Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i en litt pussig situasjon?? Jeg er sammen med ei jente som er sammen med en annen? Jeg er veldig forelsket og vil ikke gi slipp på henne. Hun er like forelsket i meg, men det er de færeste som vet dette.. Vet jo hun bør velge, men det er ikke lett for henne heller? Noen tips

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128509-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikk.

Det er min erfaring, de fleste andres erfaring, og det blir meget mulig din erfaring om du ikke selv tar til vett og forsvinner.

Så mitt råd er at du driter i dama og går videre. Det er alt for mange kvinnfolk der ute til at du skal behøve å rote deg bort i opptatte skapninger.

HVIS hun kutter ut han andre.. kommer du ikke til å være jævlig paranoid for at hun kommer til å finne en ny samtidig som at hun er sammen med deg også? :)

Ikke nødvendig vis.

Regner med at dama han har truffet sikkert lever i et dårlig forhold.kanskje over lengre overtid?

Veldig få som har det godt med noen andre,involverer seg med andre på denne måten.

Det er sikkert kjempevanskelig for henne å komme seg ut av forholdet,og jeg regner med at hun ikke gjør dette fordi hun er den type som gjør dette ofte..

Annonse

Gjest minerfaringdette

Nei,det er sikkert ikke lett for henne.

Tror egentlig ikke hun er ute etter å ha både i pose og i sekk.

Dette skaper jo bare vanskeligheter for henne.

Hun vet nok at hun må velge ,og bli ferdig med det hun har før

hun involverer seg med deg.

Enda vanskeligere er dette hvis hun har barn med mannen.

det lureste du kan gjøre ,er å ikke presse henne til noe som helst,men si at veldig gjerne ønsker kontakt med henne den dagen hun er ferdig med det hun har.

Det blir hennes valg om hun vil fortsette sitt gamle liv,eller satse på deg.

Dette kan ta lang tid..

Har vært der selv,var den som hadde samboer og unger,og traff en ny.

Forholdet mitt er dårlig,og jeg ble med på leken av den grunn.

Var så naiv at jeg trodde det var den eneste måten å komme meg ut av det på,å finne en ny.

Har i ettertid forstått at det var feil fremgangsmåte.

Fikk klar beskjed fra den det gjaldt,at jeg måtte velge..

Vi kuttet ut kontakten,og det har gått to år,uten at noe har skjedd.

Valgte foreløbig å bli i mitt ulykkelige forhold,men måtte innse at det ikke gikk å spille på to hester samtidig.

Tenker på den andre fremdeles,men det er bare å innse at det aldri vil fungere så lenge en er opptatt i et annet forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...