Gå til innhold

Ut og danse - uten partner

Anbefalte innlegg

Jeg liker å danse. Jeg er ikke flink (!), men liker det godt.

Mannen min misliker å danse. Derfor drar vi aldri ut for å danse. Det er jo greit, det. Jeg skal ikke plage mannen til noe han ikke vil.

Problemet er at han misliker at jeg drar ut med ei venninne for å danse. Han blir skikkelig sur og vrien å ha med å gjøre. Dessuten prøver han å få barna på sitt "parti" - mamma drar på fest, men vi må være hjemme... Jeg drar jo etter at barna har lagt seg.

Dessuten er jeg totalavholds. Og vi har vært sammen i 13 år, og _jeg_ har ikke vært i nærheten av å være utro. Det har derimot han...

Jeg liker å danse med andre menn. Har behov for å "flørte" - snakke med andre, danse med dem, kanskje få en god klem og høre at jeg er pen...

Men er dette galt av meg? Jeg synes ikke det. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129100-ut-og-danse-uten-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

finnes ikke noe galt, så lenge du holder deg innenfor reglene dere har sammen. Jeg har satt opp noen, helt sikkert teite regler, for min samboer.

De lyder: Swing og andre raske danser er nesten ubegrenset antall med samme dansepartner, som ikke er meg. Rolige danser er begrenset til tre pr partner. Er jeg med, og jeg vil danse, så har jeg førsterett. For alle typer danser gjelder det at sussing og hender andre steder enn standard for dansen er forbudt under enhver omstendighet.

Dansing er bare gøy, så ikke la dansefoten din komme ut av takt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...