Gå til innhold

til gutter som liker å rise og straffe i senga

Anbefalte innlegg

Gjest det tenner meg

Kan du svare meg på følgende :

Jeg driver å dater en fyr og det virker som han liker å ha makta, og er sånn " pass deg / vær snill jente , ellers får du ris, straff el.l.

Jeg liker dette, det pirrer meg veldig, men så er jeg usikker hvordan jeg skal oppføre meg...

skal jeg krype, være snill og ydmyk, be , osv. ?? Eller skal jeg være røff tilbake ??

Fortell !!

:-)

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det er helt i min bane. Spørs hva han egentlig vil. Hva slags jobb har han. Er han sjef, vil han nok at du skal kommandere og bestemme over han. Er han derimot en gulvarbeider er det nok motsatt. Da vil han nok være den som bestemmer. Men har det egentlig noen betydning Vær med på det dersom du føler for det. Jeg har en elsker som vil at jeg skal være den dominerende og av og tilslaven. (Ja det er bare mobilsex.) Og jeg synes begge deler er like spennende alt til sin tid.

Av og til er det meg og av og til er det han. Alt etter humøret vårt.

Go for it girl.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...