Gå til innhold

Har dere en jubileumsdag og egen sang?

Anbefalte innlegg

Vet dere hvilken dag dere ble sammen? Feirer dere denne? Evt andre merkedager i forholdet deres?

Har dere en egen sang, eller noe annet som betyr mye for "dere"?

Jeg vet ærlig talt ikke når jeg ble sammen med typen. I vinter engang.. ikke har vi andre merkedager heller, eller noen sang.. føler at forholdet er litt merkelig pga dette jeg da, men vi har det jo topp sammen.. hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127692-har-dere-en-jubileumsdag-og-egen-sang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tutleguri

Du har sett for mye film, Belina... ;)

Vår "merkedag" er den dagen vi hilste på hverandre første gang.

Vi har ingen "vår sang" i DEN forstand, men HAN forbinder en sang av Morten Abel med den tiden da vi akkurat hadde møttes og vi var nyforelsket.

Gjest dutullernå?

Hvorfor er forholdet deres merkelig på grunn av det ???

Du tuller nå... (?) c",)

Trodde ikke sånt var så viktig jeg.. Det mest betydningsfulle må vel være at dere er sammen...

Jeg og samboeren har ingen offisiell dato, annet enn at førskommende julaften er det 2,5 år siden vi surret for første gang. Det vil si sankthansaften 2001. Har aldri gjort noe ut av det, men kanskje på nyåret da vi har vært forlovet i 1 år.

VI har ikke en egen sang, men jeg forbinder flere sanger med kjæresten min fra den tida vi begynte å surre.. Hørte mye på radio og som alle vet spilles den samme låta fjorten tusen ganger i løpet av døgnet !

Gjest Pricilla

Vår merkedag er den dagen vi ble sammen... 1.7.99. Og vi har også en sang...

Det er en romantisk sang der en dame og mann synger tiol hverandre om hvor høyt de elsker hverndre, og at de vil våkne ved siden av hverandre for retsen av livet... Puuuuh... sukkersøtt! ; )

Annonse

Vi har en merkedag. Og en sang. Mange sanger som minner oss om mye og hverandre, men spesielt en som vi "bestemte" skulle være vår etter at vi hørte på den hele natten han sov over hos meg første gang.

Boyzone med word foressten hvis noen lurte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...