Gjest ReddNå Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg fatter ikke hva som skjer... Er gift og lever i et "vanskelig", men godt ekteskap. Vanskelig på den måten at vi har lite å prate om, har sjelden sex og er generellt veldig forskjellige. Godt fordi vi aldri krangler, har trygg økonomi, felles venner, gjør ting sammen og kan ha det veldig morsomt innimellom. Jeg har en utrolig god mannlig venn. Ble kjent med ham da jeg tok utdannelse. Han innledet i denne tiden et forhold til en jente, et forhold som skulle vise seg å bli svært så turbulent. Jeg sto pal ved hans side i denne tiden, og sammen hadde vi mange fine samtaler. Disse to er fortsatt sammen, og vi to har hele tiden holdt kontakten. Så...for noen dager siden fikk jeg en merkelig tekstmelding fra ham. Den var ikke til å misforstå. Han sa rett ut at han hadde lyst på meg. Først fikk jeg helt sjokk, visste ikke helt hva jeg skulle svare, men fikk nå rablet ned noe til ham om han var full eller...? Neida, han var ikke det, og slik fortsatte han hele kvelden, natta, dagen etter, natta etter...you name it! Og hva har skjedd med meg? Jo, jeg er så gira på sex med ham nå at jeg ikke vet hvordan jeg skal te meg. Det er det eneste jeg tenker på, får det ikke ut av hodet. Jeg er den første til å dømme andre som er utro, men nå? Har veket fra alle mine prinsipper og bare lengter... Det var numret før jeg dro dit i dag, og jeg tør ikke tenke på hva som skjer om vi får et øyeblikk for oss selv! Noen som har et råd? Hva har skjedd i hodet mitt? Hvordan skal jeg få det "bort"? Er livredd...Redd jeg skal gjøre noe jeg etterpå vil angre på. Men føler jeg allerde har gått laaaaangt over streken. Er begynnt å svare ham på meldingene, og der klarer jeg ikke å la vær å si hva jeg føler. Takker for svar. Konstruktive!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skikkelig teit av deg, å si til ham hva du føler. Nå bidrar du til at dette blir en nesten umulig fristelse, for dere begge. Du skulle holdt deg unna han, og tatt deg en kald dusj, for dette kommer sikkert av at du kjeder deg i ekteskapet ditt. Hvis du ikke setter strek for dette, kommer du til slutt til å være helt oppslukt av tanken, så oppslukt at det skjer noe mellom dere. Hvordan ser fremtiden ut da? Hva hvis mannen din finner ut av tekstmeldingene deres? Høres sikkert lettvint ut, men planlegg en sprek aften med mannen din, ha sex, og se hva du føler etter det. Kanksje du våkner? Ikke bli sint, jeg forsøker bare å vekke deg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soldier Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Et ekteskap hvor det nesten ikke forekommer sex, kan ikke overleve fordi man skal ivareta fasaden utad. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldri utro Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Finn ut om du ønsker å beholde ektemannen og ekteskapet ditt. Ønsker du det, så kutt ut sms og kontakt med din venn som du begynner å få lyst til å dele mer enn vennskap med. Vil du heller ha han nye fremfor din ektemann? Sannsynligvis skjer det flere ganger i livet at en får følelser for en annen enn partneren sin. Spørsmålet er hva man gjør videre med dem. Det er så utrolig kjipt å være den som blir bedradd - og den som bedrar når alt kommer frem i lyset. Det er vanskelig å leve et dobbltliv i lengden. Dette har jeg desverre opplevd selv da min samboer var utro med en annen dame. Hun var gift og hadde etter sigende ikke hensikt å forlate ektemann, hus og barn. Min samboer hadde heller ikke tenkt å forlate meg og det vi deler sammen. Men, forelsket var de! Hvis du verdsetter ekteskapet/ektemannen mest, så hold deg unna sex med din venn. Det er mitt råd. I dette tilfellet er det kanskje bedre å angre på noe du ikke har gjort, enn på noe du har gjort! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica2 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det høres ut som om du egentlig har gått lei i ekteskapet ditt. Du sier dere ikke har noe å prate om og kanskje lever litt "hvert deres liv". Jeg opplevde det samme som deg, - følte det akkurat på samme måte, - og er nå, i ettertid, veldig glad for at jeg gjorde noe med situasjonen. - Jeg er i dag skilt, men hadde (heldigvis) ikke noen ny mann inne i bildet når dette skjedde. Jeg tror du er "uthungret" på å få respons på den du er. Du har nå fått det fra en som du kjenenr godt, og som kanskje har vært i dine tanker innimellom gjennom tidene, og nå er dette fryktelig spennende. Jeg vil råde deg, på det sterkeste, til å gjøre noe med din egen situasjon før du kaster deg inn i et hemmelig forhold. Jeg er helt sikker på at sjansene for å få dette til å lykkes er mye mindre enn om du (evn. dere begge) gjør noe med situasjonen på hjemmebane først. Det høres ut som om dere begge er klare for litt "spenning", men hvis jeg var deg, ville jeg tatt en samtale med denne vennen, og få et klarere bilde av hva han virkelig vil med deg. En å "leke med"? Eller ligger det sterkere følelser bak? Hvis det er ment at det skal bli dere to, blir det også det om et halvt år, ett år eller så snart dere begge har "gjort opp hjemme". Du vil også føle deg mye bedre hvis du avslutter ditt forhold på en ordentlig måte, som ikke inneholder utroskap.... Jeg vet det føles utrolig skremmende og vanskelig å skulle skilles, men du må ta et valg på hva du ønsker å gjøre. Selv tenkte jeg ofte på at jeg følte ikke vi kunne sitte og