Gå til innhold

Små skritt mot mitt nye (eller gamle?) jeg

Anbefalte innlegg

Jah! I dag fikk jeg min nye e-postadresse på jobben! Adressen der består av [email protected] så jeg hadde selvfølgelig navet til eksen som etternavn der i og med at jeg tok hans navn da vi giftet oss. Men nå har jeg fått mitt tilbake der! Har ikke fått godkjent søknaden fra folkeregisteret enda riktignok, men... ;o)

Fortsetter under...

Gjest gift jeg

Unner deg alt godt! Det er alltid fint å lese om mennesker som har kommet seg ut av ekteskapet.

Spørsmålet er bare hvorfor så mange går inn i det??

:-) Ekteskap kan være positivt også, vet du.

Er selv gift, og har det godt. At vi valgte å gifte oss var i hovedsak av juridiske grunner. Dvs rettigheter ved dødsfall / arv, rettigheter og plikter for barna våre, gjeld, bolig...

Yohoo! Jeg fikk min bekreftelse fra folkeregisteret i går (om å ta tilbake pikenavnet mitt...). Så idag blir det tur til banken og diverse og "ta tilbake" mitt tidligere navn....

Rart og godt på en gang. Egentlig rart å ha hatt et navn i "bare" 6 år da... Men likevel bekrefter dette at nå er denne epoken over.

Og nå - etter noen triste måneder - er livet SÅ godt å leve! Jeg trives virkelig som singel alenemor!!!!!

Gjest Christell

Unner deg alt godt! Det er alltid fint å lese om mennesker som har kommet seg ut av ekteskapet.

Spørsmålet er bare hvorfor så mange går inn i det??

Så lenge man er i et ekteskap som er bra, så er vel ingenting bedre enn det? Men dersom det ikke fungerer, så må det vel være best å avslutte det?

Synes egentlig ikke noen av delene er så vanskelige å forstå jeg.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...