Gå til innhold

Jeg er redd for å bli bedratt... utroskap...

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i ett fantastisk forhold, med ei fantastisk ærlig jente. Men jeg er utrolig redd for å bli bedratt. I utgangspungtet tror jeg ikke hun vil gjøre det mot meg, men tanken er der støtt. Hun har fortalt at hun i sitt forrige forhold. på slutten når hun viste hun gjorde det slutt, var hun ute med sjefen på jobben sin... å det endte på ett hotelrom med full pakke. Jeg tenker på det når hun er på jobben.... hun sier det ikke er noe mellom dem, noe jeg tror på... hun sier hun elsker meg, å ikke vil gjøre noe slikt mot meg..... stoler jo p det å...

Men så er det det at hun er mye ute med jobben å kollegaet. Hun har bare mannlige kollegaer.... Jeg vet hun blir veldig flørtete i fylla, å er redd hun skal gjøre noe galt i fylla.... Vet at når VI er ute, blir hun KJEMPEKÅT....

Jeg er redd hun å blir det når hun er ute uten meg. Man leser i media, å hører om utroskap å dritt hele tiden. Virker som folk ikke har hemninger. Jeg har endel kamerater, å 99 prosent av dem har vært utro flere ganger.... Er jeg UNORMAL som er tro??? Jeg har vært borti fristelser flere ganger, å har hatt tilbud, men nei.... For meg har jeg en ÆRE å stolthet å ta vare på.

Hvordan er virkeligheten for dere her på dette forumet? har jeg noen grunn til å bekymre meg? HAr dere vært utro i deres forhold? er det vanlig å være utro?

Håper ikke jeg blir sviktet.......

Er redd for min kjære.... å att hun skal svikte meg

Fortsetter under...

Gjest Nei - ikke i dag

Det er nok veldig mange som er utro. Jeg var det mange ganger i mitt forrige forhold (som vare i 10 år.)

Nå har jeg nytt forhold som har vart i 7 år. Aldri vært utro.

Jeg synes du skal fortelle henne om dine tanker. Det gjør det også enklere for henne å gjøre alt for at du ikke skal være engstelig.

Vær også litt våken og ikke bli helt blind.

Det er nok veldig mange som er utro. Jeg var det mange ganger i mitt forrige forhold (som vare i 10 år.)

Nå har jeg nytt forhold som har vart i 7 år. Aldri vært utro.

Jeg synes du skal fortelle henne om dine tanker. Det gjør det også enklere for henne å gjøre alt for at du ikke skal være engstelig.

Vær også litt våken og ikke bli helt blind.

Hvorfor var du det før å ikke nå???? Hva savnet du før, som du ikke savner nå???

Hva skal jeg se etter hos henne??? Egentlig stoler jeg på henne. Hun har jo fortalt meg sannheten før.

Vet typen din om utroskapet ditt i ditt tidligere forhold??

Hvorfor var du det før å ikke nå???? Hva savnet du før, som du ikke savner nå???

Hva skal jeg se etter hos henne??? Egentlig stoler jeg på henne. Hun har jo fortalt meg sannheten før.

Vet typen din om utroskapet ditt i ditt tidligere forhold??

Det er ikke noe som skremmer et menneske ut av et forhold så mye som sjalusi.

Jeg skjønner du er redd, men du skal passe deg for å vise det for mye!

En jeg både elsket og var samboer med, var så redd for at jeg skulle finne noe bestandig, og det var jæclig. Ja, jeg var en fryktelig flørt, og ja, jeg rota med mange. Men da jeg endelig gikk, var det fordi han MASTE noe så inn i helvete om det!

Jeg roet meg jo, etter noen år. Jeg visste ikke helt hvem jeg var, hvor jeg ville og HVA jeg ville med livet mitt.

Men å ha en sånn skitredd fyr hengende over skuldra, det får fram klaustrofobien i et menneske!

Det gjelder begge kjønn. Jeg veit om menn som har gått fordi dama maste og maste og sjekket mailer og lyttet ved dørene når det var telefon.

Så du får puste med magen og prøve å ta det rolig.

Det er ikke mangel på respekt som får folk til å være utro, heller. Hun kan godt ha respekt for deg som person, SJØL om hun flørter. Flørt litt sjæl, da vel! Ikke vær så krampete.

Men jeg har vært sjalu, jeg også, det erikke det. Så jeg skjønner deg godt. Men du må kule'n litt, rett og slett.

På den andre siden: kan hun ikke klare å beherske kåtskapen sin i fylla, må hun faktisk slutte å drikke noe særlig ute - om hun vil beholde deg...

mener

Det er ikke noe som skremmer et menneske ut av et forhold så mye som sjalusi.

Jeg skjønner du er redd, men du skal passe deg for å vise det for mye!

En jeg både elsket og var samboer med, var så redd for at jeg skulle finne noe bestandig, og det var jæclig. Ja, jeg var en fryktelig flørt, og ja, jeg rota med mange. Men da jeg endelig gikk, var det fordi han MASTE noe så inn i helvete om det!

Jeg roet meg jo, etter noen år. Jeg visste ikke helt hvem jeg var, hvor jeg ville og HVA jeg ville med livet mitt.

Men å ha en sånn skitredd fyr hengende over skuldra, det får fram klaustrofobien i et menneske!

Det gjelder begge kjønn. Jeg veit om menn som har gått fordi dama maste og maste og sjekket mailer og lyttet ved dørene når det var telefon.

Så du får puste med magen og prøve å ta det rolig.

Det er ikke mangel på respekt som får folk til å være utro, heller. Hun kan godt ha respekt for deg som person, SJØL om hun flørter. Flørt litt sjæl, da vel! Ikke vær så krampete.

Men jeg har vært sjalu, jeg også, det erikke det. Så jeg skjønner deg godt. Men du må kule'n litt, rett og slett.

På den andre siden: kan hun ikke klare å beherske kåtskapen sin i fylla, må hun faktisk slutte å drikke noe særlig ute - om hun vil beholde deg...

mener

Det jeg ser mest positivt på, er jo ærligheten hennes. Jeg ser på det som veldig positivt..... Jeg har eller ikke noe imot at hun går ut eller. Syntes det bare er positivt at hun er sammen med veninder.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...