Gå til innhold

Ønsker tips om sex-spill og liten vibrator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til "innvendig" eller utvendig bruk? ;-)

Som klitorisvibrator anbefaler jeg den som heter "vanntett lilla" til kr.149 på www.cupido.no. Den har nok trøkk og er liten og hendig slik at den kan brukes under samleie.

Til innvendig bruk er det haugevis å velge i, alt fra 150 kr til 1500kr..

Jeg synes det er viktig at den ikke blir for myk slik at den bøyer seg (vanskelig å få trykk på g-punktet f.eks), at den er holdbar, og sist men ikke minst at det er noe guffe i den.

Ønsker du en vibrator til innvendig bruk (som også kan brukes utvendig på klitoris) så finn en ikke for stor, bra med styrke og kanskje med bøyd tupp.

Kos dere:-)

Gjest nordstjerne

Siden jeg ikke har noe behov for å piffe opp sexlivet, har jeg ikke noe råd å gi. Men jeg håper virkelig du får den hjelpen du trenger -- med eller uten "leketøy".

Nei, det har jeg ikke. Men hun har nedsatt førlighet pga. lammelser etter en bilulykke. Hun tenner derfor ikke like lett somd deg kanskje?

Ville du byttet henne ut?

Annonse

Gjest nordstjerne

Til "innvendig" eller utvendig bruk? ;-)

Som klitorisvibrator anbefaler jeg den som heter "vanntett lilla" til kr.149 på www.cupido.no. Den har nok trøkk og er liten og hendig slik at den kan brukes under samleie.

Til innvendig bruk er det haugevis å velge i, alt fra 150 kr til 1500kr..

Jeg synes det er viktig at den ikke blir for myk slik at den bøyer seg (vanskelig å få trykk på g-punktet f.eks), at den er holdbar, og sist men ikke minst at det er noe guffe i den.

Ønsker du en vibrator til innvendig bruk (som også kan brukes utvendig på klitoris) så finn en ikke for stor, bra med styrke og kanskje med bøyd tupp.

Kos dere:-)

Takk for råd. Det blir nok en liten en i hvertfall.

Fortrinnsvis utvendig vil jeg tro.

Gjest Litt for gammeldags for deg

Nei, det har jeg ikke. Men hun har nedsatt førlighet pga. lammelser etter en bilulykke. Hun tenner derfor ikke like lett somd deg kanskje?

Hei. Jeg "tenner" på romantikk og kjærlighet. Men så er jeg sikkert litt vel gammeldags.

Lykke til!

mil1365380270

Dolphin (dildo) har den beste klitorisstimulatoren jeg har prøvd. Den har separate motorer, så dere kan velge, om dere vil bruke begge. 5-600,-

Noen jenter tåler tydeligvis mye "trøkk", for andre er det ubehagelig. Dolphin kan aldri brukes som slagdrill ;-)

Gjest ikke sign her

Fint du tenker på henne:) Anbefaler en at de stjernetegnsvibratorene; liten og passe myk, bråker ikke og er god! Se på cupido.no eller erotikknett (er ikke sikker på om det heter det..).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...