gjest Gladere gutt=)

Jeg får veldig assosiasjoner til American Pie-filmene.. Beklager! hehe :)

Godt du tar det litt med humor. Den kommentaren med "Jeg må bare sjekke no'" kan bli litt treig i lengden.

Hvis dama reagerer på at du får utløsning av å kjæle med henne kan du si at hun er så deilig, sexy og opphissende at du ikke klarer å holde igjen. Er ikke det et bra kompliment så vet ikke jeg. :)

Jeg tror du får det mye bedre etterhvert når du klarer å slappe av med din egen kropp og du stoler på at hun ikke reagerer negativt på hva som skjer med kroppen din.

Det tar litt tid å få den selvtilliten og den tilliten i forholdet som skal til for å føle seg trygg og å ha det bra seksuelt. Derfor syns jeg det er fornuftig å ikke gå for fort fram, slik som snilen antyder.

Nok en gang, TUSEN HJERTLIG! Vi får se hva som skjer neste gang=) Er nok ikke siste gang dere hører fra meg!! Hehe; )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771864
Del på andre sider

Jeg ler ikke jeg, men det er jo synd at du synes dette er flaut da. Med sæd altså. Det sier jo at du kanskje ikke er helt klar for dette enda...

Men altså, det er mer flaut å lyve og komme med unnskyldninger og plutselig stikke, enn å få orgasme sammen med kjæresten sin. Men du kan jo begynne å gå med noen lommetørkler eller servietter i lommen kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771867
Del på andre sider

Først av alt; du er ikke mislykket. Normalt å få ereksjon av å holde rundt henne.... :) Hvertfall når du er ung og nyforelsket. Gjennomsiktig sperm er også normalt og kommer gjerne når man er opphisset. Ikke tenk på det, du er helt normal.

alle her er helt på jordet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er jo bare kroppens eget glidemiddel akkurat som når jenter blir våte!!! gå grunnskolen omigjen dere!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-771914
Del på andre sider

Hei.. er ikke så unormal dette for en ung kar med løpske hormoner. Det vil nok roe seg noe etterhvert som du blir litt mere erfaren. Mitt forslag for å forsøke å hindre denne kjedelig situasjonen er at du kanskje "letter litt på trykket" på forhånd. Unnskyld deg med å måtte ta en tur på do. Ta en kjapp runk der så blir nok jr litt roligere når du kommer ut igjen.

Har vi lest samme innlegg?

Det han opplever er ikke utløsning, men kun smøremiddel. Hvordan å runke på forhånd skulle kunne hjelpe på dette skjønner jeg ikke. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han skulle gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-772003
Del på andre sider

Du, vet du. Dette er på en måte kroppen din sin måte å fortelle deg at "Hei, du er ung, det holder lenge for meg å kysse og holde rundt dama mi, vi trenger ikke ha sex, for dette er mer enn nok fantastisk". Du har årene foran det, gå sakte frem, kos deg! Dette haster ikke, tvert imot! Kos deg med hvor kåt du blir av å ha henne tett inntil deg du, og lev på det!

Da burde det holdt for meg å holde rundt samboeren min også, selv om jeg neppe kan kalles ung lenger.

Det er jo bare smøremiddel, ikke utløsning det er snakk om her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126834-det-bare-kommer/#findComment-772004
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...