Gå til innhold

Hvordan kan det bli oss?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger litt hjelp

Heisann!

Jeg møtte ei jente i Oslo for noen dager siden. Vi pratet mye og vi flørtet med øyekontakt. Vi dro hver for oss, og jeg sendte meldingen om at jeg syntes hun var en søt jente. Hun svarte meg og sa at jeg var en søt gutt. Så snakket vi sammen 3 timer i går natt, og vi bestemte oss for å møtes på fredagen. Så jeg kjørte til henne. Vi hadde det fint. Hun virket nervøs. Hun viste meg alt hun hadde på rommet, etc. Ble nesten litt mye. Etter hvert roet hun seg, og vi satt begge i sengen. Vi lekte litt, og til slutt endte det med at vi hadde lyset av og at jeg lå i armkroken hennes, og vi koste med hverandre. Men det varte ikke såååå lenge. Hun sa at hun ikke visste hva hun tenkte og følte helt. Hun sa hun var redd for å bli sammen med meg, fordi den forrige kjæresten hennes var så lik henne, men til slutt ble helt ulik henne. Jeg sa at man må ta sjanser her i livet skal man lykkes. Hun var enig i det, men hun sa at hun var ikke sikker på om hun skulle ta sjansen akkurat nå. Så den siste tiden var hun litt frastøtende og oppførte seg mer som en vanlig venn. Jeg gjorde hele tiden hint om at jeg likte henne.

Hvordan skal jeg gå frem nå for å vinne henne? Er det dumt å mase for mye (ringe)? Eller viser det at jeg er interessert? Er redd for å mase på henne, og at hun skal bli lei meg....

Noen råd eller tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128216-hvordan-kan-det-bli-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...