Gå til innhold

Dumt å kjøpe parfymen exen hennes brukte..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det vil hun. Dropp det, vær så snill! Blir veldig rart.

Her om dagen var jeg i et kjøpesenter, og en kar gikk forbi meg med samme parfyme som exen. Fikk en merkelig reaksjon. Luktesansen vår er mye sterkere enn vi tror, og mange minner er direkte knyttet til lukter.

Så skaff deg en egen duft du! Det er jo masse gode dufter der ute! Prøvd den blå bossen, eller den bossen som er i en sølvkule med orange bånd rundt?

Gjest Pricilla

Jeg hadde tenkt på eksen hvis den nye typen min hadde kjøpt samme lukt...

Jeg forbinder lukter/parfymer med mennesker.. kjenner ejg den og den lukta tenker jeg på den og den ejg kjenner som har lukta..

Lukta til samboern min er hans og den snuser ejg inn hver dag.. hadde vært rart hvis jeg hadde fått ny mann og han hadde samme lukta/parfyme. HELT den samme lukta blir det jo ikke, men parfymen blir jo lik.. Kjøp din egen lukt.

Roma er kjempegod!

Er dette et "lurespørsmål? Jeg husker overhodet IKKE hva x-en luktet, og det har da overhodet ingen betydning heller.

faktisk, om noen plutselig bruker samme parfyme som eksen din, så vil du nok bli minnet på ham... om ikke annet ubevisst...

Annonse

faktisk, om noen plutselig bruker samme parfyme som eksen din, så vil du nok bli minnet på ham... om ikke annet ubevisst...

NEI! Det er 10 år siden jeg luktet på han og husker på ingen måte hvordan han luktet.

Det blri litt sånn fjortiss for meg altså. Mulig jeg litt lite "filosofisk".

Gjest krampe i venstre tå bare av å lese innlegget...

Heldigvis (og jeg mener virkelig h.e.l.d.i.g.v.i.s) så husker jeg ikke hva slags parfyme min eks brukte...men OM jeg skulle treffe en ny en som brukte den duften, ville jeg umiddelbart gjenkjent den, samt fått en hel haug med minner jeg helst ikke vil ha.

Hør her, hvis du VET at eksen hennes brukte den parfymen, så IKKE kjøp den. Er han en drittsekk, vil hun minnes det. Er han en superlover, vil hun minnes det.

Som flere her sier - dufter fremkaller minner. Tro det eller ei.

Jeg klarer faktisk ikke være i nærheten av gutter som lukter som min eks. Det blir for mye av det gode.,..enda duften er god. Minnene er pytonium.

Finn deg en skikkelig mye bedre en enn den eksen hennes hadde. Det finnes en haug.

Gjest duften av kvinne ;-)

Heldigvis (og jeg mener virkelig h.e.l.d.i.g.v.i.s) så husker jeg ikke hva slags parfyme min eks brukte...men OM jeg skulle treffe en ny en som brukte den duften, ville jeg umiddelbart gjenkjent den, samt fått en hel haug med minner jeg helst ikke vil ha.

Hør her, hvis du VET at eksen hennes brukte den parfymen, så IKKE kjøp den. Er han en drittsekk, vil hun minnes det. Er han en superlover, vil hun minnes det.

Som flere her sier - dufter fremkaller minner. Tro det eller ei.

Jeg klarer faktisk ikke være i nærheten av gutter som lukter som min eks. Det blir for mye av det gode.,..enda duften er god. Minnene er pytonium.

Finn deg en skikkelig mye bedre en enn den eksen hennes hadde. Det finnes en haug.

Fortell meg hvilken parfyme du har fallt for, og jeg skal gi deg tips om en bedre....

Jeg vet hva jentene kjøper til gutta, og hva DE digger..

Ok? :-)

For å lukte som eksen hennes er ingen suksess...jeg slutter meg til de andre.

Hilsen ei som jobber i parfymeri :-)

Gjest papirtiger

NEI! Det er 10 år siden jeg luktet på han og husker på ingen måte hvordan han luktet.

Det blri litt sånn fjortiss for meg altså. Mulig jeg litt lite "filosofisk".

Det er ting som tyder på at man lagrer og husker lukter resten av livet:) Så det er slettes ikke umulig at du hadde husket det.

Ellers er jeg enig med de andre, ikke kjøp samme lukt.

Annonse

Det er ting som tyder på at man lagrer og husker lukter resten av livet:) Så det er slettes ikke umulig at du hadde husket det.

Ellers er jeg enig med de andre, ikke kjøp samme lukt.

Hm... neste gang jeg treffer han skal jeg "snuse" på han og se om jeg kjenner igjen noe, ha ha!! Neida, det er godt mulig at det er sånn, men jeg tenker liksom ikke over sånt. Annet enn at jeg registrerer om et menneske lukter godt eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...