Elsebeth Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Min mann og jeg har hatt et godt sexliv så langt. Vi har delt mange fantasier, og han har gjort alt for at jeg skal ha det godt. Jeg har også oppfyllt noen av hans. Jeg vet at han liker lakk og lær og synes det er ok at han ser og laster ned bilder på nettet. Nå har jeg imidlertid oppdaget nye bilder av nakne damer, men det er den samme som går igjen. Når jeg konfronterte han med dette, fikk jeg til svar at en av hans fantasier er å være dame - lesbisk. Han chatter derfor med damer og utgir seg for å være lesbisk. Jeg ble kjempelei meg fordi jeg føler at han har gått bak ryggen min og at jeg ikke strekker til. Skal jeg synes det er ok...da dette kun er en fantasiperson han utgir seg å være på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127133-seksualitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Craven Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hadde du spurt meg for et halvt år siden, hadde jeg mente dette ikke var noe å ta på vei overfor. Men i sommer oppdaget jeg selv at min samboer drev på bak min rygg med SMS-sex. Riktignok var det hakket over det din mann gjør, dette var med en fyr jeg godt vet hvem er. Så ja, jeg ville i dag tatt det riktig ille opp om samboeren chattet på den måten. Du må jo velge om dette er så ille at du vil bryte. Hvis ikke, må du velge å akseptere at dette er en side ved han, og prøve å være delaktig i det. Evnt. gi han tillatelse til å fortsette uten at du vet. Utroskap er vondt, det kjenner jeg alt til. Mange vil si at dette ikke er utroskap, i verste fall utroskap light. Kan så være. For meg ville dette være et svik jeg hadde hatt problemer med å takle. Men altså, du må velge. Og kan være du klarer å snu dette til noe spennende til deres begges fordel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127133-seksualitet/#findComment-773047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Chattekanaler gir oss muligheten til å spille helt andre roller og fremstå som andre personer enn den vi i virkeligheten er. Samtidig kan vi få respons på rollen vi spiller og dermed sette oss inn i andre menneskers virkelighet. Det kan være spennende og gi innsikt i andres tanker og seksualitet. Jeg ville spurt mannen din om hvorfor han utgir seg for å være lesbisk kvinne. Er det fordi han dermed bedre kan skjønne kvinners seksualitet? Kanskje får han svar på spørsmål han går og lurer på og får bedre innsikt han kan ta med seg inn i deres seksuelliv, også til ditt beste.Det kan selvsagt også være andre årsaker til at han ønsker å prøve ut en rolle som lesbisk, men de må du i tilfelle be ham forklare for deg. Dersom hans chatting ikke tilsidesetter deg og deres seksualliv eller tar overhånd, synes jeg ikke en slik eksperimentering via chat er et svik. De som i tilfelle burde føle seg sveket er de han chatter med. Men kanskje de også er menn som spiller en rolle? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127133-seksualitet/#findComment-780273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.