Gå til innhold

Her sitter jeg med skjegget i postkassa? eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Vesle Bråka

Min eks har fått seg kjæreste, eller ikke kjæreste i følge ham selv, men ei vennine han har seg med når det passer seg sånn. Greit nok, fint sier jeg.

Men egentlig vrenger det seg inni meg, et hav av følelser, sinne, sjalusi, motløshet, verdiløshet, lei meg blir jeg, lei meg faktisk. Og jeg som trodde jeg aldri ville felle en tåre for denne mannen, jeg har sittet ett par kvelder og grått og savnet ham.

What goes around, comes around tenker du sikkert og ja det gjør jeg også. Jeg vet at jeg ikke vil leve sammen med ham, det funker ikke, ikke i det hele tatt, men allikevel ønsker jeg å være hans eneste ene..

slitsomt asså.. kanskje jeg bare skal stikke på byen å få meg ett realt nummer? hjelper det? eller har dere andre gode forslag?

Fortsetter under...

"slitsomt asså.. kanskje jeg bare skal stikke på byen å få meg ett realt nummer? hjelper det? eller har dere andre gode forslag?"

Banalt, men det har i hvert fall funket for meg tidligere! :)

Et annet forslag er selvsagt å ta tiden til hjelp, for det meste går jo over, men dette tar så jævla mye lenger tid. Det eneste viktige er at du får deg et godt nummer. Dårlige nummer har ikke samme nytteverdi.

Gjest Vesle Bråka

"slitsomt asså.. kanskje jeg bare skal stikke på byen å få meg ett realt nummer? hjelper det? eller har dere andre gode forslag?"

Banalt, men det har i hvert fall funket for meg tidligere! :)

Et annet forslag er selvsagt å ta tiden til hjelp, for det meste går jo over, men dette tar så jævla mye lenger tid. Det eneste viktige er at du får deg et godt nummer. Dårlige nummer har ikke samme nytteverdi.

Ja, det er det ikke sant, man må være garantert ett skikkelig nummer, men jeg har ikke så mange jeg det om..

Kanskje jeg skal ringe en gammel kompis, eller er den for drøy?

Jeg tror jeg gjør det, men først må jeg losjere vekk barna ;)

Det hjelper å høre at det har hjulpet for andre!

Kizza1365380506

Jeg mener nå virkelig at det er helt normale følelser. Selv om du ikke kan leve sammen med ham så har du da delt en periode av livet ditt med ham. Du har også hatt følelser for ham. Alt forsvinner jo ikke på en dag.

Kanskje du skal fokusere på sinnet heller. Gå nå ikke på byen og få den ett nummer det er ikke løsningen for deg.

Løp, tren, gjør noe fornuftig som gir deg glede. Eller vask ned huset/leiligheten for den saks skyld. Vend følelsene dine om til noe positivt.

Klem fra

Ja, det er det ikke sant, man må være garantert ett skikkelig nummer, men jeg har ikke så mange jeg det om..

Kanskje jeg skal ringe en gammel kompis, eller er den for drøy?

Jeg tror jeg gjør det, men først må jeg losjere vekk barna ;)

Det hjelper å høre at det har hjulpet for andre!

Jeg tror det viktige er ens egen selvfølelse. Er det egentlig eksen du savner? Dvs, du skriver jo selv at det ikke er det. Altså er det noe annet. Det svir at han har fått en ny, mens du ikke har noen enda. Hadde situasjonen vært omvendt hadde sikkert han svidd litt. Det er vemodig når man ser en man har hatt mange gleder og stunder med, gå videre mens en selv ikke er helt "der" enda.

Det går over. Det er cluet, og om ikke annet så kan et godt ligg gjøre noe med ens selvtillit. Man trenger for øvrig ikke å gå så langt som at man får et ligg heller. Man kan rett og slett være luremus. Flørte og ha tilbudet, men ikke gjøre noe mer.

Det holder det også.

Det viktige er å få selvtilliten på plass igjen. For egen del har jeg vært så banal at jeg like etter å ha blitt dumpet noenganger, har flekka ut og fått meg et nummer. Det har gjort godt. Banalt, men det funker og da er det vel strengt tatt ikke så gæærnt heller, men det kommer jo ann på hva en selv føler en kan gjøre uten å miste respekten for seg selv.

For egen del skal det litt til for at selvrespekten forsvinner :)

Det er vel ikke selve mannen du savner, men etter lang tid med den samme person så er det ikke lett å legge alle følelser vekk. Du vil jo føle at du fortsatt "eier" denne mannen litt og vil bestemme litt i hans liv, for det er jo det du har vært vant med i mange år.

Disse følelsene er ikke så lett å legge vekk, selv om du er ferdig med selve mannen.

Ett realt knull er ikke å forakte, men ta ikke hvem som helst. Det er viktig at du ikke angrer på dette knullet etterpå, men kan se tilbake på det som noe spennende og godt. Da vil du gå rundt å tenke på dette i stedenfor å ha vonde følelser for eksen.

Annonse

Gjest Fru Smith

Du kan trøste deg med at det er ikke sikkert han har det noe enklere enn deg, selv om han har en dame han har seg med når det passer.

Samlivsbrudd er vanskelig uansett om man finner seg en annen rett etter bruddet eller ikke.

Og slike følelser som du har går over med tiden. Stol på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...