Gå til innhold

Jeg vil også ha orgasme!

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år som har vært sammen med kjæresten min i et og et halvt år. Vi har det veldig fint sammen, og vi har ofte sex. Problemet er at jeg ikke får orgasme. Jeg har heller aldri klart å gi meg selv orgasme. Jeg har prøvd mange ganger, men problemet er at jeg rett og slett ikke klarer å bli tent når klitoris stimuleres. Jeg har ikke noe problem med å bli tent når vi har forspill/sex, men når han simulerer klitoris, mister jeg lett tenninga. Han prøver så godt han kan, og jeg tror ikke at det er hos ham feilen ligger. Jeg har hatt sex med en annen før ham, og jeg hadde samme problemet da. Når klitoris blir simulert, kjennes det jo spesielt, men jeg synes nesten det er like mye ubehagelig som godt. Ikke akkurat ubehagelig kanskje, men uutholdelig. Vanskelig å beskrive. Det åpenlyse er jo å prøve seg frem, men jeg har prøvd vibrator, og jeg ble ikke særlig opphisset av det.

Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127997-jeg-vil-ogs%C3%A5-ha-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dusjen, regulerbar dusjstråle, gjerne sparedusj... ved siden av klitoris, ikke rett på, under eller over eller til høyre eller til venstre... og sånn er det med fingrene også, ikek rett på, men en finger på hver side, eller over...

og han må prøve med tungen sin, både over og under og rett på...

hvordan gjør du det med vibratoren da? det dumme med vibratorer er at huden "sovner" på en måte...

Da får du satse på G-punktsorgasmer, hvilket ikke er noen dårlig erstatning... :-)

Jeg har vært ilag med 2 damer med samme problem... men har klart å tilfredsstille dem med orgasmer. HUN SISTE MED g PUNGTSORGASME MED EJAKULASJON....

Det jeg syntes er viktig med klitoris, er ikke å stimulere for hardt. Jeg liker å bruke tungen i omr rundt klitoris. så etter en srund berøre klitoris ømt å forsiktig med tungen. Prøv å få typåen din til å bruke tungen sin der nede.... Hun første var 25 år . å hadde aldri hatt orgasme.... Jeg greide mange ganger å skaffe henne orgasme bare ved å bruke tungen på henne....

håper det ordner seg for dere...

Bjørn

Annonse

Hvis du virkelig vil ha klitorisorgasme, foreslår jeg at du kjøper boken " sex- ja tak!"

Der står mye om alle typer orgasmer og måter at nyte seg sjøl på. Du får dessuten mye info om hvordan du kan bli en bedre elskerinne og hvordan du kan krydre sexlivet osv.

Sier ikke du trenger det! Men eg anbefaler den på det varmaste!

dusjen, regulerbar dusjstråle, gjerne sparedusj... ved siden av klitoris, ikke rett på, under eller over eller til høyre eller til venstre... og sånn er det med fingrene også, ikek rett på, men en finger på hver side, eller over...

og han må prøve med tungen sin, både over og under og rett på...

hvordan gjør du det med vibratoren da? det dumme med vibratorer er at huden "sovner" på en måte...

Problemet er vel kanskje at han går for rett på klitoris.. både med fingrer og med tunga

Problemet er vel kanskje at han går for rett på klitoris.. både med fingrer og med tunga

uff, aldri rett på klitoris, etter en ti-femten minutter er klitoris begynt å bli safe, før det må man massere rundt, og med mye fuktighet. (Bare for å illustrere altså)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, tenk hvis vi hadde brukt all denne tiden på å jobbe isteden, så bra det ville gått med landet vårt da.

Inntil ca 1900 trodde man at onani gikk på helsa løs, at man fikk epilepsi og hjernesvinn. Man fant på å omskjære gutter for å hindre at de begikk selvtekt, og _det_ er meget effektvt.

At kvinner onanerte visste man rett og slett ikke! Det står ikke et ord om det i bøkene, alt handler om gutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...