f.eks. dele en flaske vin og bare prate... Vi hadde få felles interesser og levde litt hvert vårt liv. Det er ikke sånn det skal være... Ønsker deg lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Craven Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skikkelig teit av deg, å si til ham hva du føler. Nå bidrar du til at dette blir en nesten umulig fristelse, for dere begge. Du skulle holdt deg unna han, og tatt deg en kald dusj, for dette kommer sikkert av at du kjeder deg i ekteskapet ditt. Hvis du ikke setter strek for dette, kommer du til slutt til å være helt oppslukt av tanken, så oppslukt at det skjer noe mellom dere. Hvordan ser fremtiden ut da? Hva hvis mannen din finner ut av tekstmeldingene deres? Høres sikkert lettvint ut, men planlegg en sprek aften med mannen din, ha sex, og se hva du føler etter det. Kanksje du våkner? Ikke bli sint, jeg forsøker bare å vekke deg.... Du har allerede gått over streken ved å fortelle til den fyren at du vil ha ham også - et faktum du vil fortie overfor din mann. Du har altså allerede gått bak ryggen hans. Utroskap er en kreftsvulst jeg ikke unner noen å få (etter å ha blitt rammet selv). Det er utrolig tungt og vanskelig å bli sveket på denne måten. Du kan fortsatt snu. Tenk over din egen intregritet og selvbilde, og hva du står for i livet. Du må fortie og lyve overfor din mann, i tillegg til de katastrofale konsekvenser det får om han oppdager det. Dette sier jeg ikke forsåvidt av moralske hensyn - men tenk selv hvordan det ville være å bli bedratt. Hvilken smerte og dyp sorg det skaper. Ta heller for deg ditt eget ekteskap, hva kan DU gjøre for å få det på rett spor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christell Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du er gift!!! Dersom du vil ha noen andre må du gi beskjed til gubben din FØRST. Men jeg vet det er vanskelig. Har selv en tidligere skolekamerat som bare er så atraktiv og spesiell. (Vi har hatt sex et par ganger før jeg traff gubben) Men jeg er for å være trofast. At du har svart han på meldiger får så være. Jeg synes du skal ringe han og fortelle at du er den trofaste typen selv om dette var utroooolig fristende. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Begynn å send slike meldinger til ham du er sammen med du! Så blir du kanskje kåt på ham isdeden, og kjæresten din blir like kåt på deg som du er nå... Du har lyst på sex, spenning og forelskelse kanskje! Og du kan få det med mannen din! Gi forholdet ditt en sjanse, og glem denne fyren. Han har jo null respekt når han sender deg slike meldinger da. Han vil jo rett og slett lure deg til utroskap, og i tillegg virker det som han kun er ute etter sex. Og det er klart du tenner på spenningen og fantasien. Men i virkeligheten vil det bli fult av problemer og tårer og dårlig samvittighet... Nei, kjøp deg en dildo eller forfør mannen din. Om det viser seg at det er denne andre du vil ha, må du først bryte med mannen din og det livet dere har, så finne deg selv og bo for deg selv og være singel i en lang periode, og så se om du fortsatt er interessert i denne karen... Så kjedelig er faktisk virkeligheten. Om du da ikke velger å skrive kinky meldinger til ham du faktisk deler seng med da... Kanskje dere burde gjøre noe sprøtt? Ha sex på en parkeringsplass? Noe nytt? Som er like spennende, og tenner deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jfgh Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jaja, han har sikkert vært litt uenig med dama si da, og vil trøste seg selv litt.. vil DU være ei dukke gutter kan komme og benytte seg av når de har litt trøbbel i forholdet? Ikke akkurat så jævla attraktivt at en fyr er sånn da men, spør du meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-780791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisaflisa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har allerede gått over streken ved å fortelle til den fyren at du vil ha ham også - et faktum du vil fortie overfor din mann. Du har altså allerede gått bak ryggen hans. Utroskap er en kreftsvulst jeg ikke unner noen å få (etter å ha blitt rammet selv). Det er utrolig tungt og vanskelig å bli sveket på denne måten. Du kan fortsatt snu. Tenk over din egen intregritet og selvbilde, og hva du står for i livet. Du må fortie og lyve overfor din mann, i tillegg til de katastrofale konsekvenser det får om han oppdager det. Dette sier jeg ikke forsåvidt av moralske hensyn - men tenk selv hvordan det ville være å bli bedratt. Hvilken smerte og dyp sorg det skaper. Ta heller for deg ditt eget ekteskap, hva kan DU gjøre for å få det på rett spor? Det at du alle rede har sagt til vennen din at du har lyst på han, har gitt han håp. Og da gir ikke han seg så lett nei..Gi dem aldri et håp hvis du ikke er sikker på at det er dette du vil!! "Du kan ikke hindre at en fugl flyr over hodet dit, men du kan hindre at den bygger rede i det" Du kan ikke noe for at du har følelser for denne "vennen"..men du kan hindre at det blir noe mer. Gå imot de følelsene og skyv tankene på ham vekk. Snu deg mot mannen din som du har en fortid med (og evnt. fremtid) og konsentrer deg om det! Kutt ALL kontakt med "vennen" din. Det er mitt råd! ) good luck to you.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128061-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-hher/#findComment-785902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.