Gå til innhold

hva betyr det å ejakulere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jente 80-Modell

Det betyr å sprute.

De fleste gutter gjør det, mens noen jenter også gjør det.

Jenter kan 'trenes' opp til å gjøre det ved hjelp av å bruke en litt spesiell teknikk. Les mer om det på http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsamliv/article159567.ece

Har du prøvd og opplevd det eller er det bare fiction?

Jeg har ikke opplevd å ejakulere i en stråle liksom, men jeg har kjent det i dusjen. Er visst noe med hvor langt frem "hullet" dette kommer fra sitter også. Men i dusjen kjenner jeg det spruter, bare lenger inni. Resultatet blir derfor bare at jeg blir våt... så kanskje dette er mer vanlig enn man tror?

Annonse

Jeg har ikke opplevd å ejakulere i en stråle liksom, men jeg har kjent det i dusjen. Er visst noe med hvor langt frem "hullet" dette kommer fra sitter også. Men i dusjen kjenner jeg det spruter, bare lenger inni. Resultatet blir derfor bare at jeg blir våt... så kanskje dette er mer vanlig enn man tror?

Men du vet jo ikke om det er vann eller kvinnelig saft som gjør deg våt i dushen. Har du noen gang selv opplevd det som står i artiklen? Forresten det var ikke snakk om klitoris stimulert orgasm som ga ejakulasjon men vaginal stimulering.

Men du vet jo ikke om det er vann eller kvinnelig saft som gjør deg våt i dushen. Har du noen gang selv opplevd det som står i artiklen? Forresten det var ikke snakk om klitoris stimulert orgasm som ga ejakulasjon men vaginal stimulering.

Det kjennes ut som å tisse iallfall, bare at det er lenger inni, og det er ved klitorisstimulans ja... sådetsåh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...