Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest småløgner

Mannen min kommer med småløgner hele tida.Dette skaper en del utrygghet,men er det normalt å komme med masse småløgner?

Småløgnene er bestandig i forbindelse med det annet kjønn.

For.eks. hvis han har FÅTT noe fra en kvinnelig kollega,så sier han at han har KJØPT det.

Han mottar ALDRI grismeldinger på mobil`n sin,men jeg selv har sett at han har fått disse.

Han er IKKE opptatt av det annet kjønn,men jeg opplever daglig at`n blir helt bortevekk når han ser/snakker med en kvinne.

Hverdagen er full av småløgner som gjør meg utrygg på om det er noen større løgner ut å går.

Han vet at jeg er litt utrygg når det gjelder andre kvinner.

(tidligere utroskap fra hans side.)

Er det derfor at han kommer med masse småløgner hele tida?

Hva kan jeg gjøre for å bli tryggere her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129119-sm%C3%A5l%C3%B8gner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke normalt å komme med slike småløgner. Jeg tror grunnen er at han er redd for din reaksjon, redd for at du skal tro han er utro igjen. Derfor sier han at han ikke har noen som helst kontakt med andre kvinner.

At han blir "borte vekk" når han snakker med andre damer kan være noe du innbiller deg, evt at han prøvder å ikke virke flørtete e.l.

Fortell han at han godt kan ha normal kontakt med andre kvinner (inkludert grisemeldinger) og litt flørting, men at det ikke må gå for langt. Si at han ikke trenger å skjule dette da du stoler på han. Så blir han mer åpen og du blir tryggere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129119-sm%C3%A5l%C3%B8gner/#findComment-788293
Del på andre sider

Tror Petter har rett her. Han er redd du skal bli hysterisk og lage et stort nummer ut av ingenting og synes det er enklere med enn liten løgn enn sannheten. Fordi sannheten kan føre til lange innviklede forklaringer og han føler han da blir nødt å stille seg i en forsvarsposisjon.

Om du rolig prøver å få ut av ham bakgrunnen for disse løgnene så tror jeg dere vil kunne finne en løsning på dette. Fortell ham at du vet han kommer med små løgner hele tiden, og at de er unødvendige. At det er bedre at han forteller sannheten, og at du skal prøve å ikke bli så sjalu.

Han må få lov å være uskyldig til det motsatte er bevist. Og han er antagelig livredd for å miste deg, og føler dette er en måte å beholde deg på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129119-sm%C3%A5l%C3%B8gner/#findComment-788379
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